{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4334069] 2013. 01. 21. 17:45
ini
ellenállások helyett vegyél 2 potmétert aztán kiokoskodod vele mekkora ellenállási érték a legjobb
aztán megéred és veszel olyant
legalábbis én így csinálnám
[#4334056] 2013. 01. 21. 17:41
-MiszterBaszta-
Van hozzá átlátszó nagyítós lencse is nyugi
akkor kiokoskodom egyedül
[#4333998] 2013. 01. 21. 17:17
ini
az indexem meg lemaradt
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...

már ha érdekel valakit..............
[#4333984] 2013. 01. 21. 17:10
ini
vannak itt hibák
1: nem tudjuk mekkora a led(ek) áramfelvétele
2: nem tudjuk mekkorák a nyitófeszültségek, és hogy mennyit "bírnak"
ezek nélkül profi munkát nemigen lehet csinálni
ja és a harmadik
van a lámpa burkolata, ha nem ledhez készült(márpedig ahhoz szinte mindig fehéreket csinálnak) akkor kurva sok "fényerő" el fog menni
pl amit csináltam ledes indexet az burkolat nélkül kifolyatja a szemem , ha felteszem a burkolatot akkor meg simán tudom nézni(mindemellett fényesebb mint egy 21w-os izzó, igaz 20 led)
szóval szerintem túrj az e-bay-on egy ledes hátsó lámpát aztán a sok agyalás helyett irány a kocsma
de ha mindenáron kínlódni akarsz irány a hobbielektronika.hu ott van egy csomó okos ember aztán megoldanak minden gondod
egy regisztrálás 3 perc
[#4333904] 2013. 01. 21. 16:24
-MiszterBaszta-
Akkor mi van, ha úgy lenne kötve, hogy helyzetjelző +on az ellenállás, utána a dióda, és ez után csatlakozik be a fék +, végül a lámpa.

Így az ellenállás csak a helyzetjelzőt fogja és ha utána kerül a dióda, akkor a fék+ mehetne direktben ....

Most ugye : helyzetjelző +on, dióda,fék+, ellenállás, lámpa a felállás
és most azon agyalok, hogy ez így lehet nem oké, mivel az ellenállás fogja mind a két kört és lehet, hogy így a fék rohadtul nem fog fényesebben ésgni, ha fel van kapcsolva a lámpa
[#4330965] 2013. 01. 19. 15:37
ini
motorok sem, a régi xt-n még az indexbúra is japó a mostaniakban meg a blokk sem
[#4330963] 2013. 01. 19. 15:36
zsolti65
ezek az autók már köszönő viszonyban sincsenek az anyaországgal. nekem az avensis tele van ilyen valeo,meg bosch meg tajvani lófaszokkal...a celicában még mindenre az volt írva,hogy japan
[#4330960] 2013. 01. 19. 15:33
-MiszterBaszta-
Egy 8 misis Passatból van
[#4330955] 2013. 01. 19. 15:32
zsolti65
na baz meg,ez a Valeo egy francia cég,a Toyotámnak még a kulcsán is ez a logó van.(riasztók,központi zárak...stb.elektronyik)
[#4330950] 2013. 01. 19. 15:31
ini
vazzeg, evvel kellett volna kezdeni a csevegést.......
[#4330941] 2013. 01. 19. 15:29
-MiszterBaszta-
nyomtass párat, a tükröt meg nem adom postára
[#4330936] 2013. 01. 19. 15:28
-MiszterBaszta-
Köszi fater ... nagyon csárlifilpó csak tükörrel... majd dobok fő képet
[#4330929] 2013. 01. 19. 15:25
ini
na gyorsan adj csak fel postán ide nekem egy teszkós szatyornyit
ingyen vagy olcsóbban
[#4330925] 2013. 01. 19. 15:25
zsolti65
akkor nem mondtam én se hülyeséget a soros kötést 1ébként se nagyon alkalmazzák,mert ha 1valami kimegy a többinek is kampó és ugye sorosnál a feszültség eloszlik annyi felé,ahogy fogyasztó.
de azért örülök,hogy sikerült
[#4330922] 2013. 01. 19. 15:23
-MiszterBaszta-
Jó lesz, mert már működik egy pár ilyen a motorban ....
A mókus aki megcsinálta viszont telibe öntötte a kábeleket valami szarral, szóval találgatnom kellett, hogy mi merre .

Mivel tudok szerezni ilyen ledlámpákat paffos kocsikból .... és már tudom, hogy kell bekötögetni .... asszem bele is kezdek a tuningcuccos feketekereskedelmébe
[#4330900] 2013. 01. 19. 15:11
ini
ha a lámpákat sorba kötöd és elég sok van még 230voltról is menni fog
majd ha motoron lesz annyit nézz meg hogy ha húzod a féket nem fog-e melegedni a led, mert valamennyi túlhajtást elbír pl indexnél, de ha sokáig kap sok áramot akkor szépen elhalványul és megdöglik
de ilyenkor erősen melegszik
[#4330896] 2013. 01. 19. 15:07
-MiszterBaszta-
Megvan a hiba ....

Naszóval .... csak az ellenállást és az egyenirányítót kellett sorba kötni ... a lámpákat viszont párhuzamosan, hogy elég naftát kapjon.
Nekem meg sorban volt az ellenállással karöltve és nem volt kakaó.

Hát .... kibaszott gyönyörű
[#4330891] 2013. 01. 19. 15:05
ini
akkor először azt kellene megnézni nem-e 12 voltra van csinálva
ha rákötsz 12 voltot a led max egyet villan akkor nem
na de hogy ne kúrd el először köss rá egy zsebtelepet a + - ra aztán nézd meg mit csinál
ha nem világít akkor vélhetőleg 12 voltról megy ekkor meg már hiába kötözgetsz elé ellenállásokat mert nem fog világítani
[#4330887] 2013. 01. 19. 15:02
-MiszterBaszta-
mert ez nem 1db led, hanem egy komplett elektronikás ledlámpa egy kocsiból .... és csak + - jön ki belőle
[#4330874] 2013. 01. 19. 14:51
ini
akkor ad áramot a helyzetjelzőn át a féklámpáról
jó bika dióda lehet ha nem olvadt el egyből
de most gondolkodjunk
miért lényeges hogy 1 led legyen a világítás és egyben a féklámpa?
ha kettő lenne akkor sokkal egyszerűbb lenne az élet
[#4330867] 2013. 01. 19. 14:47
-MiszterBaszta-
úgy van bekötve, ahogy a képen van

annyi a változás, hogy ha megfordítom a diódát, akkor fékhúzásra felgyullad az első fényszóró és a műszerfal világítás .... de azt maxon
Hol a hiba, mer kezd aggasztani
[#4330859] 2013. 01. 19. 14:40
ini
úgy van bekötve ahogy rajzoltam?
[#4330857] 2013. 01. 19. 14:38
-MiszterBaszta-
Elősző működjön és megcsinálom szépen .... a plusz drót sem lesz benne, ha megszólal, de ha a képen az van amit mondtatok, akkor jöhet valami új ötlet, mert ez meg sem nyikkan
[#4330854] 2013. 01. 19. 14:35
ini
a forrasztások nem szépek
[#4330853] 2013. 01. 19. 14:33
-MiszterBaszta-
Na akkor legyen időd megnézni, hogy így jó lesz-e
Rák fog 1000 fórumra regisztrálni

a 2 sárga a helyzetjelző +, rajta az irányító okosság, onnan a fék +, azon az ellenállás, a lámpák sorba kötve és a negatívra kötve a 4test