Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Az anyaga nem, csak a mérete bónuszos... 6-os vastagságban szerintem csak szettben tudsz venni, külön szimeringet nem.
Sziasztok!
A vízpumpa szimeringek speciális anyagból vannak,vagy jó a sima hagyományos szimering? 10-24-6
Mert a dogók, csak úgy el szokták érni a hengerfejet ugye? Javítottam egy 25-ös Rm-et, annál a hajtokar az alsó csapnál nyúlt meg, úgy ütötte a fejet.
Szerencsére a nicasil nem sérült, semmi komolyabb probléma nem lett. Kiderült hogy a dugó teteje elérte a hengerfejet, és ez okozta a problémát. Egy vastagabb tömítéssel sikerült kiküszöbölni.
Csatlakoznék az előttem szólóhoz. Még annyi hogy a nicasil könnyen sérül. Ha ez megtörtént akkor kampó sajnos.
Hali!
Ránézésre valahonnan elszabadult valami és az ahogy feljutott a felömlőkön a hengerbe megrendezte a dugó tetejét és szerintem hengerfejet is. Az elszabadult darab vagy visszajutott a forgattyúsházba, vagy a kipufogó nyíláson távozott. Én a te helyedben szétszedném az egészet, hogy honnan és mi verte össze a dugó tetejét. Mert ha egyszer valami megbomlott és csak egy kis darabja indult útnak, akkor előbb-utóbb követni fogja a többi is és ha akkor nem lesz szerencséd, akkor az viszi a teljes hengerszettet...
Sziasztok!
Derbi Sendám menet közben hirtelen elgyengült, és megváltozott a hangja. Akkor történt mikor nagy fordulatszámon hajtottam a motort, és ilyen csörgős hangja lett. Utána még haza tudtam jönni vele, de nem olyan volt mint előtte. Miután szétszedtem vettem észre hogy a dugó teteje sérült, főleg a széle. Valami ötlet hogy mi történhetett? Illetve célszerű lenne új dugót venni?
Szevasztok! Tudja valaki senda 08 paioli villaszáraiba mennyi olaj kell? Úgy nyomoztam 10W viszkozitású kell.
De hogy mennyi...... A szervizkönyvbe sincs benne.
Sziasztok. Jövő évben tervezek vásárolni egy Derbi GPR 50-est, s eddig 2 oldalon találtam teljesen pozitív véleményt róla. Mivel alkatrészileg is elfogadható árban van ezért döntöttem mellette meg hát a forma is közre játszott. A kérdésem az volna hogy milyen blokkal van szerelve? Mert pár külföldi oldalon van specifikáció de hogy mi a blokk típusa arról semmit nem írnak. S ha volt már tapasztalat akkor légyszi oszzátok meg velem no meg hogy mire figyeljek vásárlásnál. Köszönöm, széles utat.
Szia! Köszi a tippet, alumíniumból van a hűtő ha minden igaz, de mivel elég kicsi a lyuk valószínűleg megoldom Alu-Forr 300-al.
Miből, milyen anyagból van a hűtő , mert ha bronz, akkor forrasztható, ha pedig Alu, akkor védőgázos fogyóelektródás ívhegesztéssel tökéletesen javítható !
Hali. A talpnál is be tud menni. A hajtókar alatt látod a vízteret a fotón.
Hts2000 vagy alu-forr 3-400
Sziasztok!

Egy esés következtében letört a hűtő aljáról az egyik bütyök, és egy szép lukat hagyott maga után. Valakinek van ötlete hogy lehetne foltozni?
Azért valószínűsítem, hogy befolyik, mert az megmagyarázná, hogy miért füstöl annyira, mindenesetre rendelek egy tömítést hozzá, aztán majd meglátjuk.
Szia!

Tudtommal csak a hengerfejnél mehet be a víz. Nem lehet hogy a vízpumpánál folyik ki a fagyálló?
Hello!

Ha a motor eszi a fagyállót, és füstöl mint az állat, akkor hol mehet bele a hengerbe a fagyálló? Mert nekem azt mondták cseréljem ki a hengerfejtömítést és a hengertalptömítést, de az utóbbinál nem tudom elképzelni hogy ott bele tudná engedni a vizet. Láttam már motort szétszedve, de szerintem ha az a tömítés elenged akkor max falsot szív a motor . Az egyedüli hely ahol belemehet a víz az a hengerfejtömítés nem?
Szia!
Nem tudom pontosan miért törhetett szét. Lehet nem is az tört el. Több zégergyűrű is lehet, csekkold le melyik a ludas.
Hali!
Mielőtt beruháznál bármelyikre is, próbálj másik gyertyát. Engem anno az ETZ szop@tott így
Sziasztok!
2007-es Derbi Senda X-race 50esem van. a hiba a következő: hidegen pöcc-röff indul de ha megyek vele kb. 2-3km-t bemelegszik egyszer csak leáll, lehűl a motor és újra indul megint. Állítólag kihagy a gyújtás. trafó lehet vagy a tekercs?
Válaszokat előre is nagyon köszönöm.
Szia.
Köszönöm hogy írtál!
Igen,vizuálisan összerakva kb 10mm lehet.
Pedig gond nélkül belehet rúgni!

Most ez egy új dolog,hogy kb 1 nap mire megjelenik a fórumon írt kérdéseim? Régen voltam itt,yamaha dt-s évek..
És vissza térve a témára,valószínűleg a kuplung törte szét a zégergyűrűt?!
Rendben. Köszi a segítséget!
Akkor egy főtengely szimeringet nézzél.
Karbit is tisztítottam , de nem fulladt a motor. Egyszerűen csak nem volt ereje