Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van egy ilyenem: http://www.ebay.com/itm/361439... Szívesen odaadom valakinek akinek jól működne.
- Nekem azért nem jó, mert a lámpám középen osztott, ez meg pont középen egy pár centis sugárban akar világítani. Így az osztó vonal a fény nagyrészét kitakarja. http://cseb.hu/bikes/DerbiSend...
- Mivel a Derbiben váltóáramról megy a fényszóró beleépítettem egy graetz+elkot. Az eredeti polaritás védő diódát meg kivettem.
- Alapból tud tompított és távolsági váltást, de ez csak annyit jelent, hogy lecsökkenti a teljesítményt tompítottnál, ezért mindkét érintkezőjét a nagyobb teljesítményű bemenetre kötöttem. Emiatt a kapcsoló állásától függetlenül világít a távolsági visszajelző.
- A fénye olyasmi mint egy bicikli lámpának, kis körbe világít erősen és egy nagyobba gyengén.
- Kb. 6W-ot vesz fel 12V-ról és 9-et 13V-ról. Több fény jön ki belőle mint a csoffadt kis 35/35W-os izzóból, de azért nem egy atomvillanás.

Aki értejön megkapja. Budapest, 14. ker.
Ilyen megoldással lehet fokozatkijelzőt faragni a sendára:http://www.ebay.com/itm/Univer...
Persze ettől vannak értelmesebb kinézetűek is, de ehhez találtam hirtelen bekötésit és "felszerelési" rajzot.
Felcsavarozod ahová szeretnéd, a drótját rá kall tekerni 3-4 menetnyit a gyzjtókábelre. Ennyi. 10perc
Én úgy tudom sendára nem lehet. Nincs a váltón olyan csatlakozási pont ahol megoldható
Nem kellene gyári, ami Chrisnek van az hogy van megoldva és tudnál róla linket adni, esetleg a gyáriról is? (Van a blokkon lehetőség rá)
Hali!
Fordulatszám mérő témához, ha van kihajtása a blokkon, akkor lehet rá rakni gyárilag is. Ha nincs, akkor valami olyan megoldás, mint Chrisnek van.
Fokozat kijelzőt pedig íbéjről tudsz szerintem a legolcsóbban rendelni. Pontosabban ilyen mágneses megoldásost, de ha beírod ott a keresőbe, hogy "gear indicator", akkor feldob millió darabot.
Hm... Egy fokozatkijelző nekem is jól jönne. Az SV-n volt, pedig annak a váltója sokkal jobban működött. De gyanítom, hogy ahhoz kell egy jel amit fel lehet használni.
Illetve még az érdekelne, hogy azt meglehet-e valahogyan oldani, hogy kijelzi hogyha üresbe van (led-del például.), esetleg hogy hányasba van?
Linket tudsz dobni róla? :D
Digitálisat tuti lehet. Nekem ilyen van. Ha jár a motor fordulatot mutat, ha áll üzemórát. Az ezüst színű kissebbik az.
Sziasztok!
Derbi senda extreme sm 50-hez (elvileg ez a típus) lehet venni/berakni fordulatszámmérőt?
Ha lehet akkor tudnátok küldeni linkeket ahol vannak ilyenek? :D
Szevasztok!
Valaki belezett gyári kipufogót? A katalizátort tartó szűkebb csövet is kivágtátok? Vagy csak a szűrőt pajszeroltátok ki?
Sziasztok!

Derbi EBS blokkhoz keresek kuplung kosarat. Akinek van legyen szíves jelezze! Köszönöm!
Hali! honlapomon mindent megtaláltok derbi motorokhoz:http://goo.gl/djz5Qs
27-es is leengedő csavar, azon általában több olaj szokott kifolyni.
Igen a 27-
Hm... nem. :-)
A 27-re gondolsz? Csak a 7-est vettem ki. http://oem-parts.hu/en/parts/d...

Akkor most kevert olaj lesz benne... Majd legközelebb. Elvileg friss benne az olaj, csak valami 70W80-as.

Hétfőn kipróbálom, hogy a váltó jobban működik-e a 10W40-nel.
Kivetted mind a kettő leengedőcsavart? Egyik a kuplungdekli alján, a másik a blokk alján.
A tied újabb motor... Én most cseréltem, de kicsit fura volt. Kifolyt kb. 200ml olaj. Utána kivettem a szintjező lyukból a csavart és azon kifolyt még kb. 100ml. Ez hogy lehet, azon csak akkor kéne folyni, ha tele van... Mindegy, 3 deci nem sok, ettől önnmagában is zöröghetett.

Utána feltöltöttem (PET palackból vágott csatonán kerestzül) 5 deci ment bele, majd kb. 1 deci kifolyt a szintjelző lyukon. Kíváncsi vagyok hogy fog működni... Gondolom a 650ml névleges kapacitás akkor érvényes, ha szétszedtem a blokkot és utána töltöm fel.

Amúgy a zörgés forrása azt hiszem az akkumlátor volt, mert odaszorítottam egy szivaccsal és azóta nem zörgött. De hogy miért pont a hideg beálltakor kezdte...?
Castrol Magnatec 10W40..pont nyáron cseréltem mikor megvettem a motort
Sziasztok!
Újabb problémám van. A hideg beálltával elkezdett a motor zörögni. Nem biztos, hogy a hideggel függ össze, de kb. akkor kezdődött. 6000 és kb. 7500 között mintha a sárvédő zörögne, de nagyon. De semmi nem lazult meg. Viszont 8000 körül teljesen kisimul a járása. Amúgy meg úgy megy mint eddig.

Valami zörög a blokkban? Mi lehet az?

Mégegy gyanúm van. A régi tulaj, aki sokat kamuzott azt állítja, hogy "Castrol Syntrans 75W-85" olajat töltött a váltóba. A Facebookon viszont azt olvastam, hogy "AGIP GEAR SAE 10W40" a hivatalos olaj ami kell bele. Ti milyet használtok? Lehet, hogy a 75W80-tól nem szereti a hideget?

Köszi,
Csaba
Vagy beszart az olajpumpa
Nem lehet hogy csak simán túl dús keveréket használtok?
Enyém is ezt csinálja. 2-3 nap állás után beindítom, fél percig alig füstöl, aztán mint a gyárkémény :) Főtengelyszimeringet kicseréltem, új hengerszett van rajta, a levegőcsavart is állítgattam, mégse lett jó. Már ciki vele közlekedni, hogy húzom magam után a füstöt.