Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok. S2R 800 fogyasztása érdekelne felhasználástól függően, napi használatban lenne. köszönöm
Sziasztok, szeretném szétszedni a Monsterem kipufogóját. Hogyan tudnám lehúzni az alu burkolatot az acél dobról? Nincs ráragasztva? Csinált már ilyet valaki? Kicsit dögösebb hangot akarok neki csinálni. Minden megoldás érdekel. Köszi.
Sziasztok. Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Az Ostfiaszonyfai DUCATI szervízben dolgozik vagy dolgozott egy fiatal srác. 2012 évben. Őt keresném és sehol se találom. Ha valaki tud róla valamit kérném hogy jelezze. Előre is köszönöm.
Szeva!
Itt néz körül,biztos kapsz választ!
ducatiklub.hu
Sziasztok!

Problémám a következő lenne:
Van egy 600 Monsterem (olajfürdős kuplung), de lefingott kicsit a kuplungmunkahenger (szivárog az olaj), de nem találtam értelmes bontót, ahol ezt be tudnám szerezni. Vagy esetleg fel lehet újítani a cuccost? A másik meg az lenne, hogy a kuplungkar és a felső munkahenger összekapcsolásánál van az a kis henger alakú csap amivel tulajdonképpen összekapcsolódik a kar meg a munkahenger. Ez is kopóban van de ezt se találok sehol se.
Hol tudnám ezt beszerezni?
vezérműszíj: csak szakavatott kezekkel érdemes cseréltetni
20-25.000 ft, szereléssel együtt, ha jól tévedek 20.000 km-ként, nem cserélhető(de a kérdést sem értem)...
Henger csörgés: igen csörög, ha nem kap normális olajat, nem megfelelő intervallumú cserével... 200.000 km környékén...
nekem az van...18000-et mentem vele 1,5 szezon alatt...
Olvasd el a hozzászólásod előtt levő (október 8-i) hozzászólásomat. Az Vonatkozik rád is. Csak nem kell karbut szinkronizáltatni mert injektoros, és nem igazán találtunk hozzá utángyártott levegőszűrőt. A gyári kicsit drága, de kibírható.
Van egy barátom 620-al. Első tulajdonos volt. Most tette bele a gépbe a 100.000-ik kilométerét. Semmi baja a gépnek. A szervizeket nem szabad elhanyagolni. Ennyi a titka.
Hali,szeretném egy olyan ember véleményet meghallgatni akinek volt már monster 620ie motorja. Igaz az hogy a vezérműszíjat sűrün 25-30ezrenként cserélni kell és kb forintban is ennyi egy szíj amit nem is lehet kiváltani más, akár autó szíjával ? Olvastam olyat is hogy csöröghet az első hengere, ez menyire jellemző? Egyéb típushibája van még?
A 600-as nagyon kezes kis gép. Fordulékony, könnyű, igazi kanyarvadász gép. Nekem 900-as van, de egy 600-as volt amit először kipróbáltam. Olajos kuplungja van, ezért sokkal kezesebbnek is tűnik.
Alsó fordulatszámban erős, felül viszont elfogy. Ha 200 fölötti száguldozásra vágysz, akkor ez nem a te géped. De ha kanyarokban szeretnél élvezkedni, akkor jobbat nehezen találsz. Ideális kezdő motor. Lányoknak is ajánlott, mert lehet ültetni a futóművét, hogy leérjen a lábuk.
Csomagot rátenni nem nagyon lehet. Belepakolni se nagyon, mert nincs rá hely.
Ha japán 600-asról váltanál, akkor hamar ki fogod nőni. Kevésnek fog tűnni, és inkább a 750-900 felé kellene kacsingatnod. A testhelyzet kissé előre dőlt. nem túragép, hanem inkább városi rohangálós motor. több szász km már elég húzós rajta. Nyaranta csinálunk egy nagy túrát. Idén 707 km lett. Eléggé elfáradtunk a végére. Persze több volt a kanyar mint az egyenes.
A szélvédelem 0. Lehet rá fejidomot tenni, ami segít egy kicsit a helyzeten. Fogyasztás nekem 4,7 és 5,5 között volt. Tempósan pilisi körbemotorzáskor. Dobogókő, stb. A 900-as ehhez képet 6,4 körül fogyaszt.
Ha nem hanyagolod el, akkor meghálálja. Ha elhanyagolod, akkor kinyírod.

Egyébként nem V2 hanem L2, mert az elrendezés 92 fok. :)

25-ös papírokkal ne használd. Tuti bukta. Bár rendőre válogatja, de ha gyengébb jogsid van, akkor itt a fórumon senki sem fog megnyugtatni, hogy használd nyugodtan, mert a rendőrök szarnak rá.

Fenntartás. Semmiben sem másabb mint egy japán gépé. Semmiben sem kényesebb. Amit nem lehet elodázni, vagy kihagyni, az a gyári előírás szerinti kötelező szerviz.
A 600-asnál:
10.000-ként: Olaj, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő, gyertya csere. Durvaszűrő tisztítás. Karburátor tisztítás és szinkron, CO szikron. Zsírzás, tisztítás, ellenőrzések, csavarnyomatékok.
20.000-ként: A 10.000-hez pluszban hozzájön. Fékolaj csere, Kuplungolaj csere. Szelephézag ellenőrzés, szükség esetén beállítás. Vezérműszíj csere. NA ezeket elhanyagolni tilos. Ha olyan gépet veszel ahol ezt elspórolták, akkor az tuti megbosszulja magát. Egy szíjszakadás és kész. De ezt gondolom nem kell ecsetelnem. A szíj élettartama 20.000 km vagy 2 év.

Kényesek-e? Ha elhanyagolod, akkor vége. Ez talán bármelyik gépre igaz lehet. Szerintem semmiben sem kényesebb más gépnél. A sok elhanyagolt Ducati rontja le a hírnevét. meg a sok kókány szerelő. Akik összegányolják a gépet.
Van egy barátom akinek a 620-asa már 90.000 fölött van.
Egyébként ajánlom figyelemdbe PAaolo Pirozzi munkásságát. Ő egy Ducatival körbemotorozta a földet.
http://www.paolopirozzi.com/

A szelepek beállítása nem triviális. E hézagolás méretes pogácsákkal történik, az meg nem áll rendelkezésre minden szervizben. Csak a Ducati szerelőknek szokott lenni. Ezért ezt rájuk kell bízni, úgy mint a vezérműszíj állítást is, ami egy optikai rezgésérzékelő műszerrel történik. A feszességet Hz-ben adják meg külön a vertikális és külön a horizontális hengerre.
Az első henger hűtése jobb mint a hátsóé. Ezért előfordulhat, hogy az első henger hangosabb lesz 50.000 felett. Sok Ducatit hallgattam már, és sok Ducatis barátom van de még egyszer sem találkoztam a jelenséggel. Annak ellenére, hogy olvastam én is róla.

A tömítés problémát láttam az S4-es típusnál. Mert ott ha jól tudom a hengertalp alatt nincs tömítés. Na ott kezd folyni az olaj úgy 70.000 Km környékén. Van rá végleges gyógyír. Simán megcsinálják. Aztán nem fog többé folyni. Nem nagyon láttam még olyan gépet aminek orrán száján dőlt volna az olaj.

A kötelező szerviz kihagyhatatlan. Ha elmulasztod, akkor könnyen vége lehet a gépnek. Ha a gép élete nem feltárt. nem igazolható, hogy megcsinálták a szervizt, akkor a vásárlás után rögvest a 20.000-es szerviz következik. Le kell alkudni az árból úgy 100.000-et emiatt.
Ha a gép eldől, akkor a tank alatti zsanér azonnal megreped. Meg kell nézni a zsanér alját. Ha javított, akkor biztosan volt a gép az oldalán. Egy sima garázsban dőléstől is kirepedhet a tank. Nem kell hozzá sokat csúsznia. Azton túl azt kell nézni, amit más gépeken is néznél. Szervizkönyv, gondos gazda, fékek, telók, stb.

Alkatrész árak nem vészesek. Egy hangyányival drágább az alaktrész. De az érzés kárpótol majd érte. Külföldről sokkal olcsóbb alkatrészt beszerezni, ha kell valami.

Vannak speciálisan Ducati szerelők. Őket ajánlanám figyelmedbe. Pl. Töki és Laci a Motorossóban Budaőrsön, vagy Desmodoki Cegléden. Sárkány Pisti Ercsiben, vagy a Pannóniaringen is van egy csapat akik szerelnek Ducatit.

Ha van még kérdésed, akkor felhívhatod Tökit és Lacit. Nagyon készségesek. Ők biztosan felelnek a kérdéseidre. Hivatkozz rám!
http://www.motorosso.hu/

Remélem tudtam segíteni.

Jó válogatást!
Üdv mindenkinek !
Tanácsért és segítségért fordulok hozzátok !
Olyan érdekelne engem hogy mi a véleményetek a ducati monster 600-ról ? Tulajdonosi szerelői véleményekre lennék elsősorban kíváncsi de aki egy kicsit is ismeri a gépet már az is nagy segítség lenne .
Motor vásárlása előtt állok és formavilágában lenyűgöző szerintem a 600-as monster nem beszélve a V2-ről .
Olyan dolgok érdekelnének engem mint pl az hogy 25 kw-os papirokkal mennyire veszélyes használni illetve a rendörök ebbe bele kötnek e .
Másrészt ami a legfőbb talány számomra az a fen tartása . Sokan mondják hogy kényesek és igényesek a z olasz gépek .
Ez ennél a gépnél miben és hogy mutatkozik meg ?
Olvastam már hogy a különleges szelep elrendezés a szerelők rém álma és h az fel adja a leckét illetve hogy az első dugattyúnak 1 idő után hangja lesz és az cserés illetve a hengerfej tömítés gyorsan tönkre megy és ereszi kicsit az olajat .
Ezeket széria hibáknak írták .
A valóságban mind ez igaz ?
Ha igen akkor mi igen és mi nem ?
Továbbá mire kell nagyon oda figyelni és mi az ami nagyon fontos vagy amiket kötelező és muszáj betartani megcsinálni cserélni ennél a gépnél ?
Az árak hogy mozognak alkatrész ügyben és mennyire nehéz hozzá jutni illetve ha komolyabb szakértőre van szügség akkor hol találunk ilyen embert ?
A válaszokat előre is köszönöm :)
Üdv : Dani
http://www.nyugat.hu/tartalom/...

Szerdán átvettük Matyi bátyó új vasát a Pannon ringen! Gyönyörű a Panigále az biztos!
Sziasztok Ducatisok.
Erősen szemezgetek egy Monsterrel, tud valaki valamit erről a példányról?


http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_monster_620_i.e.-5824479


Előre is köszi...
Haliho! Beleszerelmesedtem ebbe a motorba...
Cegléd, Desmodoki, vagy Tökiék Budaörsön...
Hi!
Üsd be a keresőbe,hogy magyar ducati klub.Ez egy igen aktív élő fórum.Mindenre kapsz választ.
A Ducati annyiban szervizigényesebb a többi motornál,hogy a vezérlése szíjas.Csereintervalluma típustól függ.A többi ugyan úgy működik,mint a többi motornál.
Javaslom,hogy próbálj ki néhányat,biztos,hogy Ducatid lesz.
Sziasztok Ducati-sok! :)

A segítségeteket szeretném kérni! A tegnap egy "kis" balesetem adódott az egyik szűk kis lejtős utcán és az ST3-asom jobb oldali tükrét és index buráját sikerült álló helyben összetörni
Legyetek szívesek, ha van valakinek, vagy tudtok valakit akinek van , vagy esetleg hogy honnan tudnám ezeket beszerezni szóljatok!

Mobil : 0620-464-7210
Email címem : vass1970@gmail.com
Segítségeteket előre is köszönöm!
Vass József
Az ST4 jó választás :) amire kell figyelni, csak a szokásosak, lánc, gumi, mennyire barmoltak rajta (kipufogó) .. és nem árt tudni ki szervizelte.
Sziasztok, Ducati ST2-re keresek oldaldobozokat. Tud valaki ilyesmit, látott, hallott?
Nem vagyok nagy ducati párti, olaszokat sem szeretem igazán. De a monsterekről tudna valaki írni nekem? Ilyenekre gondolok hogy menyire szerviz igényesek, elmernétek-e indulni vele egy nagyobb túrára (3-4ezer km) csavarok menyire sűrűn esnek ki belőle

sv-650 és ducati monster között vacilálok
Eladó ducati gyujtás!