Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de négy, az már két nő egyszerre
Ebben is van igazság de ne kerüljön szóba az 1 hengernél a rázkódás.
Persze ez rendben is van. Nálam ugye mások a szempontok. én a rendes ember mértbe tartozok (Nem megsértődni) azaz 100+ és közel 2 méter. Nálam nincs gond a nagy motorral. Kényelmesen leér a lábam, el is bír, helyem is van rajta. Nekem egy kis szörnyecske lenne olyan mintha valami biciklivel közlekednék. A külleme meg pont azért jön be amit te negatívumként említesz azaz már modernebbnek hat de nem UFO motor, szépek a klasszikus gépek de nekem azok annyira nem jönnek be.
A háromnak sincs, mert az is páratlan szám!
A hengerek olyanok mint a női mellek. Egy túl kevés, három túl sok :-)
Kinek mi a durva. Vittem próbakörre egy 690-es Dukeot. A tükörbe nézve megijedtem, hogy miért követ három autó egymás mellett :-)
"...ne lehessen átlátni a hengerek között..."

Egy hengernek nincsen párja!
Nekem meg pont az tetszik. Igazi 70-es, 80-as évek klasszikusait idézik. Ha már modern naked, akkor legyen könnyű és jó futóművű. Tudom, hogy az X11 nagyon jó motor, de a használati értéke még egy kis Banditnál is kevesebb számomra. Küllemre meg már túl modern.
Na ez a durva járás is egy mekkora...
Hogy könnyebb, az csak az egyik előny. De keskenyebb is. A Bandit széles nyerge szétvágta a combjaimat, meg csak lábujjhegyen ér le róla a lábam a nagy terpesz miatt. Miután kétszer betakaróztam vele, valahogy elment a kedvem a nagy súlytól...menet közbe mindegy, na de egy jó motorostúra, ami 5-600km és 12 óra nyeregben, azért nem csak haladásból áll. A durva járás talán nem lesz zavaró. majd kiderül...
Nem zavar mindenkinek van véleménye és el is lehet mondani nincs ebből sértődés. Nekem amúgy az nem jön be az említett példányon hogy hátul két teleszkóposak nem pedig központi rugóstagosak. Szeretem ha egy motor vége szellős. (Nem úgy mint a blokknál ott legyen tömör, ne lehessen átlátni a hengerek között )
De ez a lényeg hogy nem mindenki egyforma.
Tudom, de azok legalább szépek :-) (tudom, szubjektív)
Persze értem én az indokokat és logikus is a döntésed. Sajnos a sor4-nek ez a hátránya NEHÉZ Szerintem ugyan akkor leköt térfogatban egy 2 hengeres legalább 20-25%-al könnyebb mint a sor 4-es megfelelője. ellenben némileg durvábban jár. Valamit valamiért. (Mondjuk nálam ez sem igaz mivel az én blokkomból egy kiegyenlítő súlyt kihagytak így sokkal jobban rázza a vázt mint az XX. bár nekem bejön)
Azért is érdekel. Na meg persze szép, jó a hangja is...
Akkor szétfog kúrni az ideg!!! Nem baszol ki velem ugye.
Volt az Euró 250 Ft alatt is. Az árat nem a magyar piac szabja, hanem a pörgősebb nyugati.
Nekem ezért megy a háztól a Bandit. Pedig csak a kicsi van. 244 Kg menetkészen. Széles nyereg, gyenge fék, közepes futómü.
Monster cecerketteset veszek oszt jól nem kapod meg Tesa a régit
El kell hogy keserítselek. Az említette példányok is abba a súly kategóriába tartoznak mint az enyém. Nálam akkor akadt le az égszíj amikor az egyik jó barátom forgalmiját elolvastam. Neki egy 2008-as CB 1000 R-je van. Az a Nakedek etalonja szerintem. a Forgalmiban meg az szerepel hogy önsúly 230 Kg. és az még nem is 1100-as
A Ducati pont ilyen.
+ 1 pont :-)
Ha nem lennék rövid lábú és nem lenne annyi csábító hágó a közelbe, akkor én is ilyesmiket néznék. De nekem kicsi, könnyű, jó futóművű és fékű motor ami ideális.