{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5462594] 2018. 06. 13. 9:13
gyufa64
Felhívtam .Van pár probléma vele ,állítólag kicsit füstöl,de karbiszinkront mondanak.Műszer nem mér ......stb.
[#5462562] 2018. 06. 13. 8:08
gyufa64
Pont ezt néztem ki.
[#5462525] 2018. 06. 12. 22:25
Pocses
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/monster_750/ducati_monster_750_m1-12990582 ezt lehet èrdemes vón meglesni.
[#5462524] 2018. 06. 12. 22:19
Pocses
Anno az enyèm is kezdett csúszni oszt cserèltem lamellát, úgy adtam el fresh kuplungal. Szíjakra meg desmora adtam 6hó garit.
[#5462523] 2018. 06. 12. 22:16
gyufa64
Persze ,hogy nem piros is lehet. Félő,hogy ebben az árban nehéz lesz jót találniTaláltam 595 ezer ftért itt a sportmotoron 750est de egyre több dolog derül ki.pl lejárt a vizsga,ami nem is lenne baj,de hogy viszem eredetvizsgára,gumishoz,elkezdett csúszni a kuplung .Hm.De a képeken jó állapotú és a tulaj is szinpatikus.De sok a nyűg.
[#5462510] 2018. 06. 12. 21:48
Pocses
Azèrt ugye nem a színe lesz a fő szempont a kiválasztásánál...
[#5462443] 2018. 06. 12. 17:12
gyufa64
Köszi szép nagyon,de feketét szeretnék.
[#5462427] 2018. 06. 12. 16:09
Pocses
Papának faja a 620 asa!
[#5462426] 2018. 06. 12. 15:46
Papajohn
[#5462422] 2018. 06. 12. 15:14
gyufa64
Budakalász
[#5462421] 2018. 06. 12. 15:09
Papajohn
Merre laksz?

Mindig gondolkodom, hogy eladom az enyém. 620 Sie
[#5462418] 2018. 06. 12. 15:04
gyufa64
Ismerem
[#5462417] 2018. 06. 12. 14:52
Papajohn
oemparts.hu?
[#5462416] 2018. 06. 12. 14:49
Papajohn
kicsit más a hátsó gátló, kicsit más a fék, 750-ből kevés van, ami injektoros.
[#5462411] 2018. 06. 12. 14:41
Pocses
A 750 pár lovacskával erősebb de van pluszban olajhűtő is, amúgy ugyanaz a futómű, váz, fékek, nekem 620 ie volt én azzal is elégedett voltam igaz a gázkart leginkább on-off ként használtam.
[#5462410] 2018. 06. 12. 14:37
gyufa64
Köszönöm ! 750et vagy 620 nézzek inkább
[#5462406] 2018. 06. 12. 14:15
Pocses
Ha lehet a befecskendezőst válaszd azt elteheted nyugodtan hónapokra, tavasszal meg egy pöccintésre indul majd. A többi meg adja magát, az általános cserélni valók olaj stb... meg amúgy is alap ilyenkor. A vez.szíj meg a desmo állapota meg szakembert igényel ha csak Te magad nem értesz hozzá.
[#5462402] 2018. 06. 12. 14:03
gyufa64
Sziasztok! A hétvégén szeretnék venni egy Monstert.Igazából 780e ft.áll rendelkezésemre.Kinéztem pár vasat. Monster 750, 750ie,620i.A kérdés melyik típust ajánlanátok és mire figyeljek a vásárlásnál.Előre is köszönöm. Üdv,Gyuri
[#5456444] 2018. 05. 21. 20:31
Pocses
Önállóan eszembe nem jutott volna meglesni járó motornál.
[#5455982] 2018. 05. 19. 17:10
captainsun
Köszi!
Jó kis találós kérdés volt, ugye?
[#5455844] 2018. 05. 18. 21:23
csepi0101
Ezt a szelepemelő és a szelepkupak mérésére való közdarabot itthon milyen néven és hol lehet megtalálni,vagy tud e valaki CNC-vel csinálni,ugyan ne kelljen már Ebayról venni 6000Ft-ért ezt a kis réz izét.
[#5455698] 2018. 05. 18. 12:30
Pocses
Na meglestem.
Alapjáraton függőlegesen tartva a motort éppen az ablak aljában látni az olajszintet.
[#5454845] 2018. 05. 15. 21:54
piciz
[#5454824] 2018. 05. 15. 20:25
Pocses
Én a 710-es csavarig szoktam az a tuti!
[#5454823] 2018. 05. 15. 20:24
elektro-motor
Én magasabbra öntöttem az olajat, mert , járó motornál nem látom az olajszintet! Álló motornál sem !