Ducati Monster

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Anno szerelő mondta, nem tudom. Én nem melegítem akkor indítom ha rajta ülök és el is indulok egyből. Max emelőn járatom akkor meg függőleges ugye.
Oldalsztenderen kevesebb olajat kap?
Azt nem tudom elhinni.
Renden, :)
Pasztával csak csínyján! Keveset nyomj, a dekli belső felén az illesztési éleken töröld le a felét, hogy összenyomáskor ne kerüljön be tömítő anyag ami aztán esetleg leválhat és eltömíthet olajjáratot.
Oké fotót készíts majd.
Pasztás, megnéztem a manualt neki plusz az oem-partson sincsen. Most cseréltem olajat múlt héten,azt megcsináltam :D akkor csak leengedem megnézem, tömítem.
Igen. Nem tudom a tiednél van már tömítés készlet, enyémeknél még pasztával kellett. Engedd le az olajat, azt cseréld a szűrővel együtt. Ne melegítsd oldalszkanderen mert úgy kevesebb olajat kap a motor. Ülj rá egyből azt indulj, menet közben hamarabb is melegszik. 60-70 fokos olajig ne baszasd neki.
Mindenesetre megyek ma a Duna-Moto-hoz egyébként is egy átnézésre, és ott meglátjuk mint mondanak :)
Igen, hidegen mikor indítok és nem oldalt áll hanem ülök rajta, próbaképpen kipróbáltam és halk lett rögtön ahogy kap olajat a drágám, a dekli leszedése után újra kell tömíteni? ha jól láttam? illetve, olajat leengedjem vagy elég majd visszatölteni ami kijött, a dekli levétele után? Köszi.
Olajban futó kuplung ahhoz képest elég hangos. Nem szedte ki az előző tulaj a belső hangszigetelést?
Amúgy nem tart semeddig lekapni a deklit és meglesni.
https://www.sportmotor.hu/vide...

Sziasztok, ezt a kuplungot ha halljátok, mit szóltok? Így vettem, hogy előttem cserélték kuplung lamellák plusz rugókkal.
Ő lenne a gépsárkány. És az alábbi képpel kezdődött az együttlét. :D
Sziasztok, 1 hónapja tulaja vagyok egy 696-osnak. Az lenne kérdésem a kupplung hang hidegen mennyire kell erősnek lennie, semmilyen más gondom nincsen a kupplungolással váltással. Mellékelek vidit róla,reggeli indítás.
kösziköszi
Szia Bálint!
Cirka olyan 30%-al papíron. Triplánál ott jön meg igazán a bugi, ahol az S2R-nek már vége. Sokkal kevésbé gépészkedős 100km/h-tól nem kell már visszarúgni semmit csak húzol egy mély kövéret ( nem úgy mint a többi 6kilós kategóriáknak ) ( meg ne lincseljen senki ) aztán visít a cizellált. Az igazi tűzijáték 10.000-13.500-as fordulat ( itt tilt ) között van, ha 13ezer körül váltasz akkor már nem esik a fordulat 10ezer alá, szinte lebeg a kormány a kezedben. Fel kell venni a támadómenyét pózt. Futóműre kicsit lágyabb mint a Monster, a fékeken nem vettem észre, hogy gyengébb vagy rosszab hatásfokú lenne mint a Brembo. Fogyasztásban meg 1L-el eszik többet nálam mint az elődje.
S2R
Szia,
Mennyivel bitangabb a Triumph, mint az SR2? Ég és föld, vagy azért az SR2 felveszi a versenyt?
nyugi

a 696 -oson eleg a szijcsere 40-50 ezer Km-kent. feloras-1 oras melo. a szij textilbetetes , az eletben nem megy tönkre . . . .
szelepellenörzes 20 ezer km-kent.szelepszarakon űcsőrgő sapkat minden meretben kapni, de be is csiszolhatod
Dayco szíj teljesen jó rá és 5papír párban kedvezménnyel unixból.
Ebben biztos vagyok, hogy igy van, ahogy mondod, meg amilyen szar laza szijakat latok, hogy mivel mennek emberek szezonokat, tenyleg igenytelen az egesz motor, de 2 evenkent nem tartom nagy kiadasnak meg az eredeti ducati szij vasarlasat sem.
Szia!
Tavaly lett meg a jogsim, egy Monster volt az álmom, de más motorokat is nézegettem, a vége egy 695-ös lett. Ahogy megvettem éreztem és a mai napig érzem, hogy ha mást vettem volna, megbántam volna!
29500 km volt benne óra szerint, a szervízélete nem volt ismert, ezért 24000-es nagy szervíz ment rá, ami 180.000,- volt. Nem tudom, hogy ez sok vagy kevés, nincs mihez viszonyítanom, kb. ennyire számítottam.
Azóta 6000 km-t mentem hiba nélkül.
Vegyél Monstert!
Az a vez.szíj csere simán lehet dupla vagy tripla idő múlva, km-be meg akár 40-50ezer is, csak az időszakos ellenőrzés ne maradjon el. Meg takarításkor óvatosan a vízzel mert könnyen bejut, és a görgők nagyon nem szeretik. Amúgy tényleg szög egyszerű a blokk.
a 696 nak a desmo service 12000 kent van tudtommal, Nemetorszagban olyan 500€ tol indul egy ilyen szerviz, de ott ~100€ az oradij.
Ha nem szivesen fizetnel a 2 eves szijcserere, akkor ne vegyel ilyen motort sztm.
Amugy egy ilyen 2 szelepes leghutesessel hatalmas gondok nem szoktak lenni, nagyon egyszeru, igenytelen blokk.
Sziasztok, Szeretnék segítséget kérni Tőletek. Régi álmom, hogy egy Ducati Monsternek legyek tulajdonosa. Németországi alacsony km futású (3-7e km-es) 696-os a kiszemelt, de ugye a köznyelv és a fórumok magas karbantartási költségekkel vannak tele. Nem szívesen fizetnék pl. a vezérműszíj csere miatt 2 évente egy nyaralásra való pénzt, ha nem is mentem... Illetve az 5e km utáni szelep állítás is Pécsről nem kis pénz/idő. Éves szinten eddig kb 3e km-t motoroztam, de ez nyilván egy Ducatival növekedni fog . Tudom, hogy sokan kérdezték már, de egy friss költség kiadásra lennék kíváncsi, mennyi most az annyi...