Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosítok,nem szedtem szét csak a tetejét csavartam le.
Szép napot!Szét szedtem ma végre,volt egy kis időm a tegnapi éjjeles műszak után ,a szivattyút.Abba volt egy kis benzin.Összeraktam és egy indításra elindult szivatóval.Majd szépen járt,visszavettem a szivató,szépen felpörgött mikor kicsit húztam a gázt,majd megint nekiállt csuklani gázadásra majd le is állt.Megint eltűnt a benzin.Lehet másik szivattyú kéne vagy fel kellene (lehet ? ) újítani?
ja ok, vissza kell szoknom, 40 ev utan sssszzz, es nem ss :))
Agresszív az.
kosz, mocsok, iszap lehet a vezetekben, azzal indult, ami meg regröl benne volt.
Fujj bele a vezetekbe, hatha kilöködik a dugulas ??
Benzint pedig kizarolag 95-öst vegyel . . .a 100-as nagyon agressiv ! semmi ertelme
Mondjuk már az is gyanús hogy szívató nélkül elindult de ha üres az úszóház akkor valószínű leragadt a vákuumos ac pumpába a membrán vagy csak szimplán megadta magát
Nem tudom enyém már injektoros volt, a gyertyakép alapján na meg az üres úszóház szerint is nem kap nyálat.
Sajnos úgy sem akart elindulni
Hmm...üzemanyag szivattyú ?Ebbe valami vákuumos van,ha jól tudom,az oldalán.
Nyisd ki a tankot hátha nem kap levegőt, eldugult a szuszogó. Próbáld úgy indítani.
Szép napot.Van egy 750-es Monster,2002-es.A hiba az lenne,hogy téli leállás utáni első 20 fokos napon kiraktam napozni,szivató nélkül elindult.Alapjáraton járattam,aztán gondoltam kicsit adok gázt,de gázadásra lefulladt.Majd aztán sehogy sem indult be,se szivató se hidegindító nem használt.Gyertya tiszta,szikra van viszont világos szürke volt a vége.Levettem a karbit,tavaly lett teljesen felújítva és megtisztítva.Alapjárati és fő fúvóka tiszta volt.Az úszóház üres volt.Nem kap ezek szerint benzint.Százast tankoltam bele mindig,azzal lett leállítva.
Hol kellene keresni a hibát?A benzin szűrő is cserélve volt 1 éve,elvileg.
Szia!
Ez nem monster célszerszám, hanem standard ipari eszköz.
https://m.youtube.com/watch?v=...
Továbbá tud segíteni, ha a felnit átmelegíted mindjuk rezsón.
Nem kell túl gondolni 100-110 fok az ideális csapágyszereléshez.
Ne kövezzetek meg ezért hidegen is lehet :D
Srácok!
Szedett már ki vki csapagyat a felnikbol? Van ehhez speciális szerszám? Azt néztem hogy van a felniben egy tengely ami miatt nem lehet az egyik oldalról bedugva vmit kiütni a másik oldalon levő csapagyat.. a tengely végén van kettő darab félkör kimaras talán oda lehetne beakasztani vmit az egyik oldalról be fűzve és kiütni a másik oldalra...
Írtam pü-t.
ezert hasznalom az eredetit:))))
pocses mar megvalaszolta, a tükröket Kupplung ??
ha lehet eredetit, de manapsag az anyagminöseggel nem lesz baj mas cegtöl sem vastagsag a lenyeg
csavarokat meghuzod es OK igen 22 mm csöbe valok
igen a 22 mm-es csöbe valo, mindegy melyik iranyba rakod...menetszel ? Ha a csavarokat meghuzod nem lesz baj.
leirom megegyszer ujabban nem jelenik meg a szöveg :)) valamit rosszul csinalok ?

Tehat ha a lamellak vastagsaga megfelelö, akkor mindegy melyik cegtöl van, manapsag anyagminöseg Ok lesz .eredeti persze talan a legjobb :)))
ugy gondolom, a lamellak vastagsaga a lenyeg, manapsag az anyagminöseggel nem lehet baj. Mennyi Km-t futott, hogy mar cserelesre gondolsz ?
Valszeg azert mert egy ilyesmi szerszam kell hozza

https://www.ducatimondo.co.uk/...
Jaja, teljesen darabokban van a srác csak ezt a buzi dugót nem tudtam kiszedni de most megint nekiallok :)
Emlékszem most építed át kv récsőrnek.
Igaziból az enyém az 620ss csak olyan fórumot nem láttam
Kell a kiflin lenni egy rögzítőcsavarnak 620ie-n pont középen volt a tank felől. azt lazítsd le és húzd le róla felfelé. A menetes rész a vázon belül van.
Elvileg akkor simán csak ki kéne tekernem? Mert kb az anyag hamarabb nyalódik el mint hogy megmozdulna :(
Az egész motor darabokban van, de ez a rész kifogott rajtam :(