Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Cegléden a ducatinál dolgozott egy Gál Tomi nevü szerelő srác. Esetleg nem tudná nekem valaki megmondani az elérhetőségét? Köszönöm szépen!
Lehet már kaptál rá választ máshol, de ha nem, akkor van Mo-n egy jó Ducati fórum:
https://forum.ducatiklub.hu/
Segítőkészek az ottaniak nagyon.
1098as féke 100mm vagy 108as?
Szia!
Amit szívatónak hívunk kis kar azt nyugodtan pöccintsd meg magad felé picit emelve az alapjárati fordulatot. (1000es fordulat felett legyen picivel) Az csak simán olyan mintha belenyúlnál a gázkarba, mert ugye nem szívató. Míg hidegebb még a motor én is szoktam vele picit emelni a fordulaton, szerelőm tanácsára. De ha neked melegen is ezer alatt van akkor hagyhatod azon az álláson nyugodtan.
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy egy Ducati 749 Dark (2004) motoron hogyan tudnék az alapjáraton egy picit emelni. Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok. Kawasaki z750 el gurulok, egy 2009es példánnyal, de nagyon erősen gondolkodom a cserén, mi máson mint a jó öreg olaszon a Ducatin. Kettő motor keltette fel az érdeklődésem, de sajnos nem igen találok rólluk semmit, a megbízhatóság, tipushibak érdekelnének leginkább. Ducati hypermotard 796 és Ducati 848 evo személyében testesulne meg az elképzelésem. Köszönöm szépen, aki segít, és még ossza velem a tapasztalatait. Széles utat :)
749 /999 farokidom gyári fényezés és matrica 10eft, kipufogó burkolat 10eft. Érd :zolimotor@gmail.com
Ritka portéka ha véletlen felbukkan rácsapnak azonnal. Kintről keress 40-50 papír között talász fényezetlent. Oemen meg a gyári fényezésű majd egy 100as.
Ducati monster sport fej idomot keresek.
Kérem aki tud vagy eladna az övét kérem szóljon.
Elérhetőségem 0630 54 828 12
Köszönöm szépen
Ducati monster sport fej idomot keresek.
Kerlek titeket aki tud az szóljon.
Köszönöm szépen
Sziasztok. Hidraulikus kuplungnal a kuplungkarnal valaki meg tudna merni nekem hogy milyen hosszu a kepen lévő csap? Valaszokat elore is köszönöm.
Sziasztok!
Pár éve volt fönn az oldalon egy videó ami a ducati gyárban készült, zene és narráció nélkül, csak a gépek, szerszámok hangja volt hallható. Valaki emlékszik rá, és meg tudná adni a linket? Köszi.
Teljes motoros ruházat, felszerelés eladó. Ha érdekel bármelyik darab privát üzenetet írj nekem. ( yellowmanhu5810@yahoo.com)
Nagyon szépen köszönöm az infót!
Amire te gondolsz az arra találták ki, hogy a szelepet minél gyorsabb zárásra kényszerítsék. És ezt a sebességet a rugóval nem tudták hatékonyan elérni.
A többit az előttem szóló leírta.
A biposto az kétszemélyes ülés kialakítást jelent, a monoposto egyszemélyes. A testastretta a 2001-ben behozott új kialakítású hengerfejjel szerelt motor elnevezése.
Sziasztok ducatisok!
Szeretnék megtudni egy dolgot tőletek ha lehetséges.
Mit jelent a ducatiknál a biposto,monoposto,testastretta,desmoquattro?
Tudom a dezmodromikus szelepvezérlés az amikor a szelepeket ki és a zárást is himba végzi nem rugó,legalább is ezt olvastam de a többire nem találtam rá magyar nyelven.
Ha lehetséges és valaki tudja hogy mit jelentenek ezek akkor kérem írja itt le nekem hátha okosabb leszek!
Bocs a zavarásért!
Előre is köszönöm!
Üdv!
Köszönöm szepen
Piros: 473.101
Fehér: 929.D398
Lakk: 228.880
feketét még találtam de zöldet sajna nem. Keress rá olaszul verde név alatt. Vagy válassz színkód alapján.
kép lemaradt
ÜDV

szeretnék egy motort lefényeztetni trikolor-ra ducati félére mint a mellékelt képen !
de sajnos színkódokat sehol nem találok a festékhez valaki esetleg tudna segíteni??
előre is köszönöm
Sziasztok!
Eladó Termignoni D98 dobpár:
https://www.kepesmotor.hu/onro...
Annyit megjegyeznék csak halkan nem minden Monster elhanyagolt.
Nekem 750SS-em van, ugyanaz a motor, kevésbé (azaz elöl egyáltalán nem) állítható futóművel, egy kicsit más blokkal (nemcsak a hengerek mások). Ennek ellenére hasonlók vonatkoznak rá: az ezredforduló körüli-utáni gépek japán kapcsolókkal, japán befecskendezővel, japán gyújtással működnek, ezekkel alig-alig van probléma. A motor gyenge a méretéhez képest (nézd meg az ekkora japán gépeket...), viszont széles a nyomatékgörbe teteje, tehát jóval erősebb motoroktól sem maradsz le, mert váltás után nem vérszegény nyomtékról kezdesz, hanem már rögtön erőből tol. Szóval szerethető, de mindig kisebb fokozatban motorozol városban, lassabb úton, mint a négyhengeresekkel, mert 3500 alatt már finoman rángat, 2800 alatt erősen. Értsd: város 3., országút 4., csak pályán vagy tépve mész 5-ikben. A futómű isten, a fékek versenymotor-szintűek (főleg az elsők), még utast is tudsz vinni, mert nem húzták fel annyira a lábtartókat, ahogy a japánok szokták, s az üléspárna is egész nagy. A rugózás szerintem pocsék, elöl nekem Bp-en elég sokszor felüt, hátul sem az a komfortos, de ezzel együtt kell élni. Minden Monster/SS elhanyagolt, mert az emberek félnek a szervizköltségektől, pedig pont ez a motor egész egyszerű, de a szelephézagra érzékeny, azt legalább ilyen 5-8000-enként nézesd meg, 15000 után szinte biztos hozzá kell nyúlni. Alulról-felülről van szelephézag, mert desmo. Nekem kormánykiemelős a motorom, a plexit is hozzá csinálták előttem, akik átalakították (egy Carenatám van, fél-idommal), imádom a szélvédelmét, a póz sem rossz így, 4-500 km kevéssé kanyargós, 200-240 szerpentines úton még kellemes.