Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rendszám egyébként csak azért kell, hogy ne kelljen utánfutózni, meg menekülni sincs kedvem. Földúton kB 20km meg minimális aszfaltút és Pannonhalmán vagyok a pályán.
Ha hívod legyél türelmes, nem mindig veszi fel
Írni hiába írsz neki
koszi
segits mar egy hahu linkel,de kik ezek a bencsikek?
Ezerszer írtam már hogy a bencsiknel kell körbenézni
Szinte mindnek megvan az olasz papírja
De azt tudni kell hogy kb senkit se fog érdekelni eladáskor hogy van magyar rendszam, ebből a szempontból kidobott pénz a rendszam ára
A felsoroltak közül aligha fogsz olyat találni aminek legalább külföldi forgalmija van, de leginkább az is KTM lesz, amelyiknek van,de a jelenlegi kínálatból aligha van pár darab összesen!
Mindegyik ugyan olyan jó lesz, de először azt térképezd fel, amelyiknek van papírja,ha az a legfontosabb! Azt követően pedig mérlegelj! Teljesítményben nincs különbség, de egyébként is mindenki a másikra fog esküdni, ki mit használt... Lényegében tök mindegy, mert verseny motorok, és egy 5 éves motor azért már kell legyen javítva is...így a papír után a szemmel látható állapot legyen a döntő!
Utolsó szempont pedig az eladhatóság lenne, nyilván a KTM az amelyik ezt a versenyt nyeri.
Ha külföldi papírokkal rendelkező motort nézel ki, annak forgalomba helyezése nagyjából 70-110 ezer Ft plusz költség!
Sziasztok! A következő lenne a kérdés.: Endurot szeretnék venni. KTM, Beta, Sherco 300 2T ezek közül valamelyiket. Mik a tapasztalatok? 2015 környéki. Ki melyiket ajánlja? Alkatrész ellátás és árak, tartósság és minőség szempontjából. Rendszámossat, hogy ne legyen cseszegetés. Köszi előre is!
.hiszen ami jól véd az kényelmetlen.
hat evvel kvara nem ertek egyet. bar sose szerettem 1szal faszba motorozni...
nalam a motorozas a beoltozessel kezdodik, foleg a krossz/ enduroa motorozas elotti gyors bemelegitesrol/atmozgatasrol nem is beszelve.
Hozzátenném hogy estem már brutális nagyokat is és meg mindig élek
Egy ismerőst fellökték biciklivel aztán ott halt meg mert kitört a nyaka
Aztán olyan lassan mentek neki hogy a kocka zsigulinak ki sem tört a lámpája a bicikli hátsó kerekén lett egy nagyobb nyolcas
Pl ha nekem lett volna egy jó drága nyakvédőm most nem zsibbad a a kezem és forogna a nyakam úgy kint másnak
Vagy ha épp lett volna egy páncélom nem törik el a szegycsontom (2x is mert nem tanul az ember)
Ha lett volna térd gépem nem szakad szét a térdem amikor végig mentek rajtam egy 2 mázsás motorral
Ha lett volna egy fasza csizmám kezdetben akkor nem fájna a bokám minden nap 10+ éve
Ha ha ha ......
De
Ha minden szart fel kellett volna venni a motorozáshoz akkor nem motoroztam volna sosem, hiszen ami jól véd az kényelmetlen. Szóval az egész élmény motorozás el van baszva
Nekem rengeteg minden elszaródott a motorozás miatt, de én a mai napig nem veszek fel páncélt vagy protektor inget , ha csak itthon tekergek akkor csizma nadrág crossmez, sokszor meg csizma sincs
Régen rövidgatya póló papucs kombóvan daginyáztunk volt hogy negyed órát kerestem a papucsot a térdig erő sárban
Erdélyben csizma térdvedő vastag kabát a nyerő összeállitas
En már annyit estem-keltem hogy egy egész estés film összejönne belőle hónapokat voltam gipszben-lekötözve
Szerintem egy vödör véralvadas gátlót nyomkodtam már magamba
És ezek után is leszarom a maxi védelmet

Persze ha versenyző lennék nem az élvezetes motorozás a cél így a maximális védelem elengedhetetlen
Igy van acerbis sisakok jók, èn is abba nyomom, csillaghegy motor line- ba jó a vàlasztèk.
Egy ponton túl az egy hitvita, hogy melyik márka jó. Kinek melyik. Próbálni kell. Nem ugyanolyan stílusban megy mindenki, és lehetnek anatómiai különbségek is. Azt neked kell eldönteni, hogy mennyit szánsz rá,. Egyik kiegészítő sem viccből van, lehet 250 ezres térdgépet is venni, meg neck brace-t stb., mert mind jó, csak a végén többet költesz felszerelésre, mint a motorra. Biztonsági szempontból ez érthető, lebeszélni senki nem fog, hogy ellocsolj egy milliót ilyesmire. Szerintem a térdgép egy kezdőnek sok, de lebeszélni nem foglak róla, mert lehet, hogy pont jól jön majd.

Ha javasolhatok valamit, akkor inkább egy protektoros védőnadrágot szerezz be. Nem rossz az, ha nem egyből a combnyak vagy a farokcsont törik, ha úgy esnél. És az nem is egy óriás beruházás.
A rövid állrész hátrány terepen, mert szarul kapsz benne levegőt.. Érdemes megnézned az Acerbis sisakokat elg jól le vannak árazva, nekem beváltak..
http://www.mxmania.hu/Acerbis-...
Ha esetleg valakit érdekel van egy eladó üj airoh twist M-es méretű sisakom 54000 az ára.
sisaknál kurva sokat számít a súly
egy endúrósnak a dagonyában nem feltéltenül az 5 csillagos teszteredmény a legfontosabb
pl nekem volt egy "gagyi" 1200grammos karbon-kevlár sisakom és észrevehetően könnyebb volt viselni mint a 1450grammos jelenlegit
ha el tudnám viselni a szemüveget tuti ilyet hordanék:
https://www.insportline.hu/946...
Nezd, nem mindenkinek felel meg minden. Valaki dacol es elvbol nem vesz meg egyes termekeket. Hiaba lehet jo, vagy jobb mint az altala preferalt.
A legegyszerubb ha felprobalsz mindent elotte.
60 es 120 kozott nincs akkora difi? szerintem ez igy nem igaz. eleg ha megnezed azt hogy egy adott markan belul, azonos tipusu sisak csak mas fenyezessel is lehet olyan arkulonbseggel hogy elhanyom magam.
A mai trend hogy a szart is ellehet adni, csak jo dekor legyen rajta.
Most igazabol, tarthatsz kozvelemenykutatast, hogy mi a legjobb. Latod, valaki tcx, valaki forma, valaki az amerikai markakat preferalja, alpinestars vagy fox csizma, en sidi es gaerne-re eskuszok. Talan az sg12 jobb is mint a sidi, annyira faszan tartja a labad h hihetetlen. Senkinek nem egyforma a laba, kinek mi kenyelmes. magaslabfej, vastag vadli stb, sok tenyezo van.
Sisakbol is ugyan ez a helyzet, egy belsoszerkezetet gyartanak, de senkinek nem azonos a fejformaja.
Ha megteheted probalj fel minel tobbet, de ne feltetlen az uzletben dolgozo elado szava legyen a meghatarozo, segitenek, de nekik a feladatuk hogy eladjanak !
ProGrip-ből is van egyszínű fehér, az kicsit olcsóbb:
http://pinkmotors.hu/progrip/2...
ne tevesszen meg, hogy 120-rol van learazva.
en50-et se adnek erte

sisakok teren nekem az airoh valt, be es par hete az aunernel volt egy tok jo akcio, egy check-et meger
Ha most kéne sisakot vegyek, ebben az árban én vagy egy Airoh Terminator-t https://webshop.auner.hu/ferfi... vagy egy ProGrip carbon-t http://pinkmotors.hu/progrip/2... vennék.
Köszi mindenkinek ismét
viszont egint bajban vagyok
Mire eldöntöm, hogy nem kell térdgép, elég lesz a leatt dual axis is, addigra jön egy ilyen hsz :D
Mire eldöntöm, hogy akkor kicsit áldozok többet csizmára és kiejtem a forma terrain tx csizmát, addigra jön pár hsz hogy nagyon jók
Sisak terén tényleg inkább elmegyek olyan 60 eFt-ig. Biztos igazatok lehet, hisz az utcai sisakoknál is tapasztaltam, hogy a 25-30 ezres sisak és a 60 eszres sisak között ég és föld a különbség, ugyanakkor a 60 ezre sés a 120 ezres között már nicns akkora difi
A rövid állrész az előny vagy hátrány?
60 körül milyen sisakot ajánlotok?
Közben meg belefutottam egy ilyenbe:
http://www.mxmania.hu/Fly-Raci...
Pont S-es a méretem, bár próba nélkül nem igazán merném beválalni... De ez asszem passzolna a sárga DRZ-hez hacsek nem nagyon neon az a sárgás rész
Èn is formàt vettem. Pedig a legjobb sidim volt előtte.Kettő is. Predator sorozat nagyon jó. Kènyelmes, amit a sidi nem tud. Nem esik le a csat. Aki egyszer kipróbàlja, az nem akar màst. Nyílvàn furcsa 100 ft adni egy formàèrt, amit romàniàba kèszítenek......de nekem bejött..
Fox v3-rol valakinek egyebkent tapasztalat?, rovid az allresz azt tudom, hatalmas a latoszog is, minoseg ? kenyelem?
Forma csuklós csizma nagyon jó, màr a màsodikat hasznàlom belőle, nagyon kènyelmes jól mozog.
én egy ideje átértem a motoros ruházatról a katonai ruházatra
egyrészt olcsóbb másrészt remekül szellőzik
pl a motoros kabát terepen egyből vizes, még itt az alföldi buckák között is még akkor is amikor deres a fű egész nap
a katonai meg bár izzadok benne de tök gyorsan felszárad, ellenben úton veretve sem fázok benne
nem szaggatja szét a szederbokor meg úgy kb mindent bír
https://www.katonadolog.hu/m_6...át
én ebben toltam már 3 napos sátras túrát is meg, mindenféle patakmedres szopó terepet is
a nadrág ugyanez, ráadásul a katonai elég stapabíró mert egyszer csúsztam benne a száraz agyagos csatornaparton jó pár métert(bordatörés+felkarcsont repedés) és szinte meg sem látszik rajta
egy hátránya van hogy a vízben gázolva pillanatok alatt beázik, de utána gyors meg is szárad