{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4897887] 2014. 08. 01. 21:07
ducse79
De semmit nem érzékelek, hiba nélkül megy
A másik a futómű:
Manual alapján nekiálltam, hogy beállítsam a futóművet, de ami a kiskönyvben ott van, az a motoron nincs ott
Mutatom a képen.
Ahol a 2-es mutatja, nekem egy 12V aljzat van.
Leszedtem minden borítást, mindkét oldalon, de nem találom...

Akkor mindenm így marad, legfeljebb ezzel a beállítással túrázunk ketten is.

Azért köszi srácok.
[#4897864] 2014. 08. 01. 20:33
bigoneoszi
Valószínű van valami hibakódja?
[#4896227] 2014. 07. 30. 12:24
GD
Injektoros motorom sose volt (és remélem még egy darabig nem is lesz)
[#4896155] 2014. 07. 30. 10:28
ducse79
Hogy hogyan tudom állítani :)
Időközben találtam egy angol nyelvű workshop manual-t, abban nézegetem, de ha már rákérdeztél, akkor van egy másik gondom, ami komolyabb: az injektor lámpája a műszerfalon folyamatosan világít. De a motor semmi tünetet nem produkál. Ez mitű' lehet? köszi
[#4896150] 2014. 07. 30. 10:18
GD
Mi a kérdés?
[#4896103] 2014. 07. 30. 8:39
ducse79
Sziasztok! Aprilia Pegaso 650 hátsó futómű állításban tudna nekem valaki segíteni. Előre is köszi!
[#4895391] 2014. 07. 29. 8:46
Waszeitung
Nem derült ki hogy hozzértő brigád csinálta-e,vagy csak barkácsolt rajta...rugó is lehet össze fullra spanolva,ki és befelé csillapítás is el lehet szépen tekergetve,szval első körben vissza kellene állítani gyári értékre és megnézni hogy viselkedik.
Mert megint beindult a távszerelősdi!
[#4895342] 2014. 07. 28. 23:51
bigoneoszi
Lehetséges, nem hinném, h valami túramotoros a futóműve a Zxr-nek. Akkor meg szokni kőőő!
[#4895340] 2014. 07. 28. 23:49
GD
Szerintem meg olyannak kell lennie (legalábbis ha hinni lehet a különböző leírásoknak) és a felújítás előtt azért volt "jó", mert már lóf@sz volt a gátlóban, de olaj meg gáz az nem.
[#4895337] 2014. 07. 28. 23:45
bigoneoszi
Akkor valószínű, h túlkeményítették a hátulját nem?
Kéne kezdeni valamit a hátsó telóval, persze előtte a vázrepedést meghegesztetni...
Hol újították fel?
[#4895317] 2014. 07. 28. 23:14
csika1
Akkor mindíg üljön rajta
[#4894905] 2014. 07. 28. 14:23
I.J.S.
Mondjuk ha hátraül egy 85 kilós személy, egész elviselhető.
[#4893703] 2014. 07. 26. 10:45
I.J.S.
Sziasztok!
Ha valaki okosabb nálam, hátha tud segíteni... Az a problémám, Kawasaki Zxr 400-al, hogy tavaly mikor visszajöttünk a Mátrából, leszállt hátulról a párom a motorról és úgy maradt a leülve teló ahogy volt. Aztán miután próbáltam meggyőzni a szerelőt hogy valami gáz van vele (vezetésnél nem éreztem semmi furát), egy év után magától is rájött, és elvitte nekem 25000-ért felújíttatni. Aminek következtében nem tudom mi történt, de pocsék lett az egész. Semmi baj nincs vele manőverezésnél, csak egyszerűen már egy ici pici kátyún is ráz. Konkrétan ha bemegyek a városba egy hosszabb közúti (természetesen itthon csakis kátyús utat) nem úszok meg nyak és fejfájás nélkül. Egyszerűen iszonyatosan ráz, meg üt (nem felüt, hanem mintha nyakon vágtak volna), mikor a hátsó futómű bármi egyenetlenségre fut. Totál ki vagyok tőle. Itthon tudnék vele valamit csinálni? Mi lehet a baja?
Két szerelőhöz járok, de mindkettő rohadt messze van, felszámoltak egy hónapon belül 2szer egy sor gyertyát, aztán döntsem el melyik cserélte ki, melyik nem, úgyhogy elegem van.
A hátsó teló felújításánál meg találtak egy repedést a vázon a bal oldali lábtartó alatt. Nem lehet hogy köze van hozzá?
[#4889132] 2014. 07. 17. 19:36
lacushondacbr
sziasztok.a segitsegeteket szeretnem kerni hogy honda cbr 1000 rr 2009 evjarat,hogyan kell a teleszkopokat gyari ertekre allitani.menyit kell ki vagy be tekerni es honnan kell szamolni.koszonom!
[#4885080] 2014. 07. 11. 1:17
bigoneoszi
Kérdésre kérdéssel...
A magyar világnyelv?
[#4884798] 2014. 07. 10. 18:59
JanusCbr
Köszi! Magyarul nincs esetleg mert angolból nem vagyok perfekt! :)
[#4884746] 2014. 07. 10. 17:52
2nemeth2
[#4884727] 2014. 07. 10. 17:33
JanusCbr
Sziasztok! 2003-as Cbr 600rr-hez tudja vki az első teló gyári alap beállitásokat?
[#4881555] 2014. 07. 05. 20:01
2nemeth2
Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy gyári futóműbeállítási értékeknél "pumpál" a motor hátulja. Néha olyan mintha lapos lenne a kerék.
[#4881177] 2014. 07. 04. 22:34
Luká
sziasztok
valaki tudna nekem mutatni egy WP katalógust amiben benne vannak a cikszámok és a hozzájuk tartozó jellemzők illetve hogy melyik motorba való?
[#4869102] 2014. 06. 17. 14:00
daVeFR
Szerintem gumimelegítő nélkül egy D211 többé-kevésbé mindig ilyen lesz. A felülete marha gyorsan melegszik, ahogy abálod, míg a mélyebb rétegeknek nem tudják ezzel tartani a lépést.

Gondolom, lábon vmi utcai nyomással mentél, és az első felmenetel után engedted le. Esetleg megpróbálhatod, hogy regisztrálsz, stb. a gumi kihűl, és ekkor 1.2-re engeded le.
[#4869098] 2014. 06. 17. 13:56
w1ll1
nem használtam, lábon mentem a pályára...
[#4869096] 2014. 06. 17. 13:53
daVeFR
Nem vagyok szakértő, tehát csak "vak vezet világtalant", de sztem ez nem csillapítás kérdése.

Írtam az előzőben, és egy fontos kérdés. Gumimelegítőt használtál?
[#4868141] 2014. 06. 16. 8:04
w1ll1
Kösz Dave!
Nem lehet hogy a csillapítást kéne állítsam?
[#4866593] 2014. 06. 13. 21:20
daVeFR
Szia! Szerintem ez egyszerűen gumi probléma lesz.
- D211 tutiság Azaz melegen 1.5
- csak hátsóból van 6 féle keverék, és ezek kurva jó gumik, de cserébe gecire érzékenyek mindenre. Nyomás, milyen hőmérséklet, milyen érdességű a pálya, stb. Pl. nálam okosabbak szerint az Ering "nem szereti" a Dunlop-ot
- gumimelegítőt használsz? ha nem, esélye sincs átmelegedni az abroncs testének. A belseje még hideg, a tetejéről meg tépődik le a forró réteg.