Futóműbeállítás

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a gyors és részletes választ! Mindenképp reklamálni fogok!
Szia,
Ez történik akkor amikor a szerelő nem ért ahhoz amit csinál. Menj vissza hozzá, mondd meg neki, h egy balf*sz.

Villaolaj megint csak a hozzá nem értés miatt szar.
Az olajmennyiség nem mérvadó(csak a porszáraz teleszkóp esetén igaz), inkább a légrés számít, h helyesen lett-e beállítva. Természetesen ez is le van írva, h mennyinek kell lennie.
A szervízkönyv szerint Yamaha 01-es telóolaj(15.6 40fokon) kell bele. A mellékelt képen láthatod a viszkozítását a Repsol 10W-s olajnak(46 40fokon). A Motul táblázatban láthatod, h kb a Factory Line Very Light 2.5W olaj kéne bele, mert amit beleraktak, az 3szor keményebb. És csodálkoztok, h szar lesz a csillapítás? Meg nem lehet állítani? 😄
Jah, és hogy miért nincs annyi klikked. Mert a szerelőd semmit nem ért ahhoz amit csinál, és nem állította be a telókupakot és az anya távolságot a csillapítás tetején, ami megint csak benne van a szervízkönyvben. Ezért nincs annyi klikked.
Keress egy normális szerelőt, aki tudja mit csinál...
Üdv!

Adott egy 2004-es évjáratú YAMAHA YZF R6, szervizben elvégzett első teleszkóp felújítás után a húzofokozatok klikkszáma, nem egyezik meg a gyári számmal! A ismerettségi körömben lévő, ugyanilyen motoron, felül 13 klikket lehet csavarni, viszont a sajátomon, csak 7 klikket! Minek köszönhető ez?

Villaolaj: Repsol Fork Oil 10W! Az olaj mennyiségéről sajnos nem tudok, reménykedem benne, hogy mefelelő a szint, teljesen kiengedett csillapításokkal is túl feszesnek érzem az elejét!

A válaszokat előre is köszönöm!
Tobb ertelmet latom ha elviszed a motort profi futomuveshez mint hogy sajat magad nekiallj.
Közben érdeklődnék, hogy ha egy öhlins rugót bele teszek egy 2002es 636hatuljàba akkor mit várhatok? 110-ea a rugó én vagyok 98-100kg.vagy esetleg van e tippje valakinek higy mivel tudok egy kicsit tuningolni rajta. Előre is köszönöm a választ
Hasznos volt az infó köszönöm.
Nem sokra mész màs beàllitàsaival...
...föleg, hogy nem adtad meg a " versenysùlyod".
Làthatod ugyan azon a motoron ülsz mint az elözö gazdàja, de neked az " el volt tekergetve".
Netröl leolvasod es beallítod a gyari ertekekre a hùzo- nyomo csillapitasokat elö es hatul. A rugoelöfeszitest is "alaphelyzetbe" tekered, majd a kb 80 kg -os szeria beallitast lefele vagy fölfele a sajat tömegednek megfelelöen korigalod, hogy ne laposkuszasba , vagy eppen toronydaruba szintezödjön. Altalaban teljes rugout harmadat üljön össze, ha raülsz... a csillapitassal meg habitustol függöen lehet a gyarihoz kepest elterni.
Mindenbek, csak akkor van ertelme, ha a futomü jo allapotban van. A rugok nincsenek összeülve, normalis allapotu meg a hidraulika folyadek allapota a telokban, nincsen szetkopva a csapagyazasa szàraknak, lengövillanak, himbaknak., mert a szart felesleges ruzsozni...
Hali.Érdekelne hogy van e valakinek tapasztalata zx 2006-2007 es típussal. teljesen el volt állítva a futómű és most szeretném egy jó sportos utcaira beállítani.
Kinek mi a javaslata vagy tapasztalata.
Előre is köszönöm
Hirtelen, egy a furatba passzolo inbuszkulccsal.
Sziasztok.
Ezt a lengéscsillapítót mivel lehet állítani?
Hyosung GA125F
A választ előre is köszi!
Segítség!
Dávid Pisti elérhetőségét (ami nem f@szbuk) megadná valaki?
Köszi!
Üdv mindenki,
Tudja-e esetleg valaki a Ráckevén lévő hátsó rugós tag felújító cég/ember kontaktját?
Köszi a segítséget
Hali! Adott egy KTM EXC 400 2001, supermotoként használom tudnátok esetleg valami tippet utcai supermoto futómű beállításra, keményebb vagy puhább, kb hány klikk keménytől visszafele a berugózás illetve kirugózás? Hátsó rugóstag meg persze a teleszkóp is. Felszereléssel kb80-82kg vagyok.
Az is lehetséges hogy el van fáradva az olaj de más probléma is lehet. Az alap beállítások jók de idővel fárad a rugó arra is ír adatokat a szerviz manuál. Amúgy meg állítsd be úgy ahogy neked jó és kész.
Hali. Tavaly vettem egy motort és teljesen el volt tekergeve a futóműve. most beállítottam mindent alapra de az első teló nagyon lágy. elképzelehető hogy az olaj elvan fáradva benne?
Allj szembe a motoroddal. Fogj egy vizimerteket es mintha a vizszintest merned told neki a magasabb oldalaval az elso villanak. Ha mozgatni probalod es billeg a villan akkor a villanyakak nem parhuzamosak.
Sziasztok!
Egy olyan jelenség van a motoromnál,hogy menet közben nem függőleges,érezhetően balra dől,és ha elengedem a kormányt,szépen elindul ugyan ebbe az irányba.
Állítólag első villa okozza,hol van ebben a szép kis országban egy hozzá értő ember,mert kb 2 hónapja nem találok rá megoldást.
Köszi!
Sziasztok! Ez milyen rugós tag lehet, állami progressive van rá írva. Xr 600r en van amúgy, de állítólag nem a gyarija.
Köszi.
https://m.facebook.com/lmsuspe...
Nejen eddig 3 motornak javította a telóit meg voltam elégedve vele
Tud valaki infót mondani, hogy egy "átlagos" központi rugós tag felújítása mi pénzt kóstál manapság?
Ja és hogy telószár görgőzést vállalnak e valahol Észak Magyarország környékén?
Köszi a meghívást, majd kiderül, meglesz-e még a Marauder, hogy azzal menjek.
Tulajdonképpen eladást tervezek, azért tettem rendbe, hogy hibátlan legyen.
Van egy 1100 Viragom, amit remélem sokáig használhatok még........számomra ez az álommotor.
Széles utat !
Én csak magamnak szerelek , mert csak villamostechnikus és gépész végzettségem van, azt is a bányászathoz szereztem , és most, hogy nyugdíjas lettem a saját gépemet tartom rendben szellemi és testi felfrissülésképpen .
A képen is forditott telo van
Mégis mi a tököm különbség lenne attól hogy fordított vagy sem ?
Jó egészséget hozzá, örülök, hogy sikerült felhívnom a figyelmedet , és sok hibamentes kilométert ! Majd a nyáron ha errefelé jössz (Badacsonyba) akkor előtte írj hogy várjalak .