Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem egyszerű kiváncsiság mivel ilyen még nem volt.
Ez a komoly ! Le a kalappal.
felenk meg ez a jellemzo: egyik barat vett egy uj motort de meg a regi is megvolt. mentunk edzesre de a csapat egyik tagjanak nem volt motorja igy o az ujat kolcson adta neki, o meg a regivel ment.

kinek mi okoz oromet.
Én meg ezzel nyomom....2 hétig robogó nélkül voltam....sokkot kaptam...
Senki se kerdezte hogy mi..... csak annyit hogy megvane mar a 300 injektoros. En nem.hazudtam. aznap vettem.ezt a robogot. Probalgattam. :). Ktm rol nincs hir. Majd juli vegen lesz tan. Azert jot rohogtem.hany ember hivogatott uzengetett a beirasom utan.tisztara be vannak szarva egy kis infoert :))))))
ez olyan "igazi köcsög ktm-es" beszólás volt ami a kétezres évek elején-közepén volt leginkább divatos
a meg kell venni szöveg
Ez pont úgy hangzott mint egy beismerő vallomàs..Ilyen ez a szerelem az életben is..Míg nagyon erős elfogadjuk az összes hibàt...Majd mikor elmúlik...fodjuk a fejünkef,,,,hogy nem vettük észre....stb. Azért rendes tőled, hogy nem beszélsz a vilàgba...hogy ,ilyen jó....meg ..olyan jó...Egyenes vàlasz...Mindenki vegye meg és tesztelje...Semmi mellébeszéd....
Meg kell venni aztan probalgatni. Lejartmar az az ido mikor egy madar fizet a sajat borevel a tobbi meg szedegeti ingyen az ertekes morzsakat. Vagy olvasgatni kell a kulfoldi teszteket.
Az injektoros csodàról mesélj valamit....Valami bíztatót....
Nekem fontodabb tenyezo a megbizhatosag. Mivel amire es ahol hasznalom nehezkes .koltseges es hosszadalmas az odajutas . igy nem eri meg egy megbizhatatlan fossal kuszkodni.ezen felul a gyari cuccok es beallitasok nekem tokeletesen megfelelnek. van hogy erzek némi" gyengelkedest" bizonyos helyzetekben de siman a nem zavar tartomanyon belul. Szerintem az olasz es francia motorpknal egyenlore keptelenek megfelelo anyagminoseget produkalni. Ebbol jonnek a problemak.
Nem az van benne.Hanem a régi 1 kamràs wp amit a Ktm màr nem hasznàl.
Nem abban is ugyanaz a WP van, mint a KTM ben? Vagy a futómű alatt itt a komplett vázgeometriára gondolsz? (villaszög, tengelytáv, lábtartó poz,, stb)
Mi a gond? :)
Be kell állítani :) Szerintem mindent típust érdemes magadra hangol(tat)ni...

Kicsi az esély, hogy egy gyárból kiguruló setting minden szempontból megfelelő lesz mindenkinek.
Van egy elképzelés, arra tervezik, hangolják a mérnökök, aztán lehet 2017 ben nem találták el...valószínű kevesen motoroznak extrémet 2017 full gyári beállításokkal a KTM 300ECX-n.
Mit gondolsz????Én miért megyek shercoval???? Nyugi Jaxy....Problémàt felismerted,,innen màr egyszerű a helyes utat megtalàlni...Én személy szerint azért döntöttem a kék màrka mellet,,,mert szerintem ennek a legjobb gyàrilag a futóműve.Nekem ez fontos....Egy haverom van aki elboldogul a 17 és KTM el.....és van egy fél tucat aki màr előadta,,,vagy most készül...pedig nem sokon mullot a siker ...egy jó karbii egy v force,egy kicsit tompàb motorkarakterisztika.egy kicsit alacsonyabb építés..,
A minap felhiv egy haver..marosi Ervin ws mondja ,hogy mi az istent lehet allitani ennek a fos 17es ktm nek mert keptelen motorzni vele...a masik egy fos motorral felmegy melette barhol o meg fekszik es kel mert a motor suta es buta es kurvara eszik es...aztan elbeszeltuk mit hova alakitottam es szegeny mar o is mindent kiprobalt mar minden szart ra vasarolt a membrantol a gazkabelig es...na arra jutottunk hogy 17 es tulajdonosokkent kopunk a redituresz foa motorra es evrol evre tobb penzert atbasznak....hogy miert irom le?...mert tenyleg egy igazi fos ez a ktm csak minden marha ezzel megy es ezt lehet kapni minden sarkon.Nekem nagy nehezsegek aran sikerult veloni ezt a fost valamenyire de a futomu meg mindig egy nagy kalap fos es varat magara...Hihetetlen hogy valamiai jo azt elkurjak es nem azt nezik h jobb legyen hanem h tobb penz bejojon a zsebukbe.
Ha ezt a fost eladom tuti hogy nem fos ktm lesz a kovetkezo.Haragszok mert nem szabadna enyi penzert ilyen technikai szemetet venni.
En is tanulgatom a nagygazas felmenoket,de nem a nagy gaz vitt fel soha.A Zsoci feljaroba,hiaba huzol nagy teligazat es visit a motor.Hiaba mentem 8 X neki 3 nyelen sosem juttam fenebb a kozepetol.Mindig 2 esbe fojamatos gazzal es odafigyelve a hangszerre tudtam felmenni...es baszhatod a kormanyt is mert akkor el basztad.Egy finom osszhang kell,ahol a gaz a legfontosabb,hogy minel stabilabb es jo kuplung kezeles kell melle,meg jo pozicio a motoron,persze a jo gumi az alapja az egesznek de az is puhabban,hogy fojamatosan legyen tapadasod.NEM a kormanybaszas a hatasos technika.Aztan majd ha ra jottetek akkor meg ertitek,persze mindenki ugy csinalja ahogy akarja.
Most az uj kihivas az uj feljaro amit kaptunk...a Zsolo fele feljaro sem gyenge hely,de ez veri a hosszat is es a meredeksege is.
A tavalyi rendezvény nagyon jól sikerült! Kifogástalan volt a nyomvonal, a jelölés, a szervezés. Péntek erdei prológ, szombat verseny A-B-C kategória. Hivatalos FRM-es bajnoki futam. Erzsébetbánya, jelenlegi nevén Baiut.

http://hardenduromaramures.ro/

Pentru cei care vor sa participe la Hard Enduro Maramures : Asigurare 1 cursa /25 euro ; Licenta FRM 1 cursa / 5 euro ; Viza Medicala 1 cursa / 25 ron ; Taxa de participare este de 200 ron daca este achitata pina in data de 15 iunie 2017 , dupa aceasta data taxa se majoreaza la 250 ron ; Copie dupa buletin !
Alföldi gyerök lévén csak nézek,hogy ezek a székely legények,semmi gumikkal,miken mennek fel
Volt ott szépvízen pár srác akik nagyon szerényen,kuka(komolyan) gumákkal olyanokat mentek,hogy csak lestünk az oldalazóban szoptak rendesen de a feljárókon,leakasztva.........
Misike,Csabika
nem vitted a barátod
mert a lendület a legjobb barát a hosszú feljárókon
én holnap felteszem a tkc80asokat és abbahagytam a terepezést, már csak földúton fogok lötyögni néha-néha
No majd Júliusban .......................de a bazi jót kihagyom