Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milenek vagytok naaaa
ez más
Melegedni se melegszik.
Látjuk hogy te nem karburálsz !!
http://youtu.be/7ej1oyjk4sc
hát én ezt több éve láttam akkor ez még újdonság volt nekem
de most jobban belenéztem 6-700 dollárért már van amit lehet programozni, igaz ez nem 70 ezres kategória de egy új motor árához képest ez se túl megerőltető
Szinte mára majdnem mindegyik krossz, vagy endúrón van legalább 2 térkép gyárilag, de ettől még nem írható a cdi. Az egy külső csatlakozóval ellátott cdi.
melyik részét?
Rosszul gondolod.
a huskyhoz a gyári cdi 110 ezer volt, és láttam az ebayon 70ért olyat ami 2 állású kapcsolós(soft-hard) cdi volt, gondolom az már programozható volt hiszen a gyáritől eltérő volt
ha kb ennyibe lenne a többihez is nem egy nagy érvágás, egy 2-3 millás motorhoz képest az a +70-100 ezer már nem egy olyan összeg amit ne tudna az ember megfizetni
gasgas bevásárlás folyamatában

GIOVANNI SALA

http://www.gasgasmotos.es/en/n...

JOHNNY AUBERT

http://www.gasgasmotos.es/en/n...

Vett már valaki 2018-as EC-t? Vélemények?
Minden technológia adott hozzá, csak nem fordítottak erőforrást ebbe az irányba, gondolom jelenleg (még) nem cél.
Dew ahoz kell még egy pár év! A másik pedig az hogy szerintem a gyári cdi nem irható! Tehát ha jó pénzért megveszed az irhatót akkor gondolom ahoz dobnak majd ki külömböző beállitásokat, amit szintén jó pénzért megtudsz venni!
pont hogy kéne, csak azt még egyszerűen nem lehet...majd ha kidobják hozzá amit a yamaha, hogy okos telefonról át tudod programozni, az már jó lesz.
http://youtu.be/H2Y0exPenP0

Szerintem mindenki stílusához érdemes egyedire hangolni a motort, persze lehet menni bármivel csak nem mindegy.
Erre valo az injektoros ktm 2 t! Kar beleverni a csufot mert iszonyat jo motor. Nem kell alligatni. Nincs min agyalni nem veszi el a szabadidodet. Persze vannak markak akik meg nem.mernek.lépni par evig. Nekik.marad a sereg hajtas a hatso sorbol.
Te Zsir en annyifajta kibeallitast kiprobaltam mar,hogy ...sokat amiota 2T m van..mindig valami a valami vagy a karara megy vagy a tulzottan elallitasara...ha jo alul akkor nem jo felul es aha jo kozepen nem jo felul vagy alol..ez egy kibszott tobb ezeres kocka amin csak ugy lehet a jo beallitast elkapni,ha a gyari beallitasokat csak enyhen finomitgatod mert ugye azt mernokok szamoltak ki es tudjak mit miert kelett es ..en mar sok sok allitgatas alapjan sokszor arra jottem ra,hogy a gyari mindig kozel jobb a tuningnal,de a kis finomitasokkal viszont magadra tudod hangolni.A tunek a pozixioja is kozepen az idealis..annak a nagybani eltolasa mar kompromisszumos dolog...vagyis a te tipusu karbidnal...na es a nagy befojasolo tenyezok az a terep,a homerseklet es a tiszta legszuro..vagyis ha azt akarod,hogy penge legyen a motor akkor az elso lepes az a tittatitta legszuro...majd a csavargatas es piszkalas...egeszena power csavarig
Azert a kis lofasznyi csavarkaert barhol elkernek 15 eurot minimum..na azert sok ocso kurva 3 szor is lecummantana...szoval nekem van egy kis acel drotbol kis csavarhuzo ami pont megteszi :))
Létezik ilyen, nem muszáj csavarhúzó.

http://www.gerecsemotor.hu/s3-...
Csak egy hirten ötlet.......Most még talàn jól kiszàlok,és nem kell sokkal pótolni az újat...Talàn a 2T is kipróbàlnàm, de tartok a karbi maceràtól....
Láttam árulod. Mit tervezel helyette? Csak nem egy szar tpi ktm-et?
Én meg elgurultam lemosni....mert oda adtam Fiamnak ...hétvégén és nem volt olyan tiszta ,mint ahogy én szeretem.
Van érezhető hatása a levegőcsavar állításnak, de csak egy bizonyos gázállásig igaz, motor, karbi, súber, stb. függő meddig, nagyjából jó a diagram ebből a szempontból.
Én is ugy gondolom, hogy a részterhelést, álltalában a tűvel lehet hangolni. Alapjárat közelében befolyásol az alapjárati levegőcsavar, ami a kis fordulaton mászó 300-asnál érezhető hatással lehet.-soha nem próbáltam. De hogy teljesen más karaktert kapna a motor az barokkos túlzás-szerintem.
Volt pár 2t motorom, igaz ezt a módszert vagyis hogy az alapjárati levegő csavart 1/3-1/2 gázon állìtgassam még sosem próbáltam. Vitatkozni nem szeretnék veled, de én ezután is nulla gázon fogom az alapjáratot állítani.
Nem akarom védeni Fejest, mert én is utálom amikor Vikkel itt veszekednek, de ez a "kretén" dolog egy vicc, egy filmbeli jelenet. De az hogy te itt "férgezed" azt mindenképpen túlzásnak érzem. Már eleve ha valakivel bajod van, azt nem a neten szokás intézni. Légy férfi. Ennél nőiesebb dolgot én még nem láttam. Ha meg nyilvánosan megosztassz valamit, akkor viseld a kritikát. Ha alpári a kritika, akkor az úgyis a kritizálót minősíti. A Ktm TPI írásod meg semmi másról nem tanúskodik, csak a hozzá nem értésedről. Fogalmad nincs az egész rendszerről, működéséről, célokról. Betával foglalkozol, de te úgy érzed hogy a Ktm-ről kell cikket írnod, amivel max kettőt fordultál. Inkább dicsérnéd a Betát, pl: annak ellenére hogy több váz eltört, még kurva jó gép és cseréljük gariba. Vagy: az összeakadó váltóprobléma ritkán fordul elő és hamar tudjuk orvosolni. Vagy: az általam párnaposnak mondott alkatrészellátás akadozik, de emiatt elnézéseteket kérem, próbáljuk a tulajokat valahogy kárpótolni.. Valahogy így kellene.. Ezek minden márkánál előfordulnak, de ettől még jó gépek. Ezeket nem eltitkolni kellene, hanem leírni hogy gariba cseréljük.. stb..
akkor vegyél egy 2T motort, húzz egy 1/3-at 1/2-ed gázt és tartsd ott. kezd el tekergetni azt a csavart és láss csodát...