Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig több elmarasztalást hallottam az importőrről mint dicséretet de a személyes találkozáskor szimpatikus,segítőkész embert ismerhettem meg személyében.
Motoros ruházatot stb vásároltam nála nagyon jó áron.
A shercora meg azért is esett a választás mert 2017-es motort ennyi pénzért nem kaptam volna más márkában.
Na mindegy szeretem a kihívásokat.
Nekem az 5.1-hez miksi 10 rugóért küldött kislánckereket ,igaz postával!
Na majd meglátjuk az alkatrész ellátást...
Ha meg emiatt nem tudok motorozni akkor majd kimegyek horgászni.
Nem vagyok már olyan elszánt endúrós mint rég.
Hiába na,öregszem.
Karnissal :-D

Karbissal
En karnissal jarok es nem tervezem tpire cserelni ugyhogy nyitott kapukat dongetsz.

Az utolso mondatod nagyon fontos, szerencsere sok fele motor van el lehet donteni kinek mik a szempontok.

Amit irsz a betarol az nekem is tetszik, a kullem nekem sem szamit csak a technika. A tobbit meg mar megvitattuk.
ismerősnek is van egy régi 5.1 múlt évben valami kütyüre várt 3 hónapot mert hiába rendelte meg a miksi a külföldi partner(talán nem a gyártó küldi) 2x is elfelejtette betenni a csomagba
de az tény hogy vannak alkatrészek amik sokkal olcsóbbak, pl egy "szívócsonk" 2500ft kb 3 éve
Azért vettem shercot mert nagyon könnyen motorozható,igazi amatőrnek való motor.
Szinte helyettem teszi a dolgát én csak rajta ülök.
Az alkatrész a KTM-hez képest harmad áron van.
A legfontosabb hogy nehéz eladni ezért mindig lesz motorom
En kerdeztem Zsocitol ,milyen a beta,elmondta es azt is hogy csak fekpofat cserelt rajta es megy vele,igenytelen motorok es neki 2 darab 18 as van.Mast is kerdeztem kinek van vagy volt betaja,volt kinek a vaz is torott a 17 esnel mindt Varga,de minden markanal lessz hideg is meleg is.En imadom a huskit motorozhatosagba,finom villanymotor filingel linearisan megy...de meddig?
Igen arra gondoltam. Koszi. Egyeb okbol.is kerulnek hozzam.motorok. ezekhez szuksegem van kulonfele alkatreszekre. Ezek miatt nekem fontos hogy zokkenomentes legyen a beszerzes. Barmikor elijoget egy olajfolyas. Kell egy gyari alakos nagy tomites. Szimering ami boltban nincs. Lanckerek. Megserul valami.....stb... Nyilvan nem arra gondolok hogy komplett generalhoz kell cucc...de akar az is. Multkor uj motorrol elveszett egy fontos fura himba anya. Anelkul pl nem tudtam tovabb menni.otthon vettem eszre. Kicsuszott volna a csap. Barmikor johet barmi. Ezt kell alapul venni. Valto oszefoshatja magat. Kuplung. Fekszektorok. Fektarcsa....barmi
Ezert a penzert ,a kenyelemert a ktm tudja,de mi van az anyag minoseggel?mi van a tartosaggal?ti elhiszitek azt amit el akartok de a tpi fele eletu lesz a konstrukcio miatt az anyagminoseg miatt mindt pl a yamaha vagy beta.Az erdobe eldojtod es leszakad az idom azt leszarom mert a ktm neknis leszakadhat,de a beszerzesi ara is fontos fiuk!!!Nem lopjuk a lenzt de a katica gyártói lassan heroin arba arulnak mindent. Az erdoben kint a megbizhatosag a fontos,hobbi szinten mert ha beszarik az injektor beszarik a olajpumpa es lesutod a motorodat akkor rendelheted gyorsan is az alkatreszet polcrol 1000x annyi penzert amiert en egy fos lampat kicserelek vagy egy olcso kuplungot a betan.Tehat a dolgokat realisan es elore tervezetten kell atgondolni.
Nekem nem fogja a szerelom a motoromon egy verseny utan a hengert lekapni es dugostol kicserelni 20 perc alatt mert a konstrukcio nem kepes verseny korulmenyek kozott megbizhatoan mukodni.
Stroisteanu Bart a Masterbajk tulaja,ami husqwarna versenyzokor sponzoral es romania szinten huski forgalmazo eddig karbissal jart,huskis busszal jar ...kibaszott 19 es karbis ktm et vett..de meg teheti mert van mibol..de en nem adok egy olyan technikaert 1500 euroval tobbet ami nem jobb...es nem beszeltem meg a motorozhatosagi faktorrol.
Tehat ha nekem kell a betaba valami,akkor vannak akar zsirfaszi akit ha rairok es azt mondom..vagy mas beta kereskedore akkor kuldi nekem az alkatreszet akar openwordos buszjarattal plusz barati pebzert ,este felteszi es reggel levettem a buszrol,de nem kell ebbe belemenni,akar nemetbol lehet rendelni es 4 nap itt van 20 euros postaval is sokkal olcsobban kapom mindt a ktmhuski alkatreszeit...es addig mig 3 hetet nem motorozok nem fogom magam leszopni,hogy nincs itt az alkatrész. Na szoval mindenkinek mas a nezopont,de az erveim is elegge realisak
A tpit is meg lehet csinalni,hogy forduljon kis gazzal cikicakiba es erőből toljon linearisan...de nekem nem ezek a pontok adnak minuszt a ktmhuskinak hanem..futomu,elektronika,olyan dolgok amiket komplikalnak egy olyan sportban amire nincs szukseg.En nem eus normakkal akarok motorozni,hanem egy stabil megbizhato,jobb jutomuvu kezes motorral..a betaban ezeket mind ereztem es lattam...jo na tudom,olyan faragatlan,olyan ocska ha ranezel,olyan bean kidolgozasok dolgok vannak rajta,de mikir a motor meg indul alattad akkor szornyulkodsz,hogy bazz...ez 4T eros es megis kezelheto...ezeknek nincs eus norma?
Nyilvános fórumon különböző márkák gyalázása, lejáratása, távol áll tőlem, de szerintem nagyjából mindent elmond az a tény, hogy mint Honda fan, tizen éve Ktm-en ülök..
Kivàncsian vàrom a tapasztalatokat.
Ami a furcsa, hogy meg se fordul a fejedbe (fejetekbe) hogy mi ostoba Ktm-esek is kipróbálunk más motorokat..
ezekkel egyetértek,
de aki erdőbe megy azért annak egy kar csak van a zsebében, legalábis nekem mindenféle pót kacat volt velem, az lc4-hez még váltókart is vettem mert hoki alumínium
igaz a huskyhoz inkább csináltam kisebbet vasból mert sokallottam az árát
szerintem meg a "szól valami a blokkban" teljesen elkerülhető..... csak itt magyarországon nem csinálunk semmit időben, plusz átbasz minddenki mindenkit az órákkal
itt is csak a huskyt tudom példának felhozni akitől vettem 200 óránál dugót cserélt és úgy adta el nekem 230-al, ez a ritkábbik......igaz sok éve motoros cimbi szóval nem idegentől vettem, ő is havertól vette szóval mindenki tudott mindent
igaz a husky szívócsonk nekem 3 hét volt, mert akkor még ki sem nyitott a domaszéki bolt de az ember beszerezte amilyen gyorsan tudta
szóval az igaz hogy a ktm a legjobbn ellátott hálózat, veri a japánokat is bár a honda hálózat elég jó de annak meg mincs rendes endúrója
Aki nem hivatasos versenyzo az nem cserli a gyari uzemora szerint az alkatreszeket mert nem kopik el olyan gyorsan. Arra meg nincs eloiras hogy joskapista feljarozik vele kozepgazon, a masik erdot kerul, a harmadik meg a homokos alfoldon nyelezi.

Amugy szali nem a tervszeru javitasokrol beszel, hanem a nemvartakrol. Kimesz erdobe es letorik a fekkar, kiszakad az ules, eltorik egy idom, elfarad egy csapagy, stb. Ezek egy hard enduroban tok hetkoznapi dolgok felenk. Vagy a blokkban valami elkezd szolni.. akkor nem akarsz a szezon kozepen ket hetet ulni csak azert mert nincs alaktresz. Ha en hetvegen lezuzom a motort hetfon rendelem is, csutortokon legkesobb legyen a garazsba, hogy penteken beszerelve szombaton mehessek. Ezt jelenleg szerintem csak a ktm tudja.
Nem feltetlen szokott egyezni a velemenyunk, de ebben 100%ig azonos. Ezert veszek az utobbi idoben tucattermekeket (auto, motor). Ezekhez van minden azonnal polcrol.
Leirom..meg egy peldaval. Ha nekem.szuksegem.van egy bizbaszra a motoromhoz. Felhivok egy boltot. ( Ktm) ott ul 1-2 esetleg 3 dolgozo is. Akik azert ulnek.ott hogy fogadjak a bejovo vasarlokat vagy telefonhivasokat. Cikszamot is mondhatok ugy meggyorsabb vagy elmondom.mit szeretnek. Es egy perc alatt geprol..megmondja van e vagy maris rendeli es ket nap.mulva nalam van. ( ISO 9001 ) ....ha esetleg nem veszik fol a telefont visszahivnak. Vagy felhivok egy masik ugyanilyen boltot es maris sinen vagyok. Postan.kuldik.nincs problema hol a bolt.... ......Ellenpelda. Tonkremegy valamid. Egy onkenyurat kell felhivj es vagy felveszi vagy nem mert turnezni van vagy az erdobe. Ha epp fel is veszi részeg. :) kesobb fogja megnezni mert nincs elotte szamitogep. Arat se tud mondani mert nem er ra. Esetleg elmegy vakaciozni addig te alkatresz nelkul..maradsz mert akit esetleg megbiz te nem biztos hogy el tudsz erni.... Vagy esetleg nem.kedvelnek es fel sem veszik neked a telefont mert leszarja hogy te mit akarsz hisz a motort nem.tole vetted...es egyebkent se birja a pofad..... Nekem.is kene egy tomites de inkabb megrendeltem ausztriabol.mint a 20 km re levo egyetlen beszerzohelyrol. Pedig egesz biztos tudtam volna ott is venni. Megis 1000 km rol.kell beszerezzem csak.mert a rendszer ott igy mukidik. Osszegezve. Az hogy kozepes gazon hogy huz meg hogy nem huz egy motor szamomra jelentektelen. Fontosabb szempont hogy kiszolgaljon egy muködo rendszer ha mar ennyi penzt aldoztam.a termékükre. Es ne kelljen semmiert se sorban allni vagy konyorogni. Szerintem ez nem.nagy elvaras a mai vilagban ahol.minden a kereslet kinalatra épül.
Logikus amit írsz, nekem még soha nem volt ilyen problémàm. 200 óràig .csak làncot ,fékbetétet, akarok cserélni. Azt ugye meg bàrhol betudom szetrzni,még nyíregyhàzàn is.
lehet sosem romlik el
amúgy ezek az üzemórás motorok nem azért üzemórásak hogy ha időben ki van cserélve minden akkor elméletileg mindig működőképesek?
aztán amit tervezni lehet meg lehet rendelni időben és belefér az az 1-2 hét mire megjön
Akarmilyen jo lehet egy motor! Ha nem tudsz hozza alkatreszt zaros hataridon belul 1-2 nap max. Szamomra ertektelen.kacat. miert? Mert igy is alig van ido.motorozni. azt a keveset meg nekem.ne egy önkényúr hatarozza meg .... Tavaj havert honapokig szopatott egy fing alkatresszel egy ember. Elkurta az egesz szezonjat. Szethullott a valto az uj motoron aztan a kuplung is beokadott. Nincs ezzel.baj.. de legyen hozza cucc. Azonnal! 1-2 nap utan menni akar vele amotoros miutan.megette amérget. Jaxy. A cimborad meselte milyen gyotrelmes feletek az alkatresz. Egy olyan csavo tol fugg .aki se romanul se angolul.nem.beszel. azt se erti mit akarsz venni. Ne nevettessetek..mar. egy embertol nem fugghet egy alkatreszellatas!!! Legyen 5-6 hivatalos bolt. Odatelefo alok es kuldik. Ezt jelen pillanatban a" fos" ktm tudja teljesiteni. Ezen felul fantasztikusan egyszeruen szerelheto. Attekintheto egyertelmu.megoldasokkal. anyagminoseggel. Ezen felul.kivalo motorozhatosaggal ..... Mindenki.oda bassza el a penzet ahova akarja
Sanyi. En nem.motorozgatok.kolcson motorral. Sose erdekelt masoke milyen. Orulok ha a sajatomra jut ido. A mi szintunkon akarmelyik 18 as motor egyforma. Berreg. Halad. Tankolni.kell. lemosni.
A shercomért 250.000 ft ak többet adtam ,mint a 350 six dajs ért. Többet fogok rajta bukni,mint az elötte kévő 6 új mocin. Jó nagy marha vagyok...
És a futóműröl még nem is beszéltem. Naggyàból ugyan ez a sorrend. És ott a vételàr. Én soha nem sajnâlom a minőségért. De ha nem a leggjobb a leggdràgàbb azt fontolóra veszem.
Figyu. Ahogy Jaxy szavaiból kivettem,jobban bejött neki a beta,mint a sajàt injektoros motorja. Kevesen vannak akik elfogolutlanul tudnak mondani vékeményt. Pedig ezeket szabad alapul venni. Az én szàmból fura lenne,hogy a sherco ilyen jó ,meg.... A Szali szàjàból hitelesebb lenne. Beta 300 2T kimerem jelenteni.....minden motort agyonver. Magasan. Nincs gyenge pontja, extrembe nagyon könnyü megoldani vele bàrmit, tisztàn üzemel a feljàrókba,a legalacsonyabb az összes közül...és bàrki elboldogul vele. Ez azért fontos,mert a sherco 300 2T ....ha nem vagy vérprofi,akkor megöl. Àtlagos halandónak a 250 bőven elég. Ezzel szembe a beta 300 nem hozza ràd a fràszt. Örülsz,hogy ilyen erős ,és nem félsz rajta. Végül 19 es ktm . Jó finom szép . Lehet szeretni ezekért. De mikor oldalazóból fel kell fordulni,és megforditani......gàzból egyszereüen erőtlen kis gordulaton. Ha meg kuplungal cdinàlod,lehet sok,éd màr lecsúsztàl. Nyilvàn ezzel is meglehet oldani,de nem mindegy menyi erőkifejtés kell hozzà.
Csak vicc volt. Varok még pár evet a hívàssal. Azert valld be. Titkon remélted hogy leveszem rólad a kéket :)