Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annyit, hogy a 2018-as motoromba is a 2017 karbi beállítást használom, kicsit finomítva, ami neked vállalhatatlan..
Én annyit fűznék hozzá, hogy volt akik nem tudták beállítani és voltak olyanok is akiknek viszonylag gyorsan sikerült. De mikor 3-4 nap motorozás után a 2017-el visszaültem a saját 2016-os motoromra (nem egy idegenre) úgy éreztem, mintha egy rossz állapotú cross Czetkára ültem volna.
Ahan...ha te mondod.
A 17 es tetszett amikor nulla km es en kipróbàltam. Csak senki nem hagyta ezt a beàllitàst, mert vâllalhatattlan volt a 4 l per óra fogyasztàs. Ment az okossâg.... 1 évig.... Jaxy mesélhetne,hogy sikerült e neki beàllitani. Szerintem nem. Aztàn beraktàk a 18 as karbi szettet... Az se az igazi. Ezért írtam, hogy a 16 os jó moci,ott nem volt ilyen gond. Amúgy hamarosan drasztikus màrkavâltàsok lesznek a 2 T piacon......
Nem volt. De töbször mentem vele. Az életemre akart törni. Hamar vissza adtam a gazdinak....De lehet csak én nem tudom kezelni...
Volt ilyened sanyi? 17-18- ugyesebb sokkal. 19 est ne emlitsuk az injektoros .
Rajtam kívül....!!!!!
hát annyiért tényleg senki......
16 os xcw a leggjobban sikerült ktm. Vigyàzz rà,óvjad,kényeztesd. 17 18 19 egy se tudja ....amit az tud. Akinek itt ilyen van , el nem adnà semmi pénzért.
Milyen kategóriàk lesznek? Elsò nap prológ? Mi lesz a lebonyolitàs?
Csak erdekessegnek.

Mai versenyen az en 2016os 300as xcw-m indult elsonek (nem lepodtem meg mert edzesen is mindig az enyem kel eletre leghamarabb). Egy fel eve csinalta meg a szerelo srac az oninditojat (nem volt baja, de valami perselyt cserelt) azota nem nyultunk hozza. Hecceltem is a beta-s sracot a rajtnal, hogy most kiderul zsirferi allitasa igaza e, mar csak azert is mert zsirtvs matrica volt a motorjan. Ez csak ugratas volt mert nyilvan ebbol ez nem derul ki, az viszont igen hogy a ktm onindito ha faszan be van love akkor nagyon gyorsan elinditja a 2t-t, 4tknek eselye se volt (raadasul en egyesbe inditok mert ugy is villam, sokan uresbe mert mashogy nem indul plane a 4t. Beta egy pillanattal mogottem indult es az elso kanyarnal megelozott, ugyesebb volt nalam a srac egyebkent, innen is gratulalok neki, meg mindenkinek aki elottem vegzett.

(Van videom rola, majd feltoltom).
Másfél az ára Eu-n kívül. Hozd be ide és tedd hozzá a magyar áfát, biztos hogy 2M-nál indul.
2008-ban vettem egy hyosung gt 650i-t új motorként. (Nem kínai, de ez most mindegy)

A motort a koreai eladó 560 000 forintnak megfelelő dollárért hozta el Hamburgig. A vám ha jól rémlik 10% volt. Erre az áfa 25% ez így összesen 770 ezer. + regadó (80 erez) + fuvar és összeszerelés. Én a motorért kerek 1 millát fizettem egy cégnek aki mindent intézett.

A magyar forgalmazó akkor 1,55 millióért adta a motort (tapasztalat szerint 1,5 alkuval). Mivel sokat nem tudtak eladni belőle időről időre csődbe mentek.

A lényeg: Kínában megvéve biztos, hogy filléres a motor. Ugyan akkor forgalmazni Európában olyan plusz terheket jelent (vám, szállítás, áfa, garanciális ügyek, márkahálózat stb.), hogy a végén már nem tudod érezhetően olcsóban adni mint mondjuk egy európai gasgas. akkor pedig nem veszik és akkor már meg se éri behozni.

Szerintem esélye nincs Európában.
Szerintem.aki.most racsap a jogra jol jar! Aranybànya!! Esetleg feri ezt is a szarnyai ala vehetné.:) Mint vilag legjobb mocija. Bar szerintem itthon ez is 2 milio lesz majd :)
Magyarországra gondoltam, amit írsz az valószínű.
Rengetegen eszik a kinai kajat is! Ezt is venni fogjak. Ha mas nem is ...eleg ha a kinaiak veszik! Mar akkor is tobbet eladnak mint a ktm osszesen. Annyian vannak. Amugy a plasztikot jol elcsortak a huskitól. Sokat nem geciztek a kitalalason.
Nem fogja ezt venni senki, 1,5M az ára nem 500eFt...

https://gpxmoto.com/index.php?...
a régi pitbájkokhoz képest jelentős előrelépés
5-600 ezerért szerintem sokan vennének ilyet
Kínai 250 2T bemutató
http://youtu.be/5GIzuvDeTH8
Köszi a lehetőséget, de esélytelen, örülök, ha helybe kijutok egy kevés időre, nem tudok elmenni messzebbre több időre.
Ok, megfogadom a tanácsod.
Jól mondod. Gyere somogybabodra. Felveszlek az M3 as mellet...
Fárasztjátok egymást feleslegesen a "márka harccal", minek?
A beindítós vidiben szerintem egy jó ötletet látni, s ennyi, teljesen mindegy mi indít mit,
szerintem az is tök mindegy ki mivel jön motorozni, ő jól érezze magát rajta s annyi!

Az XR600 as pilóta jól tolja, ügyes! Szerintem az alatt se a széria futómű van.