Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a következő tulaj majd biztos nem látja ilyen pozitívan ezt a csodát, ha blokkot kell bontani
amikor nem ad gázt, be van húzva a kuplung, akkor lehet jobban hallani, hogy fémesen "rendellenesen" kalapál benne valami.

Lehet meg lett erőltetve ott a domboldalon és melege lett, mert másutt nem igazán jön ki ez a kalapáló hang, ha beletekersz és még hallgatod ahol ez a motor szól..

Ezt még sokat kéne hallgatni más felvételeken is, hogy kiderüljön hangról van e baja vagy nincs.
Ez alapján nem mondanék semmit.
(resék) tessék,
Miért erőlteted ezt a műszaki szakértő dolgot, a videóidból is tisztán lejön nem értesz te semmivel többet hozzá mint bármelyik hobbi endurós, sőt......... Egyébként meg talán van 1 kis szelephézag hangja de ezt így videóból nem lehet megállapítani!!! Ja és resék ez az a rotty motor:
Ezt vagy ilyesmit használok zsírtalanítani,650 huf-ért veszem!

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls...ékok__Féktisztítók?refszures=1&cikkkod=T96000100+%2ABR
azt hiszem 20 literesbe is van
itt az lu tisztító a féktisztító, régebben más neve volt, nem emlékszem már mi
https://auto.jofogas.hu/pest/Wurth_bmf_brigeciol_fektisztito_5l_motorblok_le_moso_lu_83066796.htm
Hááá vájár mán!!
Nekem a féktisztító az spray
Asse tudtam,hogy van kannás!
Egy 5l kanna most már lehet van 7 ezer
2db literes flakonban van, evvel kimosom jó sokszor
Az első 2 liter az "áztató" program ebben kinyomkodom rendesen,kioldja az olajat utána kb tisztának tűnik
Ekkor jön a második 2l cucc ebben is mosogatok egy kicsit itt már szinte semmi nem jön ki 3 szűrő után egy minimális por és elszíneződés
Aztán a 2. cucc teafilteren megszűrve az első csak ülepítve és leöntve
Amikor a második lé kezd kék lenni addigra az első már nagyon olajos ekkor a második lesz az első és egy új flakon cucc a második
Kb 3 perc alatt megszárad lehet utána olajozni és mehet a motorba
És ami "extra": a kezed nem lesz rossz szagú
hát igen,,,,ha belegondolok,..hogy annak igején...2004-6 között vettük a 4 ütemüeket.....és csak mentünk velük..árkon bokron keresztül...és nem voltak újak..Nem is tudtuk...hogy ezeket fel kell újitani...és senki alatt nem állt meg egy sem::.
Az olajra rákérdeztem...mol olajjal használta végig...most is...Nem tudom...mikor fog ez itt megjelenni...mármint a kis irásom...de a legutóbbi is 1 nap volt....Lehet mostoha gyerek vagyok az oldalon...
Igen,ez biztos...niics oka hazudni...nem vagyok vevö...és nem is akarja eladni....De amiket irtok...az tényleg kevésnek tünik..Egy másik haverom kx 450 -lbe 300 üo körül van...és ö versenyezni is szokott vele...
Én gázolajjal szoktam, de majd kipróbálom.
A féktisztító elég agresszív cucc, meg annyira nem is ócsó.
Az enyémet egy barátomtól vettem, 6 éve ismerem a motort, azóta van ilyen hangja:)
Ktm alapbol hangos. Nekem nem jon at a videon hogy ftg lenne, inkabb vezerles ill. A tipikus kuplunghang.
Ezt videorol nem lehet megmondani pontosan.
A lakkbenzin nem ártott a szivacsnak, pedig már többedszerre mosom vele, és jó böven áztatva egy tálban.
Egy tisztitás alkalmával, Kb. 4 szer szivatom fel a tálból a lakkbenzint a szűrővel és nyomom ki belőle. Érdemes 5L-es kannában venni.
Miért, neked mi a véleményed róla?
Nekem leer a labam az adventurerol is. Nem kell kis szék. Sanyi egyszer majd kiprobalom azt a női mocit.
Én féktisztítóval mosom 2 körben
Nem vettem észre hogy nyírná a szivacsot
De tuti okoz valami elváltozást mert kicsit kitágul amikor nedves miután elpárolog olyan lesz mint volt
A drz gyári szivacsának a ragasztása nem bírta a féktisztítót, a többi bírja
Szali!! Tudod,hogy nincs csodamotor,és csodàk se nagyon. Talàn a gyermek születés....csoda kategória. Mikor 2005ben megvettem az yz 450est és elkeztük az endurózàst ,ami abból àllt,hogy Nyíregytől Csengerig àrkon bokron,erdőn mezőn,akkor úgy érezzem nagyon kiràly motorom van. Még az àttételt is meghosszabbítottam,hogy ne pörögjön,és 1 esbe ment 80. At. Na most az van...amire én hasznàlok egy motort az erdőbe....arra ez a leggjobb. NEKEM....EZ FONTOS. Semmi olyat nem tud amit a tied ne tudna...vagy bàrmelyik fiatal enduró...de olyan harmóniàval csinàlja a dolgokat.....amit csak akkor fogsz tudni,ha kipróbàlsz 1et.Sőt elmondom neked,hogy nem is olyan nagy dolog,hogy le ér a làbad...mert olyankor tehermentesül a hàtulja,és vége a tapadàsnak. Hamar rà kell terhelni....szóval ....Nagy az öröm bódogsàg.
Nem nyírja ki a szivacsot????
100 òràt màr làttam. 150 et eltudok képzelni.200 a csoda kategòria. Előbb nem indulnak a szelep miatt,utàba szakad a hajtókar. Vagy csoda olajat hasznàlt....kérem a tipust...vagy a japàn véletlenül valami dakar speciàlis alkatrészt tett bele.
500 ora az eredeti titan szelepekkel?? Ez biztos?
Ha nem a haverom...akivel együtt motoroztunk,...én sem hiszem el...de honda crf 450 2006 -ban ujként vette,,most tavasszal lett szétszedve és kapott új dogót...amit annak idelyén...még az új motorhoz kapott...Semmi...még lánc és szelep ellenörzés sem volt...csak olaj idöben...ls légszürö tisztitás...Kicsivel 500 óra fölött van benne...
Akkor kijelenthetjük így egy hét utàn,hogy ez egy csodamotor? Zsírral kúrtok? Hivogatjàtok egymàst majd hosszú téli estéken és szerelmesen suttogtok egymàs fülébe. :)
Amit majd elfelejtettem.... Nem szoktam mártani a szűrőt. " megpöttözöm" sűrűn olajjal és begyúrom amíg egységes nem lesz a színe belülről is.így nem kell csavargatni, kíméled a szivacsot és a ragasztásait. Ráadásul nem folyik össze a szűrő alján meg a házban a plussz...ja és sosem kenek előre szűrőt! Mindig csak akkor mikor motorozni készülök.volt idő hogy zacskóztam a kenteket, de valamiért leszoktam róla..