Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello. Keresek a képen 1-essék jelölt tengelyt 2012 es 300ba. Más évjárat is jó lehet.
Azt el kell ismernem, hogy a zenét nagyon elkaptad a vidi alá. Konkrétan besírtam
Megkene kerdezni a halőr geri a 3oo assal. És a ,350 el a sracot akirol beszelsz. Mit szol ahoz amit allitasz .
Óóóóóó,ez fájt
A székelyek pár 350-es EXC-ről mondanak csoda üzemórákat,pedig ott két dolog biztos!
A medve nem játék,vasárnap egész nap motorozás!!
Igazad van,..nekem is hihetetlen,,,De a többi haverom..akivel együtt motorozunk...állitják..hogy igazat beszél az ember...hiszen ismerjük...együtt motoroztunk rengeteget.....Ha az jelent valamit...hogy sokat ment vele utcán is..supermoto kerekekkel...ott ugye annyira nincs por....De a szelepek a vezm. lánc...stb...csak mozogtak..Már irtam a múltkor..hogy van egy kx 450 ami 300 óránál tart...De az szét lett szedve..lemérve és összerakva mert minden jó volt...200 óra körül...Most fogja felújitani...de még megy rendesen..Még gyári a blokk...
Nagyjabol egyetertek a szamokkal illetve az YZ hengerfej kommenttel. Mennek ezek tobbet is csakhat a henger kerul veszelybe.

Az az 500oras crf meg mindig cseszteti a fantaziam..... Meg nem lattam titanszelepet ennyit elmenni crfben...
pl?

Hátha tudunk segíteni valakinek.
Folyamatosan azt olvasom hogy a gg hez serkohoz bekahoz milyen olcso minden. Aztan azt latom hogy emberek.kuzdenek.filleres alkatreszek beszerzesevel.amit vegul 3 x os ktm aron vesznek.meg. hogy van ez?
Hi!
Van egy fölös KEIHIN FCR 39 -es karbim.
Az elektronika kuka és a síktolattyú kottyan.
28000.- pénzt talán még így is ér?!
Marmint komplet kosarat
Mindegyiket. Nem olcso a gumik darabja, kerdes megeri vagy sem. Van amikor egy komplet jo allapotu hasznaltat erdemesebb berakni
A gumik még paszentosak...csak eröböl tudom lehúzni róla a nagy fogaskereket...de ha már szét van szedve...akkor kicserélném a gumikat...A kosár enyhén beverödött...azt még lehet szabályozni...persze nem reszeléssal...Az egész ugy indult..hogy megnéztm a lamellákat..és levettem a kosarat is...és akkor derült ki...hogy a támlemez..mozog a szegecsek alatt...igy ujra lesz szegecselve...
ja 4T, lehet acél kosár van, stronó a kérdés
egyébként az komoly, hogy a gumi már kuka, cserélni kell a kosarat meg még visszaraknád?
bocsi, tényleg nincs benne a MITAKA ban a gumi, a PROX kosárhoz adják, összekevertem
Milyem tipust csináltál?...2t vagy 4t??? mert ugye a 2t-nél nincs akkora terhelésnek kitéve...a motorfék hiánya miatt...Hallottam már olyat is...hogy 4 t-nél..a szegecset...vagyis a szegecsfejeket leszaggatta..az elkopott gumi miatt..és a szegecsfejeg..beestek a blokkba...szerencsére nem baszott szét semmit...
Igen. Miert ne birna?
Csak egy kártya kell
A 8 darab gumit nem látom a szettben...ami gerecsénél 2200 / db...De itt biztos olcsóbb az is.....Arról nem is beszélve...hogy kell egy ember..aki tud innen rendelni
kb 200 üzemórát kibír extrém használat mellett, 40eFt...

https://www.ebay.com/itm/MITAK...
Dobok valami uj témát...Kuplungkosarat szegecselt már valaki???..Meddig birja...tapasztalatok,stb...Az eröt ugye itt a gumik visztk át...a nagy fogaskerék alatt....ami kikopik...cserélni kell de a hátlemez ugye rá van szegecselve...és a komplett új...80 -100körül mozog...nem épp olcsó...uj gumikkal...szegecselve ..esetleg padon szabályozva a kosarat...25 ezerböl megvan..
http://youtu.be/agDxLxMBqls

Csak a zene kedvéért...
Szerinted hány ilyen tulaj lehet az országban....aki használt motort vesz..ami pont most lett felujitva..5 üo van benne... ..mert hirdetve sok van...Ja ténylrg..van amelyikre 40 -et irnak...Tisztelet a kivételnek...
Tévedtem, mert ez az.