Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beszélni jól tud magyarul. Petya te mentél a kx-el írd már meg a többieknek hogy mi nem frankó vele.
"ertelmezesi es fogalmazasi" akart lenni.
Mi a fenet ertesz az alatt "es persze szakag"?

Feri, komolyan kerdezem, tanultal magyarul? Nem bantas vagy ilyesmi, csak jo lenne tudni. Mertha hataron tulrol jottel es nem tanitottak akkor tok termeszetes, hogy vannak ertelmezesi hibak, es ezt minden rosszandek nelkul mondom.
Maximalisan tisztelem a hataron tuliakat akik kiallnak a hovatartozasuk mellett!
De ha nem akkor eleg gaz.
Gigàszok mikor összecsapnak :)
Ha beallitja a static sag-et es nem megfelelo a rugo akkor terhelt allapotban nem lesz jo a sag.
De ez csak a kezdeti problema. Az erdekesseg berugozaskor jon.
Ha nem hosszabb arugó, akkor be tudod állítani mindkét sagot.. Akkor nem értem hogy miért írtad hogy: "Nem tudok tovább tekerni a rugóstagon", "Hátul 8cm a sag"...???
Nem hosszabb a gyárinál a rugó csak keményebb, megvan a gyári az kerül vissza. Azért hagytam benne ezt mert az eladó srác azt mondta 90 kilós emberre van méretezve én 93 vagyok. A gyári rugó szerinte 70 kilós zsokékra lett kitalálva.
Egy felhasználási köre lenne a motornak arra úgy gondolom be tudom állítani.
Télen kap nagyobb lendkerék súlyt, kx 18-as kereket nem találtam még.
En ugy latom. Hogy ez az egesz azon.mulik ,hogy az adott szakaszok jelolese elkeszitese ra van bizva nagyreszt helyi vagy kornyekbeli motorosokra. Ahol mi voltunk pl Guraro es az ominozus kamerapont feljaro egy helyi srac jelolte .nevet nem irok. Beszelgettunk miutan elment a java. Rendesen be volt tuzelve a srac hogy ezt o jelolte ez az o feljaroja . Es 3 napig tartott mire felertek kozbe kint hagytàk estere a motorokat! Majd a vegen.kiprobaltak felrangattak egymast.ezitan.jott a versenynap amikor meg raadasul szakadt az eso. Na mindegy is. Szoval a lenyeg szerintem a jelolok egy resze egymassal versenyez ki tud betegebb csapast jelolni ahol lesz cirkusz. A rendezoknek erre nincs mar kapacitasa ezt kordinalni. Ezt leszamitva ami.latszik nagyon jol szervezett az egesz rendezveny en igazabol azt gondolom csak a prot szivatjak halalra. A tobbi kategoria is nehez de megfelelo kategoriaba nevezessel nagy elmennyel teljesitheto . Jovo heten lesz bulgariaban egy hasonlo 6 napos hard enduro. 400 euros nevezes. 1 nap prolog 2 nap enduro egy nap pause 2 nap enduro. Jonak tunik. Sok kulfoldi indul. Lehet kinovi magat egy uj romaniax.
Marmindt ezt az egesz wess sorozatot a ktm robbantotta ki,es a romix is at esett a lo tulso oldalara..a Ditroxon 1 feljaroba huztuk a versenyzoket itt meg egy nap reggeltol estig :))
Butasag. Tavaj serko nyert! Most se voltak akadalyozva! Sot rebdesen keszultek.ra milio huzo emberel.
A palacsintába ti sót is raktok vagy csak toljást ?
Kar ezeket osztani ...huzogatos faszságok...engem nem érdekel kit birnak jobban fel húzni...el van mar baszva a romaniax is. Ez a kati versenye már...kilóra megvett mindent.
A futómüvel rengeteg idöt el lehet szórakozni....de olyan beállitás...ami mindenhová jó...az nem létezik...Lehet hardozni..sziklák..patak...stb..puha futómüvel...de már azzal a beállitásssal ..tempót menni...befeléket nem lehet..A gyári beállitások...és méretezések...70-90 kg közötti lehet...aki ettöl eltér...annak módositani kell pár dolgot...mert nem rá van szabva a széria futómü...
De sztendert meg 18 as kereket mar nem.kell bele vegyen :) annyival beljebb van. Ja meg benzintankot
Static sag lesz az, de mivel nem eredeti rugo van benne ezert nem jon ossze a beallitas. Egyebkent igen, a static saget nyugodtan lehetne 120mmre allitani, de mivel nehezebb pilotara van meretezve a rugo, ez nem fog segiteni.
Vissza kell rakni az eredeti rugot es azzal probalkozni.
Kemeny a motor eleje es hatulja is. Legalabbis endurora.
"Nem tudok tovább tekerni a rugóstagon", "Hátul 8cm a sag" Ezt írta Sedu lejjebb és mivel a gyári hosszúságú rugónál lehet még elég sokat állítani mindkét irányba, ebből az következik hogy jóval hosszabb vagy rövidebb a rugója, máskülönben be tudná állítani 100 mm-re a sagot. Mivel hogy nem írta hogy free, vagy riding sag, ezért rákérdeztem a hosszra, hogy kiderüljön.. Tehát nem "tök mindegy" a rugó hossz.. Ha még szeretnél kínozni Petya, figyelek..
Valoban?
1 méteres rugó nem fér be 270mm helyre, a 150 mm meg rövid lesz..
Linearis rugonal tok mindegy.. ha alapbol erosebb akkor azt lehet kifele tekerni, sok hatasa nem lesz egy ponton tul. Max lehet meg par mm sag-et nyerni, de sokat nem fog jelenteni, ha erosebb rugo van benne,mint a gyari krossz verzioban. De ha meg a gyari is azt is csak nagy kompromisszumokkal lehet hasznalni enduroban
4t xc-f krossz blokkos, csak a telók puhábbak... Ugyan az a leböffenős blokk, mint a krosszba..
Regen enis probaltam.crossal endurozni. Lehet vele de nem erdemes. Vagy egy vagyontradobsz feleslegesen es akkor se lesz olyan. Vagy gyorsan eladod es veszel egy endurot. Vagy egy xc t vagy xc f et. Az meg egy koztes megoldas.
Ezek szerint a rugód, hosszabb 30-40 mm-el, mint a gyári..??
Hatra puhabb rugo, lendkereksuly, 18as kerek, nagyobb szekunder attetel, hutoventi, akksi,esetleg nagyobb huto. Kerdes hogy megeri vagy sem
Nem tudok tovább tekerni a rugóstagon, ezért lesz benne puhább rugó. Tudok mérni, tudom mi a sag, más műfajban versenyeztem.
8 cm sag nincs.. Tipustól függően, 95-115 mm között van az érték.. Vagy te mást gondolsz sag-nak, mint ami valójában.. https://www.procircuit.com/con...