Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

arany színű DID bírja
Nincs itt màn péz semmibe :)
Homokon jobban jarsz szaraz lancal. Plane nyaron. Lepereg rola. Ha kenve van rajta tapad. Plusz a homok leszed minden.kenocsot csak art neki. Az a homokos massza
Mostanában nem nagyon olajozgatom a láncot
Ez a buzi homok ami felénk van úgy is megeszi
Sok esetben a görgők potyognak lefelé aztán a csap még meg sincs kopva
Az erdőre vettem elegáns láncsprayt.
Ő nem sokat jàrt erdőbe A homokos cross pàlya bírja...
Doki. Az olyan mint,ha közvetlenül az erdőben locsoltad volna szét :)
Én a láncra locsoltam a fáradt olajat.
Én a láncra locsoltam a fáradt olajat.
Persze, emiatt nem kell idegeskedni, ahogy nyugodt az ember.

Nem rád értettem a radikális példát. Ezért is tettem külön bejegyzésbe.
Ebben totálisan egyetértek veled.
olajcserénként 1000Ft-ot spórolnék az olcsóbb olajon. 15 helyett 6 óránként cserélek, ami kijön az pont jó a láncfűrészhez. Transitnál 50,000km a periódus 10 után cserélem. Én így alszok nyugodtan. Cserébe amikor szétszedtük a zx10r motorját nem volt olajsár sehol benne (5-6000km csere synt olaj), nem volt váltó bajom, 4x,000 km után még a gyári kuplung volt benne.
engem is fikázott mindenki hogy a 1300 forintos agip olajat tettem a huskyba és nem a több mint dupla árban lévő motult
pedig annak még a gépkönyve is az agipot javasolta
ha nem 10w60 lett volna simán összegyűjtöm és beteszem a ténérébe még 3-4 ezer km menni olyan állapotban volt 12-16 óra után
Látod. Mindegy, hogy mivel kened nem a kopás miatt cseréled a 4t alkatrészeket, hanem, hogy mennyi dinamikus terhelés éri az alkatrészt. Ha kétszer drágább olajba áztatod a dugattyút, akkor is ugyanúgy kicseréled, és ugyanannyi lesz a felújítás is.

2018-ben én is vettem egy 250-es új Kawát, megnéztem a könyvét az API SG szintű (1989-es minőség) olajból 15 óránként ajánlotta a gyár a cserét. Mindig azt tettem bele amire jó kedvezményem volt, 10%-ot levettem a gyári ajánlásból, a biztonság kedvéért.

Ugyanannyi kopás volt a fő darabokon 200 óra után, mint a - "2 motorozásonként cserélni kell, csak a legdrágább Motul a jó", feliratos páciensnél. Csak az olaj árkülönbségen pont meg lehetett venni az alkatrészeket.

A négyütemű olajnyomásos rendszere gazdagon olajozza az alkatrészeket, mindig van olajfilm. Nagyobb kopást okoz a légszűrőből bejutó homok, az meg a Wehrmachtot is megállította a szteppén.
150 óránál kellene de még nincs annyi benne (2017-es).
hangja nem szar, tavasszal kivisszük erdélybe aztán meglátjuk hogy felújítás lesz vagy egy nagyobb vétele
Ja..idöben kell lépni...Itt a környéken..egy 250-es crf-böl..kijött hajtókar a blokkon...Oda már nem lesz elég egy dugócsere...Szegény gyerek...nem is olcsón vette.. 4 órát ment vele...
kicsit füstöl hidegen, szóval nem fog elmenni még ezer órát
gondolom emiatt vannak a 4-5 éves motorok félár alatt.......
Gyorsan eljött az igazság pillanata.
ez mindenképp biztató, a 350est belátható időn belül fel kell újítani
Gyari cuccokkal
Nekem a husgy 449 nem volt 500 mindennel egyutt
500 ezerbe belefér egy komplett felújítás? gondolom valami ratyi prox cuccokkal lehet ennyi
A dugattyút, hajtókart mikor szoktad cserélni?