Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsír megmondja. Ő jobban képbe van. Az is szàmit hogy motorozol, miket szeretsz, feljàrózol, vagy cik cakizol.... A gyàri gumit levettem rögtön, az is jó de fimes... Azt majd fel rakom ha adom el....
gibsonba melyik típus?(feketére)betanak mi a gyárija?
A puha oldalfallal vigyazz pl x grip. Bizonyos mitasok. Azse mindegy mit raksz bele.
Gibson vagy mitas. Olcsó , jó, tartós, fordítható.
Gumi kérdés: megfizethető áron keresek első hátsó új gumit, ki milyet használ? Ami terül, puha oldalfalú. Köszönöm.
Ha megakadnal vele szolj szivesen segitek.
Vagy ha Siofok fele jarsz es beadod akkor megcsinalom Neked
köszönöm. A gyári nyomástól nem akarok nagy mértékben eltérni, az év végéig így használom aztán kiengedem belőle a két éves olajat.
Pedig egy olajcseret megerne. Egy valoban hig 2.5os olaj alacsony szinttel, aztan ha ezutan sem jo akkor a kompresszio oldalon egy kicsit csokkenteni a lemezelesen.
Ezek a levegos telok nagyon erzekenyek. Nehez jol beallitani
Mivel érzésre nem jó elkezdtem méregetni. Lehet sok az olaj benne, nincs kedvem szétszedni. Más motorral egy szezont simán lemotoroztam anélkül hogy állítottam volna bármit is a futóművén. Nincsenek nagy elvárásaim.
Ebből mit lehet megállapítani..??? Mert hogy a gyári teló rosszabb mint egy 2-3000 eurós, azt azért lehet gondolni, a vidi nélkül is, ha nem így lenne, nem tudnák eladni... 7 bár nyomáson nem csodálom hogy nem akartad ugrani..
Szerintem motoroznod kellene többet, nem méricskélni és okfejteni. Mennyi ideje endurózol?
Letámasztva a motor 29cm látszik a teló szárból. Ebből 15cm-t mozgott, alulról 14cm-nél állt meg a gyűrű, menet közben ha rajta vagyok 9-10cm mozgás lehet. Szerintem ez kevés, de amikor ilyen "puhára" állítva mentem vele olyan érzés volt mintha defektes lenne az első gumi (0,9bar). Hátul legalább jól tapad és kimozogja a hibákat a módosítás után. Lehet veszek bele télen egy spirál rugós teleszkópot előre ezt meg eladom többért.
Itt jol latszik az,hogy a gyari futomu,ami lehet nem is gyari mekkorat lepcsen es befelebe is hogy meg razza a mukit...apropo ezt a sancot nekem eszembe sem jutott beugrani mert osszetoi a kezeim.
Norbi sem ugorja,Gomez futomuve a rumplis beuton ugy jon akar a vaj es beugrasnal semmi kopp,sot fel sem uti meg el sem ugrassza,total leragadva marad a földön..Ciprian gyereke is ConeV de neki mar masabb beallitas.
A ditroxon filmezett futóművekrol csak ennyit akartam mutatni..ha meg valaki azt hiszi,hogy a technika nem segiti a profit,es mert olyan ugyes es eros,hogy a patakba meg befelebe siman elrepülnek. Igen, jo a kemeny,de csak faszba es ha jo sokaig birja.:))
http://youtu.be/Y95YV0BVSXI
Ez nagyon beteg! Biztosan turbora van szukseg
Találtam egyet. Nem megy eléggé a paripa: https://thumpertalk.com/forums...
Hátha beleakadsz valami hasznos hozzászólásba.

https://thumpertalk.com/forums...
Nem változtattam a magasságon. Tegnapi gurulás már jó volt. Leggyengébb program módosított gázokat start program 0.8 bár és jobban tapad egyesben mint eddig kettesben. Már tud annyit mint a veterán béta kopott gumival. Eleje még mindig keveset mozog.
Én csak műkedvelő vagyok, de ha a légrugóval lejjebb engeded a teleszkópot, a csillapítás is máshonnan indul, mivel az van a másik oldalt. Az 5 cm pedig nagyon messze van a gyári geometriától is. Nem hiszem, hogy ez lenne a megoldás.

Ha nem megy háztájiban a leggazdaságosabb ha felkeresel egy futóművest, vagy aki versenyzett ilyen motorral, biztos tud mondani iránymutatást. A helyi szerelőmnek pont ugyanilyen motorja van, meg van vele elégedve. Korábban versenyzett, illetve futóművezik. Ebből következtetve beállítás probléma lehet. Bár én is ugyanígy vagyok az AER-al, mindenkinek tetszik aki próbálta, akinek van távol és közel, én nem találom rajta a helyem.
e-h 54-56kg félig tankolva. kb. 5cm-t lehet állítani az első magasságon a légrugóval. Ha nem lesz este ilyen dög meleg kipróbálom a cikk szerinti (gyáritól puhább) beállítást.
A cikkben 104 kilót írnak a motorra én 120-nak érzem, le fogom mérni. A legjobb rész a cikkben: (1) Mapping tool. Kawasaki’s hand-held calibration tool is literally a works part. It allows a computer genius to make every imaginable change to the KX450F mapping. It will store up to 200 different maps (199 of them wrong). Sadly, it costs $700,
Van khi nehezebb lendkerék szett is a motorhoz 400 dollár ha jól emlékszem, ismerik a problémát. Nekem a jó futómű kimozogja a hibát, pl a sportmotorom (zx10r) 12,5 centi útból 11-et mozog, amikor fékezek mégsem esik be az eleje, a hátulja nem akar ledobni egy közepes döccenőnél. Hátsó rugóstagon a gyors csillapítás volt nagyon eltekerve, azzal már megbékültem alap beállításon. We got them in a sweet spot, but we never really ran the recommended air pressures, always choosing to go lower on the main pressure setting to help the damping work better. Kawasaki’s test riders must have felt the same thing, because this year the recommended pressures are way down.
A gyáriak is hasonlóan láthatják a futómű problémát elől, 2019-ben már megint spirál rugók vannak, biztos az ilyen hisztis amatőrök miatt mint én :-)