Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kötelező rámenni, van választás, mindenki maga döntött hogy megpróbálja. Próbáld értelmezni a korábbi hozzászólásokat.
Adian. Sokszor egyetertek veled jo.meglatasaid vannak. Én.evekig versenyezgettem roman derbiken. Inkabb kevesebb mint tobb sikerrel. Rengetegszer van szervezesi hiba. Ostoba jeloles.szalaghiba . Buzi akadaly . Ertelmetlen felafat. Ezt nyugodtam elhiheted. Epp most kerdeztem egy sracot a sea to skin volt ugyesen vegig is ment ,jó motoros! Azt mondta a 260 indulobol 5-6 an.mentek at pallon. Es kb 30 an beleestek. Ostobadag volt ramenni mert mellette 2 meterrel volt egy csapas ugyan annyi ido volt ott menni. Gyalog is szar volt vegigmenni rajta. Persze jo poen egy ilyen akadaly. Igy igazabol nincs baj ha ki lehet kerulni. Aki akar ramegy. Azt mondta sok pallo volt es a legtobb 8 cm szeles. Rengeteg olyan ostoba versenyszervezo van hogy el se hinned mekkora aszsagokat kijelolnek gyalogosan.hogy majd ott megy a verseny.a legutolso romaniaxon mi epp egy ilyen akadalynal alltunk. Pronak volt jelolve.brutalis cirkuszokat csinaltak a vilag legjobbjai.tudom mert tolunk kerdezgettek mik a lehetosegek. El ne kepzeld mar hogy aki versenyt rendez mindig ert is hozza.
a kihívásos részt meg is értem volt is benne részem, el is tört miatta pár kacat bennem és nem is sajnálom a dolgot, az élet ilyen
de amikor 10ből 10 ember elcsúszik egy full vizes szaron az nekem érthetetlen, másnak lehet hogy ez természetes
mondjuk ha kapnám a motort és nem számít mi van vele mert ha tönkremegy lesz másik és az is ingyen akkor talán nem érdekelne engem se az ilyen
Jarvis egyszer nyilatkozta, hogy a pálya szélén állók, mindig jobban tudják hogy mit csináljon, merre menjen. Ki lehetne egészíteni azzal, hogy az otthon videót nézők, meg mindig jobban tudják, hogy miként kellen a versenyt megrendezni.
Van akinek ez se sok: http://youtu.be/Kzen7mJwWww?t=38
Meg kéne őket kérdezni, hogy élik meg a nehéz akadályokat egy versenyen, mi az a mi már sok, stb.
Hozzáteszem ezt hétvégi extrémesként írtam, versenyre nem járok, ott nem tudom milyen a mentalitás.

Szerintem egy haveri/oktató összejövetelen Jarvis kihívásnak él meg egy nehéz helyet, ahol van ideje szórakozni rajta.
de az lehet, hogy versenyen elszidja a szervezőket érte ezt nem tudom...
Nem tudom te hogy van vele, pont leszarnám, hogy mit gondolnak a nézők.
Ha úgy ítélem meg egy nyomról, hogy nem ér annyit, tuti nem mennék arra, főleg ha van kerülő nyom kijelölve.

Aki rámegy szerintem azért megy rá, mert teljesíteni akarja a kihívást, ki akarja próbálni magát rajta, senki fejéhez nem tartottak pisztolyt, hogy arra kell menni,
aki beleesett csak magának köszönheti.

Részemről simán el tudnám fogadni azt is, ha egy profi azt mondja kapjátok be, nem megyek át rajta, nekem nem ér annyit, hogy a vizes fán a gumi megcsússzon és megfürödjek,
de nyilván azért mennek át rajta könnyedén, mert nekik ez gyerekjáték, Jarvis sokkal vékonyabb peremeken végigmotorozik, sokkal hosszabban, szóval neki ez semmi.

Terepen mi is sokszor olyat bevállalunk csak a kihívás miatt, amire "normális" motoros azt mondaná ezek hülyék, simán benne van a pakliban, hogy bukta lesz belőle, részemről megértem azt is aki átmegy rajta, meg azt is aki nem megy át, meg azt is megértem aki a versenyt csinálja.

Szerintem nem csak a nézőknek csinálják, hanem benne van az is, hogy a versenyzőknek is, mert az extrémesek szeretik a kihívásokat teljesíteni.
Aztán meg majd mondja mindenki szegény gyerekre hogy buzi mert kikerülte a vizes pályát.....
Nem kell elhinned, de persze attól még lehet úgy.. Van választás..!! Vagy átmész itt a képen kakassal jelölt (neked nem tetsző) helyen, vagy választod a mellette 1 méterre lévő csirke jelet, azaz áthaladás a sziklákon-t. A videóban az 1:29-nél lévő is ezt választja.
a vízbe esés hagyján (motor persze károsodhat), de utána vizes gumival fel a sziklán az már veszélyes volt. Jó lett volna ha mutatnak olyat aki átment.
En nem hiszem hogy ezt barki a sajat szorakozasara csinalja. Nem hinnem h a versenyzok otthon gyakorlas keppen rendre vizbe esnek motorostol.

Ez csak es kizarolag a nezokrol szol, igy szamomra is unszinpatikus dolog a verseny szervezok reszerol.
Én meg azt nem értem, hogy mit nem lehet érteni rajta ?? Főleg úgy, hogy elég ha az érti aki csinálja.
Van a motorverseny meg van a show business. Az utobbiban tobb a penz.
sok mindent megértek, még a hegymenetben össze-vissza tört motorokat is, de egy vizes-csúszós deszkán történő motorozás azért nem érhető kategória
Önindítóhoz kell az aksi.
Én még abba reménykedek, hogy ez nem kapcsoló, hanem mini 3D nyomtató, vagy cnc maró gép.. Ebben a Beta lehetne az első..
Megegyeztek az indiaiakkal. Volt kimaradva nekik par szaz darab, csopperekről. Atvette a beta. Jolett ! Szep takaros megoldàs!
Az akku tetszik, de a kawasakiba nem kell, pedig injektoros...
Könnyű faragni a súlyàból. Leveszed, minusz1kg
1969-ben a holdraszálláskor már nem használtak ekkora kapcsolókat..
Ezt a motort nagyon összeraktàk.
http://youtu.be/cb9lZX_nCHM