Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ez attól függ milyen hónolás, mivel csinálják meg ki csinálja.
Köszi az infót, így értem a hónolást!
Az 0.01 ad kopás normális ennyi üzemórára még karbis motornál is.
Ami még lemaradt...hogy a benzin..és olajpumpát is müködtetni kell valaminek..Oda már...amit a 15 centis...berugókarral tudsz gerjeszteni...az nulla...Tehát olyan szitu áll elö---mintha az autót gyujtás nélkül próbálnád betolni..
Nem indul...Van benne valami relé...aminek áramot kell kapnia...ami aztán tovább engedi a gyertyához ...másképp nincs szikra.Tolásra sem...Tárolós kondi...mint a régebbiekben...hogy akksi nélkül is indul...olyan nincs benne...Ezért is fölösleges a berugókar...mert akksi nélkül..semmi nincs...Csak tolás....hazáig.. ...Nekem legalább is ezt mondták...
Valószínűleg igen, mert egyébként majdnem értelmét vesztené a berúgókar.
Az illesztést majd megmérem !
A hónolás valóban nem , de mivel kikopott ezért nőtt az átmérő !
“Tisztító hónolást kapott. A hátfalon lehetett látni kopást de nem volt “mérhető” !
hónolás nem növeli az átmérőt szerintem.
Egy új karbis 300-as KTM esetében (extrém nincs gáz stílus mellett) szerintem 200 óráig hozzá nem kell nyúlni a blokkhoz.
TPI-t szerintem csak 2020-tól szabad venni, ami már 2 főtengely szenzoros, ami előtte volt, azt még hívjuk úgy, hogy kísérleti stádium...

Miért hónoltátok? Csak érintő hónolásról beszélünk? Mekkora lett a henger hónolás után?

B elvileg csak 0.01-al nagyobb mint az A, 0.01-os henger kopást nem igen kell hónolni.
167 óra 2 dugattyú A méret
Most jön a harmadik!
Oljpumpa cserével
A hengert már hónolni kellet B méretű dugót kapott
hamar szét kellett szedni.
Igen egy hónapig egyfolytában puhítottam rajta most már jó. Kisebb ugrásoknál jól viselkedik és már nem pattog, hátul attól javult meg a tapadásom hogy hátrébb tettem a kormányt, elöl végig mozog a 30-ból 28 centit. KLX lenne az ideális de ezzel is boldogulok ott ahol a többi endurós ismerős elmegy. Nem vagyok hisztis, az apriliával ugyanazzal a beállítással mentem sm pályán és föld úton különböző kerekekkel csak ott a motor gondoktól tartva inkább eladtam amíg működött. Nagyon visszasírom. Azzal olyan volt menni elsőre, mint ezzel 3 hónap gyakorlás után, pedig az 550 még erősebb is volt.
köszi az infót
Utàna meg vissza rà a hengert.
Elso lepes vedd ki azt a mocsok vastag semmiresejo legszurot.
Nem indul ! Tapasztalat !
Megkezdődött a 2020 as superenduro, a Taddy gyerek még KTM el megy, nincs piros KTM debütálás, azt hittem átmatricáznak majd neki egy KTM-et GASGAS felirattal,
de kimaradt. A Lengyel futamon még KTM volt alatta.
Bár lehet félreértettem, csak extrémben fog új gasgas-al menni.

http://youtu.be/ttCTUhADTtI

Billy nyerte
http://youtu.be/umeS9oJz5FA
Most már kíváncsi lennék rá, hogy a TPI képes-e akksi nélkül/fullra lemerített akksival beindulni.
Jobbulást!

Új laptopról is benézhetsz ide, nem kell azért elővenni a régit

Nem járnak már ide az "öregek" eltüntetek!

Motort hajtod még azért néha? KTM 4T 4ever?
Tényleg. Van itt is a srácoknak injektoros 4t, és nincs benne akku.

Sikerült összebarátkozni a futóművel?
Szeva!
némely gépben szokott benne lenni egy nagyobb kondi aztán az tárol energiát
az enyém injektoros nincs benne akku.
Helló Zoozee Mester...!!!