Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szobamérlegre rárakod az elejét külön, majd a hátulját és összeadod..
Köszi. Nincs mivel lemèrjem. De olyan könnyűnek èrezni, mert alacsonyabb 3 cm, meg rövidebb, hogy èrzèsre azt mondanàd 10 kg könnyeb egy nagy motornàl.
Èrezni. Nem rezeg, feszesebb a teló, hosszab az àttètel, mègsem èrezni gyengèbbnek, sőt. Kuplongon, nem èrzek semmit.
Mind 3 jegyü..csak a második szám...ne legyen 1...vagy nagyobb.... ..benzin nélkül csak nem lesz...
3 jegyű szám lesz és 1 el kezdődik
Gratulálok a géphez.. Én meg a benzin nélküli súlyára vagyok kiváncsi, védőkkel, tublissal, moussal, ventivel, stb.. Ahogy használatra kész nálad.. Ha lehetséges..
Így fért el a kinder tojásban...
Differencia az előzőhöz képest? Változott valami motorozhatóságban?
Rengeteg újítást írnak rá, érzel belőle valamit?

Ezekre gondolok:
- Rezgés, kuplung, hosszabb lengőkar, első futómű, más áttétel
Mivel a blokkja ugyanaz, mint az RR300 nak, valahogy rontani kell a teljesítményen, a gáz áramláson, legjobb módszer, ha nem íves, hanem szögletes a rezo
Ahol 90 fokot hajlított ott tud 5 fokot is
Én sima kézi élhajlitóval csináltam kipufogó hővedő lemezt
1 centinként berajzoltam és hajlítottam pár fokot amíg nem lett kb félkör íves
De azis lehet a gyarban nincsenek ives akatreszek gyartasara almalmas berendezesek igy csak egyenes meg 90 fokos idomokat tudnak kesziteni. Vagy lehet valami.kozponti futes szerelo kesziti masodallasban. Akkor viszont tök szép! Mint egy fűtesrendszerben a hőeloszto.
A rezora ertem. Lehet valami zenesz tervezte aki gyerekkoraba furujazott.
A tervezo kar hogy kihagyta a tantargyak kozul az esztetika es az ergonomia orakat. Mikor az egyetemre jart.bar lehet az egesz műegyetem.kimaradt.
mármint a betát vagy a rezóvédőt?
Jó a cucc Sanyi....Sok élményt vele...kevés hasassal...Gratula hozzá...
Köszi. Haver àrulja. Kell szóljatok. Egy rezó àra. Màs vèdő nem kerül rà....de ez kellet.
így ahogy van elfogadnám. fasza a rezó védőd!
a fullra lemerült akksinál egy nagyon nagy gond az hogy a töltés java része elveszik az akkuban, kivéve ha pl leszakadt a cella aztán azért halt ki
Igen...jól irod...De itt ugye az volt a kérdés...hogy fullra merült akksival...vagy nélküle...indul-e..a tpi Tehát akksi nélkül..nem indul...
az a relé az akkuról adja az áramot, egyik a gyújtással összefüggő cuccokért felelős a másik meg a többiért
a vezérlése meg a fesszabtól kapja az áramot, ha fordul egyet a főtengely már indul minden
mondjuk én ezt akarom átalakítani gyújtáskapcsolósra, nem kell pöcögtetni az önindítót azért hogy beinduljon a benzinpumpa
bár eddig még nem találtam gyújtáskapcsolót olyat amit szeretnék
Ahogy mondod...Ezért a korszerü akksi..hogy birja..a hempergést..Egy savas..ha már régebbi...és átfordul 2-3-szor..egy komolyabb hasasnál...nem biztos hogy túléli...Zárlatos lesz...Az uj motorokról...egyedül a bika öninditót irigylem...ja és egy kicsit a fogyasztást...Egyébként..az enyémhez mérve...nem érzem azt a nagy különbséget...Ha egy 4-6 éves motor...ha rendbe van...jó futómüvel...az én szintemen...szinte semmi különbség...
Azt a szitut el tudom képzelni, hogy az akksi nem tekeri az önindítót megfelelően, de ezt a csoda relét még viszi, vagy beszarik az önindító és akkor ott a jó öreg berúgókar,
már amelyiken még van. Engem mindig megnyugtat a tudat, hogy van a motoromon berúgókar, még ha nem is vagy csak ritkán használom menet közben.
Első hidegindítást mindig ezzel szoktam.

Biztos van rá elég tapasztalat, hogy nincs szükség berúgókarra, az akksi mindig ott és megbízható. Egy utcai motornál ahol nem hajigálják be, nem fürdik meg a gép, nem szakad le róla semmi jó esetben ott meg is értem ezt a gondolatmenetet, de egy terepmotornál, szerintem merész húzás.

Ha sokan tolgatnák a motort és sok lenne az ehhez hasonló visszajelzés, valószínű megoldanák, de tuti nincs túlnyomó többségben ilyen infó, mert egyre merészebbek, még a berúgókart is levették.
Bejàrattam a gèpet. Fincsi.