Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy értettem a kúton...Mert ha emiatt szar megy a levesbe..a kutat fogják perelni..Ártatlanék megemlitve sem lesznek...mint az olajozásnál..Vagyis meg lettek...csak merö véletlenségböl 80 évre titkositották...az anyagot..
Mondjuk ahoz jó sok kukoricát kellene ültetni itthon, ha a hazai benzinfogyasztás 30 százalékát ebből kellene fedezni. Nem hinném hogy csak úgy találómra játszhatnának az etalon tartalommal.
Igen , ellenörzi valaki.

Pont az aki a 90-es években, az szőkített gázolajos, szigorúan ellenőrzött vonatok tulajdonosa volt.

Csak most már törvényt is tud alkotni hozzá, hogy ez nem probléma.
Azt mondod...hogy 10 liter benzinben...3 liter etanol van..Csak ellenörzi ezt valaki...Tippem lenne...hogy kik azok a haverok..akik teleültették az országot kukoricával...mert abból készül javarészt..ez a szar.....A fasz jó oldalára születni kell...
En is igy tudtam.
már régen 30% körül van benne, lehet sírni, jobb nem lesz.
2t-be tanácsként az e10 felejtős! Részleteket nem irok, de akit érdekel itt is lehet olvasni! https://www.fixyourdirtbike.co...
Ha úgyis a dizelhez vagy szokva, próbáld meg a motorba is hátha bejön..
Lehet butasag
Én.ugy tudtam sokkal.nagyobb szazalekban.megy bele a bioetanol. 5 % ot biztosan nem fog erzekelni semmi. Plane ha hagytak regi fajta sima benzint. Bevallom nem.vagyok.kepben. dizelt tankolok. A motorhoz meg sose nezegettem. Raadasul.amikor utoljara tankoltam.még nem.volt keverve.
Van matrica...a kúton..és a pisztolyon is ..hogy E5..vagy E10..Én az omv tankolok mindig...ott csak a 100-as E5-ös..Ott a sima 95-ös...és a prémium is E10...A klimahiszti ide vezet...Persze a benzin ára nem csökkent...annak ellenére...hogy a 10 %-a nem benzin...
én nem esek kétségbe nekem az lc4 tuti el fog menni vele
sok-sok éve haver kb negyed tankba töltötte a bioetanolt(akkor még volt) aztán így is beindult és ment, bár szarul
egy másik lc4 tulaj meg gázolajat tankolt(szeged-nagylak táv hiányzott a benzinből) ugyancsak az lc4-be aztán akkor vette észre amikor eldőlt és fura szagú benzin jött ki a tankból
szóval az a +5% számomra észrevehetetlen lesz
szerintem másnak is csak valaki nagyon elterjesztette ezt a hisztit
A draga evo benzin is ebbol az uj cefrébol van? Tpi mit szolhat hozza? En amig mentem.ősszel.mindig az evot raktam.
Az E 10-es benzin szarságban...ki mit fog rakni a motorjába...ha indul a szezon...A ktm-et néztem..abba elvileg 2000-töl jó...de akikkel beszéltem..senki nem akarja ezt tankolni.. 2-t hez valami adalék is van..hogy ne rohadjon bele ez a szar..Vélemények..??
Aki szereti az ama sx-et, 250-es futam brutál volt.
Nyilván még nem kiforrott technika ez az okos karbi és társai, kevesebben foglalkoznak már 2t-vel hisz minden nagyokos vagy "nagyokos" másban látja a jövőt, csak egy alternatívát mutattam a 2t fejlesztésre
Igaz, de előremutató megoldás volt. -már több mint 80 éve.

Amúgy egyszerű negatív terhelésnél jelentkezett a probléma, akkor is ha talpon repült. Egyszer egy An 2-est nekem is sikerült berotyogtatnom, felhúzásból való átnyomásnál, viszont s súlytalanságot elérték a hátul ülők.
Szemèttelep? Dehogyis. Tunig karbi, ès mint írod az mz jól teljesít.De 300 as 2T endurón mèg senkit nem làttam panaszkodni, hogy gyenge. Ezzel is az volt a gond, hogy paraszt volt mindehol.
Ez igaz, bár esetünkben ez a példa kevéssé releváns, mivel a terepmotort - a vadászgéppel ellentétben - nem annyira üzemszerű huzamosabb ideig fejjel lefelé járatni.
Ha megvan a megfelelő also-felső méretű/profilú tű, utána a finomhangolást a tű forgatásával lehet állítani.

Nyilván kevesen akarják a tengeren túlról rendelni, meg heteket várni a tűkre.

A porlaszó elég jól kiforrta magát, nekem bejön, hogy valaki vállalkozást mer rá alapítani egy eltérő műszaki megoldásra.

Főleg, hogy a befecskendezős messerschmitt már 1940ben felűlmúlta a porlasztós spifire-t.
A leggyorsabb drag mz lectronnal fut, kb mint a sor 4es 600asok.

Ami itt volt, azt felrakták ahogy kivették a dobozból, nem tetszett. Ennyiből ne küldjük már ki a szeméttelepre.
Gyertyafénynél! -mert csak úgy hangulatos.
Én csak műkedvelő vagyok, de a kétüteműt ha bedúsítod, csökken a teljesítménye. Az enyhén szegény keverékhez képest meg pláne. Bármilyen módon juttatod be az égéstérbe a gázt.
Ez csak beállítás kérdése, de ennek pont ez a legnagyobb hátránya, szemben a hagyományos karbival, hogy csak a különböző profilú tű (metering rod) cserével állítható..
Nàlunk volt okos karbi egy sràcnak. Vadi új motoron. Exc 300. Hamar megszabadult tőle. Sok mindent tud...csak azt nem amit elvàrsz egy motortól. Kezelhető legyen alul közèpen...felül meg menjen mint àllat.