Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minket az is szopat
hidegen egy pöccre indul melegen meg gázt kell húzni, túl dús a keverék
de ha úgy állítom be hogy melegen is jól induljon akkor szarul megy
ezért járok injektorossal...
Olyan nagy szegènyítèsről azert szerintem nincs szo, elozo szettnèl tiszta benzin volt a gyertya allandoan,
csak nehogy elolvadjon a dugattyú a nagy szegényítés miatt
nekem egyszer egy motoros háti permetező dugója olvadt el, pedig olyan kurva jól eltaláltam a keveréket, hogy úgy pörgött mint még sosem
amikor elfogyott a benzin előtte mindig felpörgött a maxigázhoz képest is, aztán a sok eszemmel kiagyaltam hogy ne kapjon annyi benzint
jobban is pörgött csak az lett a vége hogy kellett venni másik dugót meg hengert
azért megérte hiszen viszonylag olcsón megtanultam hogy hülye vagyok én ehhez
A karburálás hasonló mint a páncél szekrény nyitása, csak bizonyos kombinációk működnek,
önállóan hiába beszélünk arról, hogy mekkora az FF vagy milyen tű van benne,
van az "egyenletben" kb. 10 változtatható változó és összefügg minden mindennel...

Eddig kb. 200 kombinációból jó ha volt 5, ami működőképesnek mondható bizonyos gázállás tartományokban a saját motoromon,
ráadásul még az időjárás is befolyásolja, főleg nálam, mert 3-as súberrel járok.
Olyan kombinációt még nem találtam, ami minden gázállás tartományban jó lenne...de ez csak a saját bénaságomnak köszönhető.
300 husaberg, 2013, tű alulról szàmolva a harmadikban van, de 172 mèg nagyobb szegènyìtès lett volna, gerecsèbe most nem volt de amugy azt ajànlottàk, alapjàrati 42.
180 al nagyon nem jött be a gèp, alsó fordulaton.
158-195
Érdemes ilyenkor leírni a motor tipus, évjárat, tű pozíció és egyéb változtatásokat.. Gondolom tű a 3.-ba van.. Én kétféle változtatást nem szoktam egyszerre csinálni.. Hidegebb az idő és most szegényíted.. Egyébként az N8RG tűvel a 3.-ba 35 alapjáratival jól működnek a 300 Ktm-ek, csak sokszor kisebb főfúvókával 172..
N3CJ (3#), ff:178, alapjárati: 42, Gas-gas EC 300 2018, - ezzel a beállítással nekem tökéletes. Kicsit gyengébb,mint a gyárival (N1EF,), de stabil, lineáris, elfolyatható, nem taknyol és a tankot sem horpasztja. Vegyes enduro használatban.
Èn most valtozattam 180 ff rol ès n8rg tűről,
175 ff re ès n8rh ra, egèsz màs a motor.
Ki milyen fő fuvokat hasznal a 300 2t be? Az enyèmbe 180 volt, vettem 175 , es 170 et
94 előtti hondához semmit nem tudnak rendelni a váci úton.
Nekem az első dolgom volt leszerelni őket a 'csába
nekem is túl öreg az lc4, potyognak az indexei
amiket küldtél bár hibátlanok de az is leesik az első murvás menet után
valami újabbakat kell nézni
Sokat megyek enduro nyomon is jobb az enduroval mint a crossal ,már a sulyom miatt is. Volt már ez is az is.
Nyilván úgy értettem a "más márkák"-at, hogy akik árulnak endurot

Yamahával nekem teljesen jók a tapasztalataim (bár a Soroksári úti sajnos bezárt - pedig mostanában pont útba esne melóba jövet-menet), pár nap alatt itt volt a cucc ami elérhető még, az meg nem rajtuk múlik hogy a húszéves géphez már nem minden alkatrészt lehet rendelni. De ilyenbe amúgy nemrégiben a KTM-mel is belefutottam, lehet lassan keresnem kell valami újabbat helyette
honda is nagyon jó alkatrész ügyileg, bár kb semmi sincs raktáron de egy hét alatt ők is elintéznek sokmindent
yamaha már nem ennyire gördülékeny legalábbis akikkel volt dolgom bár anno a soroksári úti yamahás egész jó volt
Meg szvsz eleve sz@pás ha _mindent_ postával/futárral kell szállítgatni, ahelyett hogy besétálsz a boltba és elhozod.
És a KTM-en kívül más márkának tudtommal nincs az országban egynél több kereskedése...
ez így igaz
de azis hogy mindenkinek annyi gondja van amit keres magának
pl a miksi hiába jó arc mégis állt haver shercoja több hónapot mert a gyártó-forgalmazó elfelejtette a megrendelt alkatrészt betenni a csomagba
ráadásul 2x is
na ilyen a ktm- nél nincs nem is emlékszem hogy lett volna bármi amire egy hétnél többet kellett volna várni még a lom 20 éves lc4-nél sem
a zsírt nem ismerem de több helyről hallottam hogy ott is van haver meg nem haver és aki nem haver másabb minden
namátmost nem akarnék ilyenek miatt szopni hetekig vagy kurva drága postával az ebayról rendelni mindent
Ha valamit akarunk talàlunk megoldàst. Ha nem akarunk akkor meg kifogàst.
Pontosan ezen gondolkodtam csak mégse írtam le....
Ha lenne egy "normális" forgalmazó akkor biztosan népszerűbb lenne a béta
Pont ezért nincs betám, mert senki nem szereti azt az embert aki árulja őket. Az enyémhez alkatrészt se hozott csak igérgetett. Cross pályára miért nem veszel cross motort? Olcsóbb, jobb a futómű, erősebb, stb.
Köszönöm! Most 150 xcw-van , Magas , kroszpályán meg kell ölni hogy menjen a PDS nem elég progresszív az ugrásoknál. Csak ennyi a gondom vele amúgy 45 óra van benne.Könnyű jol indul (önndító is) enduróra jó a felfüggesztés, jól beállítható(rugózás, kipufogó szelep) . 2020-as betát magasabbnak látom mint az előzőeket. Ki forgalmazza normálisan magyarországon? hol érdemes venni?
Pont olyan jó lesz , mint bàrmelyik enduró függetlenül mi a màrka.Mivel könnyű vagy, hasznàlható lesz a viszonylag làgy futómű. Rugóelőfeszitést àllísd keményebre, meg a csillapitàst is. És jó lesz. Ha csak nem akarsz versenyt nyerni...Ami a beta mellet szól. Egy 2 éves ktm àràért veszel újat. A fék jobb finomabb. A karbit nagyon könnyű a stilusodhoz àllítani.6 ktm utàn volt egy sherco, most màr a 2. Betàt nyúzom. Nem is gondolkodok màsba. Hajrà.....