Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Francba de messze van még márc. 15! Ezek szerint együtt fog lenni a nagy banda! Döme, Andris, Beer GÁborunk, Molnár Lacánk a quaddal? Ez már annyira szép lenne, hogy szinte hihetetlen!
Ja és képzeljétek, lehet, hogy még Atyánk is eljön!
Hohó!
Döme, majd indulás előtt elétek állok hogy nézzetek meg szemből is...a csapatáskor már ugyis csak a hátamat fogjátok nézni...
Még egy-két kép!
Na gyerekek, itt van pár képanyag a tegnapi Sherco-GasGas összehasonlító tesztről! A teszt érdekessége volt, hogy a két márka versenyzője (Sherco-Szele Feri, GasGas-Török Jani) itt most motort cserélt, hogy véleményezni tudja a konkurencia motorját!
Az idei gépemről mindent levettem és beszarás micsoda különbség! Amúgy a gyári 68 kg az a száraz de a gyárból kikerülő állapotban mérlegelt súly! Erről jön le a duda, az indexek, az idexrelé, a hátsó lámpa a lámpanyúlvánnyal, az oldaltámasz, a komplett kábelegység az indexhez és dudához beleértve a kapcsoló részt is, és a kijelzőműszer! Így ezt mindet beleraktam egy zacsiba és a zacsi súlya 2,5 kiló!
Amúgy tegnap kipróbáltam és hatodikban is simán elindul a gép! Sőt amikor egy kb 1,5m függőleges szikla vagy egyéb képződményre kell felugrani helyből, bizony akkor is 3.-ban van a kiskecske! A múlt nyáron rendeztünk egy mini gyorsulást amin a triál kecském egy 450-es GasGas verseny quad és egy EC 300 vett részt és bizony a kis triálkecske mindenkit megszégyenített! Köszönhető annak, hogy míg a többiek 1 vagy esetleg 2-ben indultak addig én 5.-ben indultam neki és csak egyet kellett váltanom az egész gyorsulás alatt! Na meg persze a triálkecske nem kapart el!
Nem, nem! Ez nem hangolástól függ, hanem a motor karakterisztikájától, vagyis a löket hossztól!
Bocsi Döme! Nem akartalak megbántani, természetesen végig kitartva, egymást segítve álltuk a rohamot!
Sziasztok mindenki!

Gyorsan eloszlatok minden kételyt a triál motorokkal kapcsolatosan! A triál motorok nem lóerőben erősek hanem nyomatékban! Ezt annak köszönhetik, hogy viszonylag hosszú a lökettérfogatuk! Figyeljetek meg egy choppert, azok mind hosszú lökettérfogattal rendelkeznek és épp ezért szinte alapjáraton felmásznak mindenhova! Míg a rövid lökettérfogatú motorok, mint a gyorsasági gépek azok mind lóerőben erősek viszont épp ezért gyorsan le tudják adni a nagy teljesítményüket!
A triál vasak közül egyenlőre csak a Montesa-Honda gyárt négyüteműt de a Scorpa, Sherco, Beta és mostmár a GasGas is elkészítette a négyütemű prototípusát! Az igazság az, hogy a 4 ütem a mászkálós triálra tényleg nagyon jó (már volt alkalmam kipróbálni egy Montesa-Hondát) de az úgynevezett ugrálós triálra a 2 ütem egyenlőre fényévekkel jobb!
Bár azért hozzá kell tennem, hogy idén egy 4 ütemű Montesa-Honda nyerte meg a terem triál vb-t, de az egy szarrá tuningolt és nagyon nagy ccm-es gépállat amit földi halandók nem tudnak megvenni! (Úgy hallottam, hogy kb, 7 milla körül jön ki az ára!) Nem rossz ár egy 70 kilós vasdarabért!
Urak készüjjjjjetek 1000-rel 15.-ére mert garantálom, ott lesz a toppon a terep.... Jó lesz kezdőnek, haladónak... De azért a bevállalósabbak szarva itt ott letörhet...
Tuti kis napot tartunk! Az tuti hogy a gánti bauxit bánya egy örök élmény lesz mindenkinek. 101%! Olyan mint ha a marson motoroznál... Minden tök piros és nincs benne egyenes csak föl meg le... állat... Ja, és gyönyörű helyeken tudunk eljutni odáig!
Remélem összejön a buli, várok mindenkit szeretettel!
Hali Blindli!Csak akkor és anyit megyünk aszfalton amenyit nagyon muszály!Általába min.4-5 -en szoktunk menni,3 GasGas(450,300,200) 1 CR 125,1 kis 250-es qwad,és 1 400 LTZ,de van tőbb GasGasszos a csapatban csak nem mindig megyünk együtt,ez az állandó csapat!
Te piszok! Én ott voltam melletted a csatában végig!
JÓÓÓÓ REGGELT GASGAS CSALÁD!

Jani! Elcseréltem a beosztásomat, 15.-én reggel pihenten tudok menni csapatni!
A Légiós Andris jön? Tovább kéne fejlődnöm ESÉSTANBÓL !
Csináltál képeket a triálos összejövetelről? Szeretném látni!
De az mégse 5
hát igaz végül is, de.. mind1
mtxem is simán elindul 3. ban is, nem is vettem észre addig amíg nem húztam egy csőgázt , haverokkal dumáltam és úgy indultam ezért nem vettem észre
Ebbe már van nyomaték
ez már megint egy hülyeség, mindenki azt mondja 2t be nincs nyomaték, de ez nem így van, ez csak hangolástól függ...
A váltóaáttétel meg olyan hogy 5ikbe simán elindulsz...
1 lóerő, vazze!
nem értem, oda nem inkabb nyomatek kellene?
..nem is mondtam...vettem egy új motort...
ez a képen 2
Hondába van 4 ütem Gas Gas meg Beta sztem kettő! Ecsém aza háccsó tárcsfék a képen bexarás
tudom lüke kérdés... de a triál gépek 4 üteműek vagy 2?
Janikám, itt van 2 kép...itt még mellettem álsz, de a legközelebbi csapatáskor már csak a hátsó gumimat figyelheted!