Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hideg miatt én is állítottam a tps-en azóta sokkal jobban indul elsőre csak menet közben nem lehet megmaradni rajta...
A diler ember is azt mondja ..hogy nincs benne olaj...és láttam egy másik videot...egy másik orosz pali arra panaszkodik...hogy nem csinál semmit...ha tekergetik a csavart...majd szétszedték a tetejét...és az ott egy kamu csavar...a kupakban....Olajnak még nyoma sincs....Aztán elmondja az ember...hogy 40 órát mentek vele..folyik az olaj mindenhol..ami lehetett már letört...de a telószárak szárazak...már most érti miért...Ha nézted a videot..mikor lökdösi a telót...adj rá hangot...olyan..mint az 50 éves riga 6-os...Abban is csak rugó volt...Az utplsó motort...amit tesztel...abban talán van olaj...de az 30.000 rubellal drágább...A súlyuk...130 kg körüli...16 -17 lóerö...170 köbcenti...
A 0,45öt még akkor állítottad mikor ezen még nem hajtottál be 1 fordulatot?
Valószínű, ha jól indul és jól is megy hagyd így ahogy van.
tuti nem is volt, mert azon nem volt festék, a hiba innen keletkezhetett, a kontra anyán is látszott hogy nem szűz
Na akkor a felső már biztos nem gyári értéken van, innentől kezdve már csak találgatással lehet a tps értéket beállítani.
3 csavar van az alsó festékes a 2 felső annak az ütközője amibe a bowden van be akasztva
A legfelsőbb tekertem kb 1 fordulatot befelé most indul hidegen melegen 0,45 volt tps értékkel
Reggel megnézem hogy indul jéghidegen utána megy 0,6 Voltra és úgy is teszt
Felül is kell lennie 1 ugyan olyan csavarnak az is festékes?
a legalsó az festékes, ahhoz hozzá sem férni csak ha kiveszem, azon lehet amit a bowden húz, vagyis annak az ütközője
Ezek a gyártók nem minket céloznak. Láthatod az USA és az EU-s fórumokon, még a Japán és az európai gyártások között is megy kardozás, hogy melyik szín az egyedüli jó. Éppen általában az amelyik a beírónak éppen akkor van.

2016-ban beneveztem életem bakancslistás eseményére, mikor az ebay-en rendelt,- nem a legolcsóbb- kínai, nagyméretű vizes hátizsáknak, a rajt előtt fél órával, a motorra való felrögzítéskor, feszesre húzáskor, elszakadtak a cérnák a hevederek varrásainál, -na akkor nálam elpattant egy húr, szívembe vágott oly váratlanul, el se hittem csak álltam szótlanul.
Köszönöm Dew , ha megint elkezd szarakodni belövöm erre az èrtèkre. Valaki szokott a Pilis környèkèn motorozni?
16mm, párhuzamos a úszó oldalán a forrasztás a ház aljával mikor zár akkor gyári érték. Részemről sokkal alacsonyabb szinttel megyek, de ehhez mást is kell karburálni. Ha sokat állítottál a szinten, lehet most is kelleni fog
Az ütköző csavar amin akartál állítani az még gyári értéken van? Látod mert gyárilag le van festékezve.
köszi a tippeket kísérletezgetünk folyamatosan
aztán szerintem eltoljuk a ktm kecskeméthez, mielőtt mindent teljesen elbaszunk
Aham, nem.vagom mi az èrtèk, valoszuni nem keves a szint ,mentem vele nagy gàzoknàl is jónak tűnik, ha valaki tudja hàny mm kell legyen az beírhatnà.
Ha viszont beállítottad az alapjáratot akkor állítsd a tps is gyári értékre.
Akkor szint gond volt, de most meg nehogy kevés legyen. Van megadva manuálba érték a karbi alja és az úszó alja között mennyi mm.-nek lennie mikor zár erre kéne beállítani.
Na vègül a tűszelepmozgato lemezkèn àllitottam, most ugy nèz ki jó, rugós biszbasz okè,úszó nem akad
Lehet semmi más baja nincs csak ez, de ilyent nem is mertem írni hogy magasabbra kell állítani.
Szia! Tankban szűrő? Tű szelep végén a rugós bizbasz szorulás? Úszó akadás? Szimplán magas szint? Mennyi most? Hogy áll az úszó, mikor zárva van a szelep?
na ezt nem tudtam, köszi!
mondjuk a gázhúzásnál lehet optimálisabb lenne az állítás hiszen mindig kell egy kis gázt húzni meleg indításkor
úszószintet
Akkor egyszerűen csak az úszintet kellene beállítanod..
Amit kihúzol hidegindításkor azzal állítod az alapjáratot, mikor vissza van tolva tekerd kifelé úgy lesz magasabb.