Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémen...180 óra lehetett benne..Eredetii kefékkel ennyit ment el.Bronz keféket kellett cserélni..mert már nem ért hozzá a komutátorhoz...A tisztitás...már ebböl adódott...ha szét volt húzva..A tisztitás egyszerü...féktisztitó..és levegövel kifujod... a komutátor részt.. kicsit megcsiszolod..a résekböl a lerakódott szart kipiszkálod..Zsir ahova kell..és kész...Ha KTM-en csinálja az ember..ennyi óra után...a kis siklócsapágyakat is cserélni kell..4 db van benne az öninditó házban..és a bendix két oldalán...Olcsók ..a 4 db talán 1500-2000 ft eredeti ktm...
Milyen motoron kellett az önindítót tisztítani? -és hány óta után?

Köszönöm.
Jógázol is?
Nem vagyok szerelö...karosszériázom...föként törött autók..Szerelés..és vezetékek..csak alap fokon..Amit szétszedek..összerakom...
Hát pedig bíztam benne, hogy tőled tanulhatok valamit főleg így,mivel te már javítottad is ezt a részét, meg olyan jó következtetéseid voltak ebben az elektromos témában. Amúgy gondolom mint komoly autószerelő kicsit átlátod ezt. Azért köszönöm! Esetleg ha valaki majd tudja itt, azon a relén mi az a 2 biztosíték és milyen körökre vannak kötve kérem segítsen ki!
Az önindótót összel javitottam...már nem volt az gazi..Mindenki azt mondta...hogy ki kell csarélni az erösebbre..Akkor átnéztem mindent..kiszedtem a biztositékokat is...mert eljött az az állapot..hogy már csak a relé kattant..de az öninditó meg sem nyikkant...1000 ft volt a két kefe bele...és tisztitás..15 perc munka...Most indit mint az állat..az olcsó 6000-ft-os akksival is...Nem vagyok villamosság szerelö..arra van emberem..több is..De most jut eszembe..az enyémben 3 bizti van...mert a ventillátort átkötöttük a kormányra..a kézi kapcsolás miatt..Nem vagyok tanár...Ha van valami tapasztalat...vagy ujdonság..azt itt megbeszéljük ...Ennyi..
Na a legjobb tanárt választottam! Esetleg azt is tudod melyik mit biztosít?
16oson is 2 van
Mind a 2?
Az akku melett...a inditó relén...Az enyém 13-as...azon igy van
Mégiscsak tanulhatok valamit nem csak ének lesz. Hol van az a 2 bizti?
Azt hittem ezt a csontot már lerágtuk...Rövid leszek...Az elektromos tüz volt a cél..nem a hasonlóság...A karbisban 2 bizti van ..nem 1...Jó szemed van..ha abban a kapkodásban látod..hogy nem gyári a kábel..és az izzó...( biztos ott voltál..mikor drehált bele valamit..)..mert ezt állitod...Aztán..azt..hogy a tulaj csak ötletel..hogy mi történt...Áthivta a két szomszédot..( az egyik hentes..a másik zöldséges...)..és kitalálták mi lehetett...Ha leég egy ilyen értékü motorod..te ezt tennéd??. Aztán a végén megmondod a tutit...Felizzott a rezó csonk...két kövér gáztól.....és a viton gyürük mellett,,kijövö láng...Ha a motorod igy müködik...gyorsan vidd el szerelöhöz...mert ott már a baj nem kicsi..
Szerintem csak siman egett az arca a benasaga miatt
Megfejtettem az ègő motor problèmàt.Minden motornak lelke van. Neki is. Nem tudta feldolgozni, hogy karbis tàrsai mi dehol felmennek, ő meg nem. Így úgy döntött, nem akar tovàbb èlni, hagyja magàt elègni.
Ennyi erővel egy leégő munkagépet is belinkelhettél volna, kb annyira hasonló a sztori. Az első egy tpi 4-5 biztivel, ez meg karbis 1 db biztivel, a világítás körbe nulla biztosíték. A karbisnál látszik hogy nem gyári a lámpa vezetékelése, a tulaj drehált rá valami nem gyári kábelt meg izzót. Kár hasonlítgatni.. A tpi-nél hivatkozol a csupasz önindító kábelre, de a hőgomba kábelok is csupaszok, meg a gázbowden is. Amiben biztos lehetsz, hogy a gázbowden nem lett zárlatos. A többi ötletelés részedről is, meg a tulaj részéről is, meg én is ötletelek, meg más is. Ugyan úgy lehet a túlfolyón a kipufogó csonkra kiömlő benzin meggyulladása mikor csutkát húz, mert ilyenkor felizzik a cső, vagy a ferde kipufogó csonk melleti kijövő láng is begyújthatta a kifolyó benyát, stb. De csak te vagy befeszülve, senki nem akarja a másikat meggyőzni.
A torna jól jöhet így a karácsonyi lakomák után, de az ének az fájna pár fülnek úgyhogy inkább valami szép leányt hallgass, bár ha neked inkább a kopasz jön be az se nagy gáz. http://youtu.be/MAiV8RpqzME
Holnap könnyü napod lesz...a tanulást illetöen...Nem lesz ..csak ének...meg torna...
Nem is láttam még Ktm-et, csak itt a fórumon. A tudományt is próbálom tőled itt megtanulni, miért baj ez!
Értetlen vagy...nem kicsit nagyon....Segiteni próbáltam..de lázadsz....Lövésed ..vagy valami kósza ötleted sem volt...kivéve..ez a gyertyapipás szarság...Egyáltalán motorozol.....vagy csak ide jársz unalmadban...
Ebbe egyre jobban belekeveredsz, de mint már írtam vala nézz meg 1 elektromos rajzot persze ha tudod mit kell nézni! Biztosítékról én nem emlékszem, hogy írtam volna, de elárulom itt a lámpa körbe nincs iktatva!
Nagy gratula , úgy látszik bejött a szuper trakszi!
http://youtu.be/-ApKL6-wvGY Neked is volt ötleted...áthuzott a gyertyapipa...és kifolyt a benzin..az égetett le minden vezetéket...( az elözö videonál ).. Rossz hirem van...itt a gyertyapipa...kb. 60 cm-re van...és benzin sincs nagyon...hacsak az ember nem a lámpaburába tankolt...aztán az a fránya biztositék sem oldott ki...Rövidzárlat nem lehet..mert azt tagadjuk...mint a lapos földet...
Jarvissal motorozik. De úgy is tudjátok:)

http://youtu.be/ZIPNKZw2KCY
Másra nem is számítottam!