Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan.volt a hangja mint Katainak .aki elol.ment .
Biztos élmény lehetett a Mesterrel motorozni.
Korbi=Kori
Koribak nem ez a terpe. Volt velunk kint es az extrem hard nem tetszett neki. Pont a lefelek volt a gond ott is
Esetleg nem tervez valaki mostanában megválni egy kisebb ccm 2t endúrótól?
150-200 ccm
Persze vakami higgadtabb 300 is érdekelhet de inkább kisebb a cél
Gyerek le akarja cserélni a 350-est beleesett a 2t gépekbe
Ellenben a patak mederben nekem nem egy el elégedett aztán az állító val kellett tekergetni mert nem emelt ki
Mindemellett nekem is a bowden a kedvenc, de extrém terepen olajosat használnék
Meg nulla karbantartással elmegy évekig, simán tudsz belőle tartalékot hordani magaddal és ha mégis megdöglik, tíz perc alatt kicseréled akár a hegy tetején is...
Melyiket kell légteleníteni, ha "fejre" állsz?
mi a gond a bowdenos kuplunggal? Kawán könnyen mozog, ha fejre állsz nem kell légteleníteni.
Honda meg a Kawa, most vált olajos kuplungra..!! Pár évtizedet elaludtak a japók.. A váltó még mindig 5 gangos.. Az anyaggal viszont nem spóroltak, kb 8-10 kilóval nehezebb mint a hasonló Ktm..
Ahol még Kornél is elgondolkozik hogy lemenjen e.
Ez már beteg dolog....
Érdemes a végén Kori kommentárját is meghallgatni.

http://youtu.be/r8pTgaMuRIs
Meg mindig bovdenos ? Egy 250 yz x et megnéznék .
A kék szalag a Á?
ügyes
Mindenképp érdemes megnézni. Ha látod a Forrasztást akkor a tekercset is, meg is tudod mérni
Tekercsen lèvő forrasztàsra gondolsz?
Jtomas!

Csörögj már meg légyszives. 06 hetven 6381821
Akkor ez az a fajta hogy a világítás váltó áram aztán csak a töltés rész az egyenirányított
Végülis mérni mindent lehet. De ha a tekercs ég le többnyire más hiba is van Ha csak a forrasztas adta fel akkor meg boldog lesz mindenki
Töltès rendben, önindító, venti gond nèlkül mennek
töltés van?
Az lesz , de ha azzal sem jo akkor tekercs a kövekezo go dolom
Akkor azon már újabb fesz szab. van, így lehet változtattak rajta de azért ha van lehetőséged próbáld rá a másikat