{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5634552] 2020. 08. 20. 23:17
GD
[#5634534] 2020. 08. 20. 20:57
Banditx
Igen. Rendesen volt használva és odaverve mindenhez.
[#5634517] 2020. 08. 20. 19:35
ini
gondolom emiatt árulja régen.....
[#5634516] 2020. 08. 20. 19:30
Banditx
Ezt nem erőltetném. Nem olyan, mint amilyennek le van írva...
[#5634492] 2020. 08. 20. 17:11
ini
nemigen van teszt lehetőség, pl kecskeméten is csak az utcai motorokat lehetett próbálni
annyit mondott hogy múltkor ment egy kört egy 300assal és az "mókásabb" csak el lett adva a 300 így hosszabb teszt nem lett végül
buzi vírus hiszti miatt erdélybe se tudtunk menni tavasszal, mert ott tudott volna próbálni több évjáratot is a hegyen, itt a pusztában nem jön ki semmi "különbség"
én le akarnám beszélni róla mert úgy gondolom ő sem tudja mit akar és mit keres
azért ez a 350 se szar motor, főleg hogy végigküzdöttük a rendszámozási procedúrát is vele
[#5634480] 2020. 08. 20. 16:43
DewEnduro
Nem tudom Szalinak mi a baja, nekem az, hogy nem lehet házilag állítgatni (még)
de ez csak elenyésző százalék, akinek ez gondot okoz, 20 as TPI-t már szerintem is bátran lehet venni, főleg átírt CDI vel.
[#5634470] 2020. 08. 20. 16:30
DewEnduro
Szia Ini!

Lehet írtad, csak nem olvastam vissza eleget, de mik a fiad szempontjai és melyik mennyire fontos számára?
Röviden összefoglalva, mit szeretne és miért?
Miért nem tetszik neki a 350-es 4T jelenlegi motorja?

Nekem annyi jött át, hogy keres valami érzést, amit nem ért el a 350 el, de ha nem tudja pontosan mit keres, mindegyik vétel zsákbamacska lesz ebből a szempontból,
amíg nem próbálja ki. Többi szempontból lehet okoskodni, de az érzés csak akkor jön, ha ráül és megy vele.
Viszont itt is lehet csapda, mert nagyon sok függ az adott motor beállításától, viszonylag nagy határok között lehet őket állítgatni (már amit lehet :) ), s másként fog viselkedni más lesz az érzés. Nem tudom ez az érzés mennyi fontos szempont számára a többi lehetséges döntési szempont közül, ezeket sem árt figyelembe venni, mert beleszaladhat meglepetésekbe érzés keresés közben.

Próbával kapcsolatban talán kereskedők teszt napjait lehetne megcélozni új motorok esetében, már ha egyáltalán a mai világban van még ilyen.
[#5634435] 2020. 08. 20. 12:47
sanyiaeros
Ha élőbe is szép, 1.5 ért tuti adja. Főleg ha rég àrulja. Bàr én be 1.4 eznék neki....Ennyi az àruk. Olcsóbban csak a szar kroszmotorok vannak. Azt meg tudjuk ...hogy mire jó.
[#5634434] 2020. 08. 20. 11:36
ini
a pénz persze mindenkinek számít hazudnék ha azt mondanám hogy nem
inkább azt mondanám hogy egy őszinte motort szeretnénk venni, ami bajos lesz mert kurvára nem értünk hozzá
meg azért is mert mind le van rúgva és mind drága ehhez képest
pl ezt is egy csomó ideje árulja:
https://www.kepesmotor.hu/ktm-...
képekről nem rossz meg a leírásból de mégsem kel el........
[#5634431] 2020. 08. 20. 11:29
Sedu
Ha csak a pénz számít vegyél egy krossz változatot közel fele annyiért. A magyarnak úgyis az olcsó kell amikor használt motort akar venni.
[#5634420] 2020. 08. 20. 10:08
ini
a próba a legnehezebb, mert senki sem "adja oda" próbálni még pénzért sem
3,2milla a ktm oldalán, más beszerzési forrást nem tudok
állítólag a szlovákoktól lehet szerezni áfa nélkül minden papír nélkül, de ilyen ismeretség nincs de még a -27% mellett is 2,4 lenne az új
és még a 2,4 milla is olyan hogy ha nem tetszik akkor egész fájdalmas, a mostani 350es is b 1.6-ba van és nem kapkod a nép érte úgy gondolom itt is egész nagy bukó lesz az a kb 30 óra ami belekerült vétel óta
pedig amikor vettük nagyon tetszett neki, igaz egy 50es endúró után minden tetszik az embernek
[#5634378] 2020. 08. 20. 7:29
szalajtós
Mennyi az a kicsit tobb mint 2 milió? Tavasz ota 1000 euroval megugrott a motorok àra.. megmondanad pontosan mennyiert kapni.most egy 21 es beta rr 300 as motort ami.mar hasznàlható? Csak mert tavaj.még egy àrban.mozogtak.serko.ktm.beta gasgas. 7000-7200
[#5634377] 2020. 08. 20. 7:09
sanyiaeros
Kicsit több mint 2M tudok új motort. Ezt a 3.2 hagyjuk már.Amúgy meg kell a próba. Az múlt 10 évbe 2 morort szerettem. A 8db az csak idő és pénz pazarlàs volt.
[#5634370] 2020. 08. 19. 22:50
ini
Először kellene egy teszt motor hogy tényleg az kell-e neki
Itt van a fasza 350 4t aztán nem tetszik neki
Szóval 3,2 millió drága lenne aztán egy évesen eladni 2ért
[#5634366] 2020. 08. 19. 21:59
sanyiaeros
1.8 ért nem szabad 3 éves motort venni. Venni kell egy nagy levegőt, kipótolni, és lehet az újnak örülni, lehet rà vigyàzni Mindent is fohsz róla tudni..stb
[#5634359] 2020. 08. 19. 20:57
szalajtós
En.ma lattam.ktm adok veszeken 2-3 db nem.rossz 17 es exc 300 ast. Ez a.linken szepen ki lett pofozva lehet jó is de a 250 behezen eladhato később. Az tenyleg furcsa hova a faszba lettek a sajat kerekei . Az hogy a dekni nincs osszeverve nekem.nem.mond semmit. Lattam.mar 2019 es blokkot olyan ocsmanyul leoregedve mintha legalabb 300 orat ment volna hàborus korulmenyek között. De ki.lehet fogni oeegebb motort is amin voltak.védők es takaritva is volt szerekkel. Arrol meg azt hinnéd 30-40 oras max. Sok.mindenbol.neg lehet allapitani mennyire lett elhasznalva. Vedd le a vàzvédőt 2 csavar fogja. Sokat elarul menbyire kopott alatta a vàz.vagy a haspancel alatti vazreszt nezd meg. Esetleg tank alatti vazreszek.
[#5634358] 2020. 08. 19. 20:50
ini
hihetetlen miket észre nem vesztek
mondjuk nekem mind egyforma
akkor ez a motor se őszinte
[#5634342] 2020. 08. 19. 19:51
sanyiaeros
A kerekei nem 17 esek.
[#5634322] 2020. 08. 19. 15:06
ini
vajon ezek is ugyanolyan jók?
https://www.kepesmotor.hu/ktm-...
fiatalabb 300-as most nemigen van aminek bármi papírja van
[#5634318] 2020. 08. 19. 14:29
drgonzo1
A 16-ost meg az előttieket alig vártam, hogy vissza tudjam adni, a 17-estől meg nem akartam leszállni róla, olyan finoman megy.
Nagyon jó fejlesztés volt a kiegyenlítő tengely beépítése. A 16-os, meg olyan, mint amikor lapvibrátort kezelsz.
[#5634275] 2020. 08. 19. 9:38
ini
köszi!
szóval akkor egy 17es lenne a legjobb választás, ha pénztárca engedi, de a 14-16 se "rossz"
[#5634249] 2020. 08. 19. 7:34
Sedu
kx-el mentem többet a karburátorosban minden jobban tetszett, mint a sokkal újabb injektorosban. Fogyasztásban van előnye az újabbnak, illetve kevesebb üzemóra, meg talán könnyebb egy picit.
[#5634247] 2020. 08. 19. 6:59
sanyiaeros
A motorrad se ad ilyen részletes tesztet..
[#5634238] 2020. 08. 18. 22:01
demzsolt2
Nincs tuti, mind jó a maga idejébe és mindig jobb az újabb. Minél újabb, annál jobb.. Szerintem a 2018-2019 tpi az katasztrófa, de sok embernek teszik ez is.. A 2017-2019 karbison Mikuni van, azt szarabb beállítani, de maga a blokk meg a váz az sokkal jobb mint az előzőek. 2017-től van kiegyenlítő tengely, nem rezeg a blokk, nagyon sima érzés. A 2014-be tűt kell cserélni a karbiba (2016-ra), de ettől függetlenül kurva jó, ugyan az mint 2015-2016.. A 2012-2013 érzésre a legerősebb, de ez csak hátrány extrémbe, a 2014-2016 sokkal nyúlósabb finomabb, kevésbé kapar..
[#5634234] 2020. 08. 18. 21:19
ini
persze az állapot a leglényegesebb egy használt motornál
csak ha vannak "gyári hibák" egyes évjáratokban skkor azt érdemes kikerülni
nekem egyforma mind, büdös/füstös az öszes