{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5647386] 2020. 10. 17. 20:56
-Petya520-
Kuplungkosar
[#5647361] 2020. 10. 17. 19:24
jano72
Elvileg Zsír úr foglalkozik vele.
[#5647348] 2020. 10. 17. 17:58
shiftktm
Sziasztok!
Régen írtam már ide, de hátha tud valaki segíteni. Gibson gumit honnan lehet beszerezni? Tudtok kontaktot, aki nem csak ígérget, hanem küldi is
[#5646760] 2020. 10. 15. 9:47
ini
így vettük hogy nincs benne
igszándiból a csatlakozója sincs meg, bár nem nagyon kerestem
amugy nagyon jól megy a motor csak húzni kell egy kis gázt indításkor, és nem pöccre indul mint hidegen hanem körbeforgatja a főtengelyt 3-4x
[#5646758] 2020. 10. 15. 9:22
Sedu
nagyon kibasztál szegény motorral! O2 pont hidegen nem számít, menet közben fontos lenne.
[#5646664] 2020. 10. 14. 16:25
ini
az a jobbik eset hiszen napi 1x kell csak hidegen indítani
nem tudom változna-e valamit ha visszatenném az oxigén szenzort, mert most tuti valami emulátor van benne hogy lökje a kaját bő nyállal.......
[#5646639] 2020. 10. 14. 14:43
-Petya520-
[#5646593] 2020. 10. 14. 9:26
Sedu
Az enyém hidegen nehezen indul máskor szuper.
[#5646592] 2020. 10. 14. 9:25
Sedu
aztán hazatolta felújítani
[#5646514] 2020. 10. 13. 20:07
-Petya520-
Na akkor jo, nagy baj nem lehet
[#5646512] 2020. 10. 13. 20:01
demzsolt2
A könyvében N2ZK tű van a 4.-ben 165 ff-el, de ehez képest az általam a javasolt, vagy a mi most benne van, az előre lépésnek számít..
[#5646511] 2020. 10. 13. 19:57
-Petya520-
Aha èrtem, regi tuvel (n8rg)nem tudom probalgatni mert eltort,de szerintem jo lesz ez.kozben megtalaltam könyvèben is a variàciokat tàblàzatba,magassag, celsius stb.hez, tanulmanyozom, meg beszelgettem egy regi nagy mesterrel...
[#5646505] 2020. 10. 13. 19:30
demzsolt2
Alpjárati 42-vel Ktm csak krosszozni jó, ilyen évjárat.. A tű pozíciót felülről számoljuk, ez a szabvány, de középen tök mindegy.. Te alul is szegényítettél az N8RH-s tűvel, mivel a "H"-s vastagabb, meg a főfúvókát is kisebbre raktad.. Én csak a főfúvóka csökkentést ajánlottam, ami gyakorlat szerint működik.. Ha jól emlékszem a 2013-ba V-force 4 membrán van, így 175-178 ff is jó lehet N8RG-s tűvel.. Jó az N8RH-s tű is, de kevésbé nyomatékos vele alsó tartományban.. Ezeket befolyásolja a kipufogó is, a levegő csavar is, stb.. A 2016 300 Ktm széria beállítás 35, N8RG 3.-ba, 172 ff és 2 a levegő de ebben nem Vforce 4 van..
[#5646491] 2020. 10. 13. 19:03
Ax3l
én csak húzom a gázt nem karburálok
[#5646470] 2020. 10. 13. 18:28
ini
minket az is szopat
hidegen egy pöccre indul melegen meg gázt kell húzni, túl dús a keverék
de ha úgy állítom be hogy melegen is jól induljon akkor szarul megy
[#5646467] 2020. 10. 13. 18:24
GD
[#5646466] 2020. 10. 13. 18:19
Sedu
ezért járok injektorossal...
[#5646459] 2020. 10. 13. 18:00
-Petya520-
Olyan nagy szegènyítèsről azert szerintem nincs szo, elozo szettnèl tiszta benzin volt a gyertya allandoan,
[#5646456] 2020. 10. 13. 17:52
ini
csak nehogy elolvadjon a dugattyú a nagy szegényítés miatt
nekem egyszer egy motoros háti permetező dugója olvadt el, pedig olyan kurva jól eltaláltam a keveréket, hogy úgy pörgött mint még sosem
amikor elfogyott a benzin előtte mindig felpörgött a maxigázhoz képest is, aztán a sok eszemmel kiagyaltam hogy ne kapjon annyi benzint
jobban is pörgött csak az lett a vége hogy kellett venni másik dugót meg hengert
azért megérte hiszen viszonylag olcsón megtanultam hogy hülye vagyok én ehhez
[#5646446] 2020. 10. 13. 17:33
DewEnduro
A karburálás hasonló mint a páncél szekrény nyitása, csak bizonyos kombinációk működnek,
önállóan hiába beszélünk arról, hogy mekkora az FF vagy milyen tű van benne,
van az "egyenletben" kb. 10 változtatható változó és összefügg minden mindennel...

Eddig kb. 200 kombinációból jó ha volt 5, ami működőképesnek mondható bizonyos gázállás tartományokban a saját motoromon,
ráadásul még az időjárás is befolyásolja, főleg nálam, mert 3-as súberrel járok.
Olyan kombinációt még nem találtam, ami minden gázállás tartományban jó lenne...de ez csak a saját bénaságomnak köszönhető.
[#5646423] 2020. 10. 13. 16:39
-Petya520-
300 husaberg, 2013, tű alulról szàmolva a harmadikban van, de 172 mèg nagyobb szegènyìtès lett volna, gerecsèbe most nem volt de amugy azt ajànlottàk, alapjàrati 42.
180 al nagyon nem jött be a gèp, alsó fordulaton.
[#5646404] 2020. 10. 13. 15:14
demzsolt2
158-195
[#5646397] 2020. 10. 13. 14:55
demzsolt2
Érdemes ilyenkor leírni a motor tipus, évjárat, tű pozíció és egyéb változtatásokat.. Gondolom tű a 3.-ba van.. Én kétféle változtatást nem szoktam egyszerre csinálni.. Hidegebb az idő és most szegényíted.. Egyébként az N8RG tűvel a 3.-ba 35 alapjáratival jól működnek a 300 Ktm-ek, csak sokszor kisebb főfúvókával 172..
[#5646307] 2020. 10. 12. 23:10
DAFI
N3CJ (3#), ff:178, alapjárati: 42, Gas-gas EC 300 2018, - ezzel a beállítással nekem tökéletes. Kicsit gyengébb,mint a gyárival (N1EF,), de stabil, lineáris, elfolyatható, nem taknyol és a tankot sem horpasztja. Vegyes enduro használatban.
[#5646238] 2020. 10. 12. 18:02
-Petya520-
Èn most valtozattam 180 ff rol ès n8rg tűről,
175 ff re ès n8rh ra, egèsz màs a motor.