Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy 2006-os GSX-R 750 motorom két éve használom eddig semmi gond nem volt vele. Tavasszal megadta magát a feszszabájzom és vele egyidelyüleg a generátor is leégett mind a kettőt cseréltettem, itt a Sport Motoron találtam is hozzá alkatrész, egy magán személytől,azt mondta mind a kettő elvileg után gyártott alkatrész. Most kb 2000 km után ismételten leégett a generátor ugyan ott ahol a másik is az olaj hűtés befecskendező furatnál a legfelső tekercsek 3-4 darab. Mi okozhatja ezt a problémát ? A segítségeket előre is köszönöm !
Hi ! valakinek? 28000
Sziasztok! k4 es Gixxer 1000-es van.
Tegnap indultam volna motorozni raktam sebességbe és amint bevette a sebességet ugrott egy picit a motor és leállt. Így történt ez ha egyből 2 esbe akartam volna tenni!
Állítottam a kuplungkarnál a kis csavarjánál most már rendesen veszi a sebességet de még mindig ugrik egy kicsit mikor berakom egybe. Ez a pici ugrás normáslis? Meg lassan kuplung cserés lesz a gép?
köszi a segítséget ! :)
Szasztok!
A motor K3-mas. Az normális dolog hogy vettem bukógombát, nekiállok hogy felteszem a kipufogó felőli oldalon, mert ugye ott nincs útba az idom... És mikor csavartam ki az eredeti csavart akkor szembesültem a dologgal, hogy az a csavar 12-es a gombához pedig amit kaptam az csak 10-es(mindkettő gombáé). Ekkor megnéztem a másikoldalt ott 10-es a csavar, szal oda jólenne, bár sztem a távtartók is rövidek és alig áll ki a gomba. Szal akinek ilyen mocija van az egyik oldalt 12-es a másikon 10-es a blokk tartó csavar ahova a gomba megy?
Szia.Van vadonat új vez lánc feszítőm.25ért vettem 19ért árulom.
Sziasztok!
gsxr k8-hoz érdekelne hátsó ülés,ha van valakinek esetleg!ebay-on lenne 6-7000ért,de sajna a bankkártyám nem dombornyomott és nem fogadják el. :(
Szerintem vegyél sima lamellát amit hirdet a srác. Gyári, kimész vele a világból, mi kell még?:)
Üdv elvileg a Te motorodnak injektorosnak kellene lennie. Ha 2000 évjárat közeli.
Köszönöm a sok ajánlatot, szükség esetén élek velük/veletek. Egyenlőre, most ami égető, az a vezmű lánc feszítő, meg a kupplungszett. voltam benn a motorradban, azt mondták, hogy 25 ért van kevlár kuplung lamella sor (kopó), de potom 54 ezerért megkapom a teljes lamella szettet kevlárból. Hajtásláncot (110 le feletti) 23 ezerért mérik, a vezmű láncfeszítőt+ 36 ezerért válnak meg tőle. KÖSZI. úgyhogy sztem holnap átiratom, és kap egy kevlár kopó lamellákat, a többit később.

Ui.: A karbisor jó! ...még...
Mint mondtam telefonban is akkor foglak keresni legkesobb a jovohet elejen. :)
GSX-R 750 k2 Bontott cuccai eladóak! 30/220-1196
Ennél a hirdetőnél van a lamella szett.üdv

http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Van hozzá jó állapotú karbisorom. Beszerelési garanciával!

70/6321-829
Szega!

Bontott alkatrészeim vannak hozzá.
70/321-829
Köszönöm szépen.
Szeva. Gyári automata láncfeszítő 25 ezer. Pl Motorrad itt pesten. Szerintem automatát tegyél mert a másikat ha állítani akarod akkor meg kell bontani a blokkot. Szóval egyszerűbb szerintem az automata. Sajnos hamar beszarnak. http://everythinggsxr.com/serv... innen kikeresed és letöltöd a manualt. Neked az 1999-es kell. A neten a múltkor láttam gyári új lamella szettet képes motoron valamelyik bontósnál asszem 15 volt. Üdv
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, sikerült hozzájutnom igen baráti áron egy 2000 évjáratú 750 gsx-r hez, DE! Világ életemben KGST-s, illetve kétütemes voltam, 500 ccm volt a legnagyobb motorom 38 le-vel. 13 évet motoroztam, de ettől a vastól lever a víz . A lényeg olvasgattam, hogy a vezmű lánc feszítő a szériahibából eredően nem működik 100%-osan, és hát nekem is csörög, továbbá a deklioldalon(jobb) a deklin belül van egy nagy csavar, ami az előző tulajdonosnak lecsavarodott, és eltörte a deklit (20 ezerért cserélte is) , illetve a kuplungot cserélnem kéne és ehhez kéne jó minőségű alkatrész elérhető áron.

Tehát kérdés :

1. Vezérmű láncfeszítőből milyet érdemes belerakni mennyi kb az ára, és honnan kellene beszereznem, manuálisan állíthatót, vagy automatát?
2. Az a deklirpepsztő csavar micsoda, és hogy illene lerögzíteni (menetrögzítő, + nyomaték, de mennyire)?
3. A vasamba való (r7321 a motorkód asszem) kuplungtárcsa/lamella szett mennyibe kerül kb (csak, hogy ne vehessenek palira) és honnan érdemes beszerezni?
4. Ha valakinek lenne ehhez az évjárathoz és típushoz szerelési könyve elektronikus formában azt megköszönném.

UI: Segítségeteket előre is köszönöm, nem hittem volna, hogy gyorsaságit veszek valaha, előítéletes is voltam a típussal szemben, meg azzal, amit képvisel, de be kellett lássam, hogy tévedtem. Remélem sokáig hajtjuk egymást balesetmentesen.
Üdv Madcat
Jólvan. Talán jobb mint a gyári.
Hajrá!
Igen, erről olvastam. Hát ezt még beveszem a "majd ezt is megveszem hozzá" listára :D

Már most karbi felújító készletet, találtam 6 ezerért vagy pedig 9-ért de abban már benne van a tűszelepház is. Na de az még odébb van, egyelőre gyűjtögetés és motorozgatás :)
Persze, csak ügyesen.
Akkor rendesen karban lett tartva.
Jah, a feszítő eléggé beteges náluk. Érdemes lenne egy manuálisat belerakni.
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Ha érdekel valakit 50000 ft karcmentes 4 csavaros keveset használt
Köszi szépen. :)
Hát még nem vagyunk teljesen tegező viszonyban, de igyekszem kiismerni szépen. Ahogy hozzámkerült, onnan kezdve, láncszett, fékbetétek, telószimering, olaj, gyertya, benzincsap tömítés, karbi takarítás, o gyűrük cseréje, hűtőfolyadék csere,akksi csere kb ennyi ami rémlik, és maradt a karbi felújítás, meg szerintem a vezérműlánc feszítés még, mert mintha csörögne 3-4 ezernél ha visszaengedem....
Jobban jársz vele szerintem.
Hát ahhoz képest eléggé sportgép...
Szép nagyon!
Hát a lassú és költséges felújítás marad....
De ez legalább motor :) Van mellette egy 600-as 2001-es Yamaha Fazer, azt megkapta barátnőm :D

Nekem pedig lett ez a kis fürge :)