Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanolyan fordulaton és állásszögnél egy légcsavarnak ugyanakkora lesz a tolóereje. A 2240 valószínűleg nem véletlenül van meghatározva, ez lehet a légcsavar maximális fordulatszáma. Felette szétrepül. Szerintem nem hiba van itt, hanem elektronikus fordulatszám korlátozás.
Ez egy baromság, és ha ott szerelték a blokkot, ahol ezt megerősítették, akkor lehet, h traktorokat szerelnek inkább...
Semmi ilyen korlátozás nincs a GSXR1000-ben.
A képet nem nézted? Amiről beszéltél vezeték az az? Mert mondom, h az EXCVA vezetéke.
Nem tudom, hogy honnan származik. Több forrásból is megerősítve: az elektronikus korlátozást (106/178 LE) a szürke csatlakozó 23 sz. fekete barna kiiktatásával lehet feloldani, de nálunk nem hozott változást. A kipufogó pillangószelep vezetéke már korábban elvágva. Ezt a váltó dolgot ma megnézzük. A tegnap leellenőrzött vezérlés rendben.
Érdekes a dolog akkor.
Nemigazán van lekorlátozott blokk abból, hacsak nem valami német piacos. Ott viszont általában a szívótorok guminál szokták az átmérőt szűkíteni. A franciáknál, meg a veztengelyek másak, meg a motorvezérlő is.
Ez van elvágva? Ez az EXCVA kiiktatására van(kipufogó pillangószelep). Nem hoz lóerőket elő.
Viszont a váltón van egy GP switch. Az tilt 1-2-3 fokozatban, de úgy tudom csak 20 ló körül...
Jó a híre mindegyiknek, én bízom bennük! Zajlik a hibakeresés. Kiderült, hogy elektronikusan lekorlátozott a motor (kb. 100 LE), szürke csatlakozó 23-s vezeték (fekete-barna) elvágva, eredmény semmi. Kompresszió megmérve (12), gázkar érzékelő működik, pillangószelepek nyitva. Műszerfalon indításkor minden lámpa világít, hibaüzenet nincs. Ma leellenőrizzük a vezérlést.
Diszlexiás vagy???
Elsőnek járj iskolába, tanulj meg írni. Úr Isten...
Akkor a két szakműhely sem volt valami jó.
Látom a légszűrőház is rajta van. Hát 60-80 elvesztése az nem kevés. Ez nem csak egy szenzor hiba lesz vagy ilyesmi.
Sajnos így távban nem lehet kezdeni vele sokat. Át kéne ellenőrizni sokmindent.
Üdv segitségeteket kérném .84 es gsxr 400 gk71b jelzésü motorom megadta magát ez az elsö ami ugymond szivemheznöt ibéyen vannak cucok hozzá dupla áron sajna az anyagiaim nem a legjóbbak de apránként kiszoritanám a pénzt mivel gyakorlatilag a kábeleim egy szerelömiat és az elözö tulaj miat is szanaszéjel szedve vannak a neten találtam leirást mithova kösek ami a gond hogy két cdi is belet kötve meg hát jó lene ha tényleg hozá értö megnézné nekem a motor át forog stb kb anyagiakban meg megtudunk egyezni ha komoj a szaki email albertkormany5880@gmail.com
Szia!
Én nem értek hozzá, de mint említettem két szakműhely dolgozott vele, az egyikben teljesen szétszerelték.
A beszerelésről: a kis lánckerékről van egy 1:1,3-s áttétel (ez áll a menetiránnyal ellentétes oldalon, toló légcsavar), a motor egyébként szabadon áll. A légcsavar kb. 5-6 kg, a váltót használjuk, ha kell tudok váltani is.
Szia,
Érdekes a dolog. Akkor kezdjünk az elején. Biztos, h 1000-res motor és nem 750 mondjuk, vagy 600? Sokan nem tudnák megkülönböztetni.
Hogyan van beszerelve? A kihajtáson mi van, a légszűrőnél, az injektoroknál stb... Elég bonyolult így látatlanba mondani dolgokat. Tudnom kéne, h mi hogyan van összeszerelve benne, mi van felhasználva hozzá. Amúgy a K6 1000-nek 13500-ig kéne forognia, bár a GSR-nek 14000-ig. Hány kiló a légcsavar? Ha arányokba tekintem, akkor kiforog annyira a blokk mint a másik. A váltót is használjátok benne?
Szevasztok!
Nem motoros vagyok, de a gondom ide vezetett. Van egy GSXR 1000 K6-s blokkom, amit egy kis repcsibe építettem be. Látszólag minden rendben, szépen jár. Repülés közben úgy érzem, nem adja le az elvileg benne levő teljesítményt. Így, repcsibe építve a teljesítmény a légcsavar által leadott tolóerővel mérhető, egy egyszerű húzós mérleggel.
Van klubunkban egy GSR 600-s motorral szerelt gép is, az nagyságrendileg 100 LE-t tud. Annak a tolóereje 195 kg, 12000-s fordulaton. ekkor a légcsavar 2237-t forog. Ezt a légcsavart levettük és változtatás nélkül áttettük a GSXR-re, ami elvileg sokkal erősebb. Itt 11600-ig forgott ki, 196 kg-t tolt, a légcsavar fordulat (ez itt fontos paraméter) 2243 volt. (az itt mutatkozó 6 fordulat eltérés bőven hibahatáron belüli)
Számunkra fenti értékek azt mutatják, hogy a GSXR is csak 100 LE körüli teljesítményt ad le. (Más légcsavarral, 100 LE-s Rotax motorral összevetve is arra jutottunk, hogy a GSXR leadott teljesítménye nagyságrendileg 100 LE.
A motor szakműhelyben (kettőben is) ellenőrizve lett, elvileg minden rendben.
Abban kérném szakértő segítségeteket, hogy mi módon tudnám összeterelni a szétfutott ménest?
Pedig valamit nem mértek meg rendesen. Lehet testhez képest. Sokan elhanyagolják a generátor vezetékeket a testhez megmérni. Persze MOhm-os méréshatárban.
A gyári generátor tekercselése is elég szar. Inkább a Zolinak kéne megtekernie. Ő legalább ért hozzá. http://motobees.com/
Fesszabból meg ami biztos, h jól működik, az az amit írtam. Az akkumulátort is ellenőrizni kell, meg a felvett áramot, nyugalmi áramot...
Onnantól ennek nem lehet problémája. Kár, h ott lent laksz, én meg fent, segítettem volna...
Hi,
Inkább Motul 5100 v 7100.
Sziasztok!
Repsol 4T 10W50-rol mi a velemenyetek K8 1000-be??
A vicc hogy már két "szerelő" is csinálta! Meg vettem kevés km aztán az eredetvizsgán láttam csodát. A motor" full gas " OS volt minden értelemben.. Én magán embertől vettem lehet hogy ő nem is tudott semmit.. Tavaly euro ringen magadra magát azóta tart a mizéria. amúgy szemre egyben van. Cseréltem generátort gyárit mert már tekercselt volt...a feszszabályzó meg bontos.!!!és ami fontos az órában most van 15000km vettem 11000volt... Aki eddig segített az minden mérési adatot rendben talált. Legutóbb nagyon szét volt szedve..Igaz a feszszabályzók valószínűleg a nagy kínai piacról voltak.. És az is igaz hogy vagy száz km el tudok menni velük..nem rossz..Baranyai vagyok ha alaki tud a környéken jó szakit azt előre is köszönöm
Hi,
Valami ott nagyon nem jó. Inkább meg kéne nézetni rendesen mi a gondja.
Amúgy meg jó maszek fesszab:
SOLVART Kft
Cím: Tatabánya, Nyárfa u. 14. H-2800
Elérhetőség: 06-34/302-463, 06-20/9-189-743
Sziasztok!!! Gsxr r 750k6 kicsit nagy az étvágya pár száz kilométer alatt a negyedik feszszabályzot eszi meg...a generátort is cseréltem (full gyári) mérések rendben hol tudnék jó minőségű maszek szabályzóhoz hozzá jutni...előre is köszönöm
Levizsgázik az így is :)
Sziasztok!

K6 600 repedt olajleeresztő csavar menettel. Keresek megoldást. Hegesztést, eladó kartert (alsó rész külön). Újat, használtat, bármit meghallgatok, megnézek.

matyas.szucs@gmail.com
2016.02.24-én kigyulladt Sárkány Gábor műhelye. Már kijött a kórházból, de az események nagyon megviselték.
Barátai szerveznek neki egy adománygyűjtést, mert az elmúlt 30 év alatt sokunknak segített Gábor a szakmai tudásával és önzetlenségével....Most rajtunk a sor, hogy ezt viszonozzuk ....
Aki tud az segítsen neki , hogy meg tudja téríteni azoknak a motoros társainknak a kárát akiknek a motorjuk odaveszett a tűzben.
Gábor számlaszáma:
OTP - 11773195-00322094-00000000
Közlemény: ne add fel....!!
Aha, elébb a miliárdos nyugdíjas verőket kéne sittre vágni, utána talán elvehetik a forgalmim.
06304290410
Én olyat hallottam hogy nem elég a vizsgánál a gyári kipu képe. Ha nem gyári a kipu, akkor a sport verzióval kell leműszakiztatni a motort és ez bekerűl a forgalmiba is. A vizsgán kell a műbizonylat is, nem elég az "e" betű. A rendőrnek lehetősége van a helyszínen elvenni a forgalmit és a rendszámot ha nincs bejegyezve a kipufogó a forgalmiba
Nabakker! Ezzel nem kerültem közelebb a sikeres vizsgához, de azért kösz. Úgy látszik a pestiek nem szeretik a GSXR-1000 K-7-8 nyújtotta élményeket. Azért még lesben állok, hátha találok valakit aki ilyesmivel kísérti a sorsot, és még kipufogója is van hozzá.
Én meg Heves megye Eger környéke. Eladó csak K9-re van, a k8-é marad