Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valakinek egy eladó, 2006-tól újabb, A2-re vizsgáztatott 600-as gixxerje? Köszi a válaszokat!
Most induló csoport, melynek célja a Suzuki GSX-R típusú motorok népszerűsítése, illetve a tagok közötti tapasztalatok(alkatrészek, túraútvonalak, felszerelés), fényképek és videók megosztása, alkalomadtán közös túrák szervezése!
https://www.facebook.com/group...
Stunt-ra, 636 mellé "erőgépnek".
szia közútra vagy pályára kell a k5?
Szia ! Nekem van eggy k5 1000esem.ha èrdekel magyar papíros
A feszszabot ki kell forditani hogy érje a menetszél mert megint tönkremegy.
1x már megállt, akkor kinyirta az aksit!most vettem bele egy újat és akkor mértünk rá!Most beszéltem egy szerelővel azt mondta tuti h feszablyzó!Most veszek egyet aztán kiderül!
Vagy a generátor vagy a fesz.szab haldoklik, mihamarabb járj utánna, mert kifekteti az aksit i,s meg menetközbe megáll a motor én is igy jártam.
sziasztok!nOlyan problémám van hogy a moci 750 k6, hidegen 14-15 v tölt még 5000rpm fölött is és amikor bemelegszik 16-17v felmegy de csak 5000rpm fölött alapjáraton tartja a 14v-ot!Fesszabályó vagy valami más lehet?A fesszabályzón kimértük a diódákat azok jók voltak nem mutattak szakadást!Valami ötlet?
Sziasztok! Tud valaki tipped adni? Van egy 600 srad. A töltéssel van gondom, lemerül az aksi. Na most rámértem és járó motornál tölt 13v-al, de ha a világitást fölkapcsolom, vissza is esik 12..........12 alá! A fesszabályzó már öt perc után iszonyat forró, nem lehet fogni sem, ráadásul a csatlakozója és a generátor csatlakozó is rendesen melegszik, meg is égett valamennyire! Gondoltam, valami kontakt hiba lehet, igy a csúszó érintkezőket kicseréltem újra, de sajnos nincs változás! :( A generátor csatlakozón tudok mérni a tekercsek között kb.55 V-ot 4000 fordulaton de ugye terhelés nélkül. Nem tudom eldönteni, hogy a generátor vagy a fesszabályzó ment tönke. Nem venneék mindkettőt! Ha valaki tudna ebben segiteni azt előre is megköszönöm!
Üdv :Péter
Halihó! Csatolok egy képet a K4 600-as gsxr-em vízpumpájáról, melyet alulról csináltam... Csak én látom úgy, vagy onnan tényleg hiányzik egy tömítés?? :-O Előre is köszi
core1493@gmail.com
Keresek K5-K6 ezredest vagy fiatalabbat, külföldi papirokkal, vagy okmányok nélkül. Akár sérült, hiányos is érdekelhet. Z750 08 cserével. (magyar papiros)
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni.
Ma vettem egy injector tisztító folyadékot amit beletöltöttem a motorom tankjába és kb fél óra után a motorom azt jelzi hogy kifogyóba van a benzin.... ezt mi okozhatja vagy mi történt?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Eladó egy gsxr k4re való pálya farokidom!!!
Köszönöm! Közben részben megoldódott. Kiszereltem a generátort, viszem újratekercseltetni, a feszültségszabályzónál meg a 3 sárga vezeték mindegy melyikbe van kötve az alsó 3 csatlakozó közül.
Üdv, valószínűleg azért iktatta ki a csatlakozokat,mert azok miatt szok leggyakrabban elszállni a fesz.szabályzó. A szigetelőszalag tényleg gány módszer,azt jobban is megcsinálhatta volna. Na.szóval vagy veszel a generátor oldalára egy nem gyári csatlakozót és csak összenyomod a fesz.szabályzóéval. Vagy te is kiiktatod a csatlakozot és csak összekötöd profin a kábeleket. Nekem is igy van,de nem összegányolva. Ez GSX R betegség...sokat fogsz vele harcolni mire megoldod. A manuálban van bekötési rajz,abból gond nélkül megvan melyik kábel hova megy...Töltsde... Ha nem megy szólj és segitek...üdv
Üdv. mindenkinek!
Nekem k3-as GSX-R600-asom van és egy olyan problémám, hogy az előző tulaj a generátor felől jövő 3 kábelt szigetelő szalaggal "gányolta" rá a feszszabályzóra, nem vagyok benne biztos, jó a bekötés. Vki tudna segítséget adni a helyes sorrendhez?
Vettem egy új feszszabályzót, amin van csatlakozó, de az előzőn nincs ilyen. 3 sárga kábel van, amit nem tudok beazonosítani, a generátornál lent van csatlakozó... Köszönöm a segítséget!
Nagyon jó látod. A használni kívánt légcsavar egy "harapósabb", vagyis más a profilja. Ezt állítgatva elértük a 240 kg-s tolóerőt. A 600-s blokkot és a hozzá tartozó légcsavart csak a viszonyítás és a hiányzó lóerők demonstrálása miatt említettem.
Pár napig nem voltam idehaza, újabb fejlemény még nincs. Elméletileg minden rendben, szorulás nincs. Ezt a "nyomatékváltó tag" dolgot nem tudom, holnap utána nézek.
Aha.
Valóban így lenne, de itt még messze vagyunk a hangsebességtől (777 km/óránál járunk).
Valóban, azonos beállításnál, azonos fordulatnál a leadott teljesítménynek is egyenlőnek kell lennie, de az erősebb motort nem szabadna még ennél a fordulatnál megfognia. A légcsavar egyébként foroghatna ennél többet is.
Többek szerint ebben a témában az ország egyik legnagyobb tekintélye is megerősítette. A képet csak most láttam, az én csatlakozómban az első sorban nem 17, hanem 18 kábel van. Amit jelölsz az is el van vágva, amit én említettem az a mögötte levő sorban van, kissé balra.
Na de a tolóerő a légcsavarprofil és a fordulatszám függvénye, nem? Ha ugyanannyit forog, amint a 600-as akkor ugyanannyi a tolóerő. Nagyobb tolóerőt úgy lehet elérni, hogy harapósabb légcsavart szerletek fel, amit a 600-as motor 100LE-vel már nem, de az 1000-es motor 170 LE-vel viszont ki tud forgatni. Ebben az esetben a visszaszámolt teljesítményben is megjelenne a 170+ LE ami 250kg körüli tolóerőből jönne ki. Nem?

Ha van kompresszió a motorblokkban és jók az injektorok, akkor gyakorlatilag lehetetlen, hogy ne adná le a papíron írt teljesítményt. Ha csak nem szorul valami. Pl. a nyomatékváltó tagban. Azt is áttettétek?
Gondolom 2240 felett a légcsavar lapátok vége átlépné a helyi hangsebességhatárt amitől azonnal leválna róluk az áramlás. És megszűnne a tolóerő.