Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

130-nál sincs szél ha felhúzott ablakkal mész. Kocog!
De a tetőt ne felejtse el felhúzni.....
Akit zavar a szél, üljön autóba.
Közúton még talán veszélyesebb is, mert egy nakeden a szél cibál rendesen, a dl-en meg 160-nál még nézelődök. Nem érezni rajta úgy a sebességet, oda kell figyelni. De persze a poppiját nem riszálja úgy, mint egy erősebb naked vagy speed.
Nem kell azt nyelezni állandóan, fej meg csukló függő. De gondolom a DL is szedi a pacskerjait ha kell.
Ezért is kacsingatok a pályamotorozás irányába, csak egy “ kedves” győri vállalkozó aki a munkát igen, de annak kifizetését nem szereti kedvemet szegte.
Pöpec kis masina, de huligánkodásra buzdítja az embert. Amikor motorvásárlás előtt voltam, akkor a Dl650 és a Gsr750 között vacilláltam. Egy árban voltak. Végül a Dl mellett döntöttem, mert tudom, hogy a másikkal meg lettek volna számlálva a napjaim. Ezt a döntésemet azóta se bántam meg, de kíváncsi voltam, hogy milyen a másik.
Oszt milyen volt tesztelni?
Hasonlóan én is, de a múltkor a Real Motorban tesznapok voltak és elhoztam egy órára egy Gsxs750-et...
Lak.teren velem kizárt. Azon kívül meg...
Múltkor 140-nél még előzött a taxis
Na, meg a cihopata száguldozó sem kevés....
Szerintem ilyen képet minden nap össze lehetne hozni. Sajnos sok már a civil reddőrautó.
Ne mondd, hogy ezt a Babettával hoztad össze!
https://www.origo.hu/auto/2020... Csak gratulálni tudok kedves falubelim!
Hatha vmelyik ismerost erdekli ;)
Őket próbáld meg. Apám autóját javították, nem mondja meg senki, hogy hol volt horpadt... http://carrepair.hu/
Üdv. Durvább horpadást a tankon ki javíthat Győrben vagy környékén?
Hogy erte? :D
Biztos Mindenki motorozik!

De Te aztán tényleg jól leléptél!
Tényleg nincs nagy pörgés.