Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Véda nem foglalkozik a matricéval. A másik vaskapumeg csak az utdijjal.
Van. Háron kép készül, ha tulléped a toleráns értéket. Egy elölröl egy oldalrol egy hátulrol mikor átmentél alatta.
Gyorshajtás ugyan nem, de pálya matrica hiánya igen.
De hozzáteszem hogy sokat tanultam belőle, sokkal óvatosabb vagyok!
Ez így van, nem nehéz belefutni! Tavaly én is belefutottam egyszer a védába, de nem jött semmi. És egy trafiba is elég jó túllépéssel, de felüljáróról mértek szemből, és a hátsómat nem tudta a túloldalon fényképezni, így abból sem volt semmi.
Amúgy (bár biztos nehéz) hidd el van olyan tempó, ahol nem nézelődik az ember és másodpercek alatt több száz métert lehet haladni és több száz méterről meg nem arra figyelve -mert másra kell- nem derül ki egyből, hogy az egy VÉDA kapu vagy csak egy tábla. Ha nem ismerős helyen jár valaki....
A kérdés nem ez volt.
De annyi jó hely van még a védák 100 méteres sugarán kívül - akkor miért pont ott kell húzni neki? Ha meg nem veszi észre, akkor nem is igazán figyel motorozáskor a környezetére. Egyszer benézheti az ember, ezt elfogadom, de a tanulópénzt illik megfizetni ilyenkor.
Na ez az, 110-120 -al bandukolsz. Ott én még sms-t írok!

Nos, ki beszélt rólam? Mert te egyből azt írod, hogy elbaxtam...
Nyilván el sem tudod képzelni (ahogy azt sem, hogy valaki egy veszélytelen autópályán) nem csak 110-120-al bandukol.... én pedig csak feldobtam a labdát, hogy mi van ha!
Előre nézek.
Látom a védát.
Vissza veszem a gázt időben. (110-120 körüli tempóval bandukolok, de a véda alatt csak a megengedettel, pedig Mo-n jókora a tűrés.)

Ha elbaftad, akkor ne a kifogásokat keresd, hanem légy férfi és fizesd ki a büntit. Tanulópénz volt.
Legközelebb meg tessék jobban figyelni.
És?
Ahogy írtam korábban, nincs olyan kép, ahol az azonosító jel és a sebesség egyszerre látható! Mo-n pedig így kell lennie, így hiteles.
Nem csak végsebességgel lehet gyorsabban menni a megengedettnél.
Ha olyan motorod van, akkor nem kell sok idő és nagy távolság, hogy akár egy lendületes előzésnél megugord a "lécet". Mondjuk ez nem a GS öccá kategória...
Ott a "dátumbélyeg", a video pedig folyamatos.
Amúgy ki az a hülye, aki a véda alatt próbálgatja a motorja végsebességét?
Nem fellebbeztél, hogy nincs olyan fénykép, ahol az egyedi azonosító jel (rendszám) és a sebesség is rajta van? Mert olyan ugye nincs. Mo-n pedig úgy hiteles a bizonyítás/bizonyíték.
Szemből pedig csak egy motor látszik, ami bárki más is lehet....
Besz@rás mennyivel jobban gyorsul a csopper, mint ez a vijjogógép!
En felloktem volna a gecibe a buzit, menekuljon a taknyan es a veren csuszva ha tud.
Nekem sajna volt már ilyen... belassítottam alá de fotózott hátulról.. és persze kijött a csekk..
Van gyakorlati tapasztalat arra, hogy szemből gyorsan érkezve és a VÉDA kapu alatt átrongyolva készül fénykép hátulról, valamint kijön a bírság?
Viszont jó láthatóan csak a gumik miatt megállapíthatjuk, hogy az igazi endurós chopperrel jár
terepen azért elvérzett a nagy dög
http://youtu.be/bgo9Dl2gsqM
egy csopperrel, utassal..... nem hittem volna.
Engedd el ezt, hitelesen az út szélén nem tudnak mérni csak téged.
Szóval nem eszik ezt ennyire forrón.
Amúgy a motoron lévő adattáblán rajta kell legyen a zajkibocsátási adatnak.
Kedves Pohi! (Vagy aki jártas a témában)
NKH-s ellenőrzésnél mi alapján mérik a dB-t?
Ausztriából jövök, a kinti forgalmin rajta volt hány dB a gyári érték, de a magyar forgalmin nincs ilyesmi.
Van valami általános érték, vagy specifikusan a gyártó által megadottat nézik valahol?
Csak azért kérdezem, mert ugye a gsxr-eknek gyárilag kicsit magasabb az érték mint más sportmotorokon.
Erre mondta annó Torgyán apánk, hogy:
- Ügyvédet perrel, szépasszonyt nagy szerszámmal megijeszteni nem lehet
nem ma volt.... lehet, ma már nincs ilyen....
Az régen lehetett.....
Ma másképp megy a dolog.