Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv ! Nekem jc20 e blokk van ezzel az elktronikával okozhatja ez a helytelen működést ? Feljebb írtad , hogy ez a cdi a jc22 be való . Persze ha jól értettem !
Veszek bele mert nincs . Köszi a választ .
Siman. Tul sok a levego, elszegenyedik a keverek magas fordulaton.
Üdv ! Adott egy nsr 125 jc20 . Nincs benne légszűrő ! Okozhat opyan problémát , hogy nehezen forog ki a motor és nem megy 90 nél többet ?
Nem lesz egyszerű menet. Mi lett a baj az önindítóddal? JC20 önindító ugyan az így kicsit bővül a kör a kereséshez :)
Sok sikert a projekthez! Állítólag a Jc20 CDI-je adja a legegyenletesebb teljesítmény leadást. A Ci626 mondjuk nagyon hasoló teljesítményt ér el és ez már hivatalosan is a JC22-ben mutatkozott be ugyan úgy 11.500-nál van a fordulat maximuma :)
Sziasztok! NSR 125R (JC22) 1997-es évjáratú Hondához keresek önindítót. Bármi segítséget szívesen meghallgatok. Köszönöm! :)
Sziasztok, Honda NSR 125 JC22 es motorhoz keresek gyújtás alaplapot Budapest közelében, köszönöm.
Külföldi NS R fórumon is pont most találtam rá ua. tèmára.
Találtam jc22. És jc20 kapcsolási rajzot.
Ezekből megterveztem a vezetèk átszabását.
Ûgy látom lehetséges.
De a kormány jobb oldali gyorsleállîtót ki kell iktatni.
És fontos,hogy a power elektronikát is at kell kötni,ami varialós.
Îrok a munkáról ,hogy sikerült.
Fotókat és leîrást kèszîtek ,ha sikerül. Ès segîtek ,ha kell másnak is, ha már îgy belemerültem.
Tehát a cèl jc20 ci572 full power,,..szamû CDI beèpîtèse ,, -- jc22 vezetèkkôtegbe. Power el.együtt. Mièrt ? Mert szeretem a kihîvasokat. És nem utolsósorban ez van.
Amennyire én tudom, a két motor nagyon nagy százalékban megegyezik műszaki szemmel. A JC22 többé-kevésbé inkább csak egy ráncfelvarrás volt (jó most tekintsünk el a teljesen kicserélt váztól és egyéb "apróságoktól" 😂). Ilyen dolgok amiket írsz, hogy valamilyen szinten módosítottak apróságokon előfordulnak, de valószínűleg semmi olyan aminek ne lehetne házilag utána menni.

Minden esetre nem hiszem, hogy itt a fórumon tudsz lőni olyan embert aki ezt élesben megcsinálta volna, szóval marad a találgatás.
Sziasztok.
Adott egy jc22 gép , jc 20 gyújtás alaplapot ,CDI, power elektronikát valaki már rakott át,nèmi vezetèk atszabàssal termèszetesen. ?? Az alaplap méretre felfogásra ua. ,Generátor èrtèkei nem tudom megegyeznek e ? Pl tekercs ellenalàs. Ezen kîvűl a CDI cserère ràtèrve ,egy külső test vezetèkkel (ami ott fityeg a j22 neki a gyári cdi- jèn ) több van,de ûgy latom a rajzon ,hogy csak leállîtó funkció.
Kíváncsi leszek át tudom e èpîteni.
Még az önindító is átkerülnek a jc20 ról a jc 22 re,de az álîtolag megy,mert ugyan az .
Köszönöm szépen
Sziasztok! CDI probléma, de a + két kábeles kellene illetve vagy hogy lehet azt kikötni? Elvileg a sztenderd kapcspló lenne.
Sziasztok!
Honda NSR 125. Nincs szikra. Az lehetséges, hogy gyenge aksinál már nem ad szikrát? A fordulatszám mérő sem leng ki. Töltöttem egy kicsit és minimálisan kilengett és adott is szikrát. Viszont megint legyengülhetett. Illetve a vészleállító mennyire szokott ilyen jellegű galibát okozni?
Simán lehet rosszul összerakott balansz tengely is, láttam már olyat aki képes volt rá 😃
A rezonálás sajnos a főtengely csapágy miatt lehetséges( lendkerék felőli álltalában) és azért a power nyitásnál, mert ott van nagyobb fordulat már + ott jön az erő van erről videó is:
http://youtu.be/ZvnIC7Y6AJg
Sziasztok!
NSR 125R 17-es hátsó kereket keresek. Ha valakinek van, légyszi jelezze!
Köszönöm!
Sziasztok a napokban lettem nsr tulaj a kérdéseim az lennének hogy bizonyos fordulatszámon másnak is jobban rezeg a kormány? pl power nyitás után? Természetes hogy 1-2mm simán tud rezonálni a kormány 7 ezres fordulat felett? Erre esetleg valami kényelmi funkció létezik? Szivacsos markolat? Hosszú távon eléggé zsibbasztó a kezemnek. Esetleg gyárinál nehezebb súlyvég létezik?
Sziatok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy Honda NSR 125 Rém 1994-es évjárat. Az a problémám vele hogy ki lett takarít a a karburátor, új úszó van benne. Összerakom akkor se alapjárat se semmi és nem is megy. Amint kiveszem belőle a szivatot mindjárt teljesen jól működik. De ha helyére teszek egy légszűrő szivacsot ismét megfojtja. Se alapjaratot se levegő-benzin keveréket nem tudok állítani. Ha leveszem a légszűrőt akkor is fent áll ez a probléma
Sziasztok!
Honda NSF 125 blokk alkatrészek,szinte minden van.
Privátban tudok fotót küldeni.
Postai utánvétel-ffutár megoldható.
Érdeklődni:Jani 06202104989
Még mindig el van dugulva az alapjarati fùvóka. Vagy az alajarati rendszer levegöfùvòkàja.
Igazából ha nem olvasod el és értelmezed amit írnak neked, akkor nem lesz ember aki tudna segíteni egy fórumon.
Először is köszönöm a segítséget. Levegőt biztos kap mert légszűrő nélkül is fent áll a probléma
Elsőre talán vagy nem kap elég benzint, vagy túl sok levegőt kap. Ha a porlasztó szerinted jó, akkor meg kéne nézni a főtengely tömítettségét, kiváltképpen a lendkerék oldalán.
Van egy 1992-es Honda NSR 125 r-em. Az a problémám vele, hogy csak szivatoval megy és csak azzal is indul. Levegőn és alapjaraton próbáltam állítani de haszontalan. A karburátor is ki lett pucolva. Valakinek valami ötlet