Honda NSR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok valakinél nincs elfekvőbe alkatrés ns125f típushoz?
Üdvözlök mindenkit! Egy kis segítséget szeretnek ķérni tőletek. Van egy honda ns50f-em . Eddig gond nelkül indult es motorzhato volt. Mig egyik nap minden előjel nelkül megallt a motor. Meregettem es a gyujtótekercs megadta magat. Keresgeltem de nem leltem hozza tekercset. Majd a vateran talaltam komplett allóreszt újjat igaz mtx mb mbx 50 eshez volt hirdetve. De ugyan ugy nezett ki mint ami az en motoromon volt. Megrendeltem megis kaptam. Akkor neztem hogy mar az alaplap felfogatása nem egyezett a regivel. Nemgind a regi alaplapra att raktam a tekercseket a tirisztort is . Felrakom nem indul csak nagyokat lőtt . A tirisztor vas magja sem egyezett a regivel . Oke vissza raktam a regi tirisztort próba első rugasra indult a motor. Oke! Fasza minden aztan kiderült hogy megsem 6-7 ezres fordulatig pörög utanna fullad lehörög a motor. Azt hozzateszem hogy főtengely szimwringet csereltem a gyújtas felől mert olajszivargas volt a főtengelynel. Es meg annyit hogy a motort úgy vettem hogy mar nem az eredeti cdi e volt benne hanem egy nemis tudom milyen meg a gyujtastrafója is kivolt cserelve szerintem a regi gazdaja egyszerre cserelte ezeket rajta gyujtókabel pipaval gyujtótrafó és cdi . Ezek ilyen narncssárga szinűek a cdi je beöntött fekete . Szerintem a cdije nem engedi tovabb pörögni a motort. Szerintetek mi lehet vele? Tudtok esetleg ötletet adni vagy hol kapok hozza egyaltalan alkatreszeket benzíncsap is kellene mért az is engedi a benzint .valaszotokat előre is köszönöm.
https://www.jofogas.hu/heves/Elado_Honda_NSR_116940182.htm
Üdv!
Néha bekukkantok de ismerős nem sok van már!
Hogy vagy?
Valaki tudja esetleg, hogy a JC22 leömlő passzol a JC20-ra?
Szia!
Eddig nem tudtam írni, mert se a mobil, se a gép nem nyitotta meg az oldalt. Ma újra megnéztem, ma sikerült. :) Úgyhogy csúnyán megkésve, de boldogot Nektek is! :)
Köszi, ránézek.
Itt egy pdf itt szerintem választ kapsz a kérdéseidre :)
https://kupdf.net/downloadFile...
Sziasztok!
Valaki vágja esetleg,hogy JC20 CDI milyen verziók vannak?
CI572 teljesen nyitott verzió? Illetve a Power motor típusa is befolyásolja a teljesítményt vagy csak a CDI meg a henger?
Boldog karit.
sziaztok
Folytás van benne ha kiveszed ugyan olyan lesz szinte. Azért szinte, mert a power vezérlő és a CDI is folytva van, de az sok nsr-re igaz :)
Esetleg volna valakinek jó állapotú (erősebb verzió) eladó?
Sziasztok, üdvözlök mindenkit! Örülök, hogy itt lehetek! Volt anno Jc 20-asom, most pedig szeretnék egy Jc 22-őt. Tisztelettel kérdezném, hogy a 11kw-osban fojtás van vagy nagyobb átalakítás szükséges a 25 kw-ost elérni? Thx
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg henger és hengerfej eladó Honda nsr 125 r-hez? (jc22)
Van egy honda nsr 50-em gyűrű törès miatt henger,hengerfej,dugatyú tönkre ment.
Keresnèk ehez a tipushoz henger szettet, akár használtat is. AC08E. Email: domi.ficko@gmail.com
tudja valaki mi a különbség a Dellorto PHBH 28 FS és FD között? JC 20-ra jó lehet az FD is?
Itt pedig a powerszelep (rc valve) beállítása az NSR kézikönyvéből kiszedve, de gyorsba fordítóval raktam mellé fordítást is.

https://www.mediafire.com/file...
Itt van egy nagyon jól össze állított leírás az NSR beállításairól(karburátor, power szelep, lánc), tuning lehetőségekről(a fájl neve: nsrtips.doc):

https://kupdf.net/downloadFile...
Köszi!
Valószínűleg kábel szakadás. A gyújtás kapcsoló alján a forrasztásokat érdemes lenne ellenőrizned esetleg újra forrasztanod ehhez le kell venni a gyújtás kapcsolót :)
Sziasztok!
A karbi beállításában kellene egy kis segítség :D Jól indul/hidegen melegen, de nem megy 110-nél többet., de ha nem segít a power szelep (7 ezer alatt van) akkor 85 kb a vége és nem akar többet menni. Az úszó szintről olvastam itt a fórumon, hogy fejjel lefelé tartva a karbit 24mm-re kell állítani az úszó teteje és a karbi pereme közötti távolságot. Mondjuk egy tűszelepet cserélnem kell, mert nem mindig zár le. A benzin levegő csavaron hiába állítottam nagyon semmi nem történt ha teljesen kitekertem egy nagyon picit talán jobban ment talán. Szóval egy tuti karbi beállítás jól jönne(esetleg ha a kézikönyvében van erről szó akkor egy link vagy valami, mert én nem találtam) :)
én is ilyenre gyanakszom, mert egyszer felemelték a tankot egy ilyen esetnél és azonnal visszajött az áram, mikor visszatették a helyére elment megint. De hiába mondom hogy be kellene mérni ott a vezetékeket süket fülekre találok.
CBF 1000-en volt hasonló.Ott a gy-kapcsoló után kb:7-8 centivel tört meg a vezeték,persze külső sérülési nyom nélkül.