Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak a két karc és a fura szinu tárcsa látszik.
Nemtom mennyire látszik a feltöltött képeken, a betétből válhattak le apró darabok és beépültek a tárcsába...
Kavics nem volt beszorulva?
Érdeklődnék járt-e már más is így: nemrég elővettem kicsit a Lódarazsat egy kis átmozgató edzésre. Visszaállva a garázsba furcsa ütemes súrlódó hangra lettem figyelmes. Emelőn megforgatva az első kereket egyértelmű volt a dolog. Szétszedtem a nyergeket, nem találtam semmit. Hang maradt, aztán előkerültek ezek:
Köszi az infót
Nekem is Metzeler m7 rr van fent és imádom. kb. 8000 Km lesz a vége ( Triumph Speed)
Dunlopot el kell engedni :)
Alapból nem vagyok gumitudó,és általában fagyizni járok motorral relatíve messzire.
De saját tapasztalatom az hogy egy gumim sem birta 15e Km-en át.A max az a 12-13e volt PR2-vel.A sportosabbak (Rosso2) az max 8000.-et.A hátsóról beszélek.Elöl változó de egyik sem birt ki két hátsót.
Hallottam olyan legendákat hogy túragumi birt 20e-ret de a hozzá tartozó tempót inkább nem képzelem el mert megolvadna a fagyi mire odaérek.
Szóval nincsenek csodák,ami relatíve tapad minden kanyarsebersségnél az el fog fogyni hamar és vissza,ami sokat bir az lehet Rossi sebességével pofavizit lesz.

A pirellit mindenesetre szerettem mind a sportos mind a túrást.
Bár a legtóbbi találkozásom az apró murvával csúnya volt és pirelli angel GT volt rajta.

Aki ez a szösszenet alapján tud választani gumit az egy parafenomén.
Nekem a sportosabb gumikban van tapasztalatom, úgyhogy inkább Zoli javaslatára figyelj. Meg tényleg gondold át, hogy az a 15ekm hogyan és hol fog belemenni. Ha nyílt nap is bejátszhat, esetleg olyan túra ahol több a kanyargás, mint az egyenes/autópálya, akkor én a sportosabb fajtát mondanám. Metzeler M7RR nagy favorit a társaságunkban már két-három éve - ennek a hátsója még az XR-en is elmegy 5-6ezret, és ebből min. 4ezer jó kis kanyargás. De ha szolídabb a tempó/útvonal, akkor egy jó túrásabb gumival jól járhatsz. Dunlop RoadSmart pl.
Így van,
Pilot Power 3 bírt nekem tavaly 10ezret úgy, hogy abban 4,5ezer kilométer normál 130 alatti tempós túra is volt.
Pirelli angel,michelin PR3 tól sportosabb nem fog birni 15e-ret.Még ezek is gázkartól függöen.
Köszi.Mit ajánlasz?
Annyit nem fog kibírni, az első sem (hátsó is max 5-6e) szerintem. Szóval ha inkább túra a cél (amibe esetleg eső is belecsúszhat), és nulla pályanap, akkor én más típusú gumit vennék a helyedben. Mert az is lehet hogy idén 3hátsó is kellhet belőle.
(Page volt tavaly előtt ilyen puha gumival Szardínián CBvel és imádta, Kvara tapadt, de fullra el is lett használva 2ekm alatt az első/hátsó...)
Iden min 15ezret szeretnék,szinte minden hétvegen melozom.Nyilt nap még függőben.
Igen,ezt mondta a Salamon is,/Honda Sopron/
Szia,tavaly sajna csak 7ezer sikerult
Teljesen originalt
kb. 10-15 ropival ár alatt van
Ha nincs javítva,ütve stb. akkor annyiért ajándék
Hello, mi a terved az idei szezonban? Merre mennél és mennyit? Nyílt napra is kimész?
Sziasztok.Gumi csere elött vagyok,a szervízben ajánlatot kaptam 1pár 0km-es Michelin power rs gumira,70ezer Ft,Nincs tapasztalatom gumik terén,ez lesz a 2.szezonom a cb vel.Előre is köszi a vèlemènyeket.
Azert irtam mert Pesttol 150 km es szombaton is nyitva vannak. Kimesz, felrakod es uj.
Köszönöm Darázslovas, megnézem :)
Kiderítettem a két típus ugyanaz Givi TPH01 VS Givi 3D600, az utóbbi az újabb és 25L-re bővíthető.