Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is kettes hengerrel gyűlt meg a bajom. Hagytuk is pi...aba. Egyszerűen érthetetlen, hogy lehet így tervezni vmit. Látszik sajnos, hogy olasz Honda.
Hanyagold. Egy imserősömnek elengedett a stift és bele esett a gyertya nyláson a hengerfejbe. Én is hasonlóan jártam, nekem ugyan nem esett bele. csak a gyertya nyílás mellett figyelt. Gyorsan eltömítettük a nyílást és próbáltuk kiszedni. De mivel aluminium (vagy réz már nem emlékszem) mágnesezni nem lehetet. A 2-es henger miatt a váztól nem is fértünk hozzá. MÁr ott tartottunk, ha felhúzzuk a motort egy emelőre és fejre fordítjuk akkor kiesik. Végső kétségbe esés után (már 3 órája kínlódtunk) baba orszívóval vettük ki.

MIndezt úgy, hogy előtte ismert volt az ismerős története és minden gyertya kivételkor és becsavaráskor ránéztem a stiftre.
Az en gyari szerszamkeszletemben nincs ilyen
Köszönöm
Holnap megnézem neked ha van az enyémben, lemérem.
A gyari cikkszama:89216MAT000
Az ara eleg huzos, kb. 8e Ft Honda kereskedesben. Ebay-en is lehet találni, de ott csak a posta kerul ennyibe, nem eri meg megvenni...

Talaltam meg egy ilyen kepet, talan segit, sajnos most par napig nem tudom megnezni neked a pontos meretet.
Van valakinek ötlete, hogy hol tudnék beszerezni egy gyári gyertya kulcsot? Amit általában a gondos tulaj átad a vevőnek vételkor. Vagy esetleg a hosszméretét tudja valaki a szárnak.
Köszi
Balesetmentest, szep motor.
Végre már nem a kereskedésben
Perem 5mm, lemértem, azért annyi már látszódna, ha fordítva lenne. Mindegy, úgyis kopott már, majd télen meg rá másik, akkor lehet jobban megnézni, ha lent lesz
Ooo... kicsit pontatlanul fogalmaztam. Szoval az elso lanckerek helye fix, igy a hatsot nem mindegy hogyan rakjuk fel. Gyarilag a perem belul van, JT es es tarsai miert csinaljak forditva!? Tenyleg nem ertem.
Első? Nem a hátsóra gondolsz? Első az tök szimmetrikus, nem?
Nem vagyok szaki, de ugy gondolom, hogy az elso lanckereknek nagyon is fix a helye. Igy a peremes resz miatt nem mindegy, hogy az belul vagy kivul van.
Nem lehet, hogy a JT gyártmány nem gyári és ezért másképpen kell feltenni?
Olyat a Hornetemre raktam utoljara, 2e km utan pedig jo messzire repult. Biztos, hogy van hangja, max nem vagy ra olyan erzekeny. :-)
Nem gumis, egy "darab vas" az egész.
JT-bol is van gumis elso lanckerek, valoszinu, hogy azt vettel. A sima nem gumis elso lanckerekkel piszok zajos a lanc.
Hat ez telnyleg erdekes. Azert az a perem nem keves, ezert gondolnam, hogy nagyon nem mindegy melyik oldala lesz kivul. Holnap beszelek Bubussal.
Megneztem, ezen szerintem jol van a lanckerek, legalabbis a lanc az jol all rajta. :) Felirat csak kivul van, a perem is, belso oldalon nincs semmi.
Én is nem rég cseréltem a szettet, JT kerekekkel. Semmi bajom velük, egyáltalán nem hangos. Milyen "jobb" minőség kell? A kerekek szerintem bőven kiszolgálják a láncot, más elvárásom nincs
Tényleg, mi a kínálat lánckerék terén? Milyen márkákból lehet válogatni? Van, aki mást használ? Jobb minőségűt?
Az is JT ha jól emlékszem. Én lefújtam feketére, úgy jobban néz ki.
Jah, igen. A sima JT- lanckereker en is hamar lecserelem a Horneten, kuvva hangos volt. Hatul milyen lanckereked van?
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nekem ez a " darálás" úgy szűnt meg, hogy kicseréltem az első lánckereket, zajcsökkentővel ellátottra. Csak, hogy még jobban megkeverjem a paklit.