Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vigyázz a d212-213 akkal életveszély vizes úton menni
Cserébe szárazon eszméletlen jó, leengeded hátul 1,2-re hidegen, az felvándorol 1,4-1,5-re max és brutálisan lehet érezni hogy mikor mit csinál a gumi. Tökéletesen érzed hogy hopp most kezdi elveszíteni és meddig húzhatod vagy tarthatod a gázt mielőtt elmenne.

Meg nálam ha függőleges volt a motor, hamar elcsúszott hátsófékre, de picit mar döntve, tapadt jól, gondolom a profil miatt.
Lapul egy használt hátsó nálam Darázslovas kollégától. Vagy veszek ahhoz egy új elsőt vagy valami Dunlop Dxxx szett megy majd fel. Idénre több pályázást tervezek.
Köszönöm urak!
Most már van miből válogatni!
Először nekem is ez volt a favorit, de kipróbáltam az M7RRt és azóta váltottam. Ha van lehetőséged, próbáld ki, nekem jobban bejött (pályán is és többet bír utcán is).
Középtájon van egy performance comparison diagram, nézz rá:

https://www.motorcyclistonline...
Sajnos előfordult, hogy éppen kiértem egy kanyarból, de még döntve voltam és szemből előztek. Muszáj volt a fékbe markolnom. Ilyenkor nem mindegy, hogy mennyire fog a gumi. Ha már egy esést megspórolok a tapadós gumival, akkor nem zavar, hogy néhány ezerrel kevesebbet bír. Ráadásul én is csak évi pár ezret megyek. Így ideális is.
BT016Pro-val vettem, nekem az is bejött, pályán se volt gond, de gyorsan fogyott a hátulja.
Egyébként a sokadik SportSmart2 szettet koptatom. Szeretem ezt a gumit, tapad rendesen és meglepő módon esőben sem jön zavarba.
Bakker buktam egy százast
..szerintem nem jó a 190-es erre a felnire. Nagyon össze húzza. Meg a hátsó sárvédőnél sem marad hely a gumi meg a sárvédő között. 190-sel is mentem, mert kb 450 km-t hoztam haza lábon a megvételkor. De mivel nem ez a gyári méret, hamar lecseréltem 180-asra. Azzal jól viselkedik teljesen. De gondolkodtam túrásabb gumin is, mint ami most rajta van (Bt016), hogy hátha többet el menne, de ehhez még nem mentem vele annyit, hogy tudjam. Ezért is fordultam a fórum társaimhoz tanácsért. De mondjuk, amit technoid is írt 10000km-es futás teljesítmény, az kb nekem 3 év. Így nézve meg lehet jobb egy tapadósabbat venni.
..köszönöm..
Michelin Power RS. Jól tapad, nem kopik jobban, mint az előző Pilot Power 3. Közepén kb. ugyanúgy tapad, a szélén elvileg picit jobban, én nem érzek különbséget. Két szezont használtam eddig, ami kb. 5 ezer km-t jelent és szerintem még 5 ezer benne van a hátsóban. Majd kiderül. Újravenném.
190-es gumi? Mik a tapasztalataid vele? Mentél a 180-as hátsóval is vagy így vetted?
Hű ha ezt nem tudom meg mondani , mert elől az volt rajta mikor meg vettem( Bt016 120/70). Hátul meg egy 190-es gumma, amit egy használt Bt016-ra cseréltem. Így most együtt kopott el az elsővel...
Ezért most vennem kell elsőt és hátsót is.
Köszi a válaszokat uraim!
Metzeler m7 rr Triumph speed triple-n én is esküszöm.
Szia, neked mennyit ment el a BT016?
Én Michelin Pilot Power 3-at használok, tapadás kiváló, német -osztrák utakon 10 ezret elmegy.
A tavalyi szett a szardíniai 4000km -es kiruccanás miatt csak 8 -at bírt, igaz, azt szinte vászonig koptattam. Többen a Metzeler M7RR-re esküsznek. Tiéd a döntés, bár szerintem ahány ember kb. annyiféle gumimárka
Sziasztok!
Elfogytak a gumik a motoron. BT016 van most rajta. Ki mit használ? Esetleg más gumival tapasztalat?
...köszönöm..
Sajnos igen, az akra meg 100 juroval dragabb...Tetszik ahogy a nyitott rendszerrel szol, de ennyit lehet a budos eletbe nem szanok ra.
Vazze, ennyi pénz?
Szuper. Ezek szerint a leo vince decat jo lesz hozza.
https://www.ebay.de/itm/HONDA-...

@Devidzon: buktal 100Ft-ot.
Kérlek szépen, egy ebay-en vásárolt Cobra dob. Ha jól tudom német gyártmány.
Az élet nagy kérdesei.
Úgy izgulok
Mar fogadtunk is :-)
Dobjatok fel egy pénzérmét.