Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint annak idején a Pannóniáknál, (p5, P10 , P21 stb , az első fék és a kuplung karnál is! Kifúrt oldalán felhasított csavar kontraanyával. Abban ment a "Bowden" ! de jó volt , a célnak megfelelt! Meg az akkori magyar technikának!
Nofene. Oszt hogyan?
Van ott világítás, valami mini ledes marhaságot látok. Szinte kivétel nélkül adnak hozzá világítást, vagy felrakhatod a gyárit (ahogy az enyémnél is).
Akkor lerúgnám, amikor a garázsba tolom a motort :D
Mondom, a szépség szubjektív, ezen kár vitázni. Nekem a szőkék tetszenek, neked feketék, ennyi :D
Azt nem a bovdenen fogod állítani, hanem a karon, és ezt nyugodtan megteheted a Te motorodon is. ;-)
Most vagy ráteszel egy univerzális ledes rendszámvilágítást,vagy veszed a kedvenc kiegészítőgyártóm cuccát,evotech perfomance.
Nagyon masszív,nagyon szép,és nagyon drága,de adják a világítást.
https://evotech-performance.co...
Ezzel az a gond hogy a rendszámtábla megvilágítás hiányzik. Műszaki vizsgán azt mondják rá hogy köszönjük szépen gyere vissza legközelebb
Ez az olyan "ül fel mögém az utas és helyből lerúgja a rendszámot" típus
Eladó pár kacatom CB1000R-hez:
-új gyári takaróponyva - 20e Ft
-új fejidom - 30e Ft
-ixil kipufogó szép állapotban, E betűs - 50e Ft

Érdeklődni privátban!
Pedig sokkal szebb az új, már nem az a rovar dizájn.
Leginkább a fogáspontot
Es mit szeretnel rajta szemelyre szabni?
Megmondjam miért jó a bovdenes kuplung? Állítható (értsd: személyreszabható).
1-2 pimper meg a gyarit is uberelte...
A szépség mindig szubjektív. Ami az egyiknek nem tetszik, jó lesz a másiknak, és ez így rendben is van. Tény, hogy sokan nem ülnének át az SC60-ról az SC80-ra, de sok új vevő is hozott a Hondának. Nem mindenkinek kell az agresszív/morcos naked motor.

Nekem személy szerint egyáltalán nem jön be, nem szeretem a papás motorokat, sokkal izgalmasabb a régi.
Ami nem tetszik:
- a kerek lámpa szerintem még a PC36-os Horneten is szebb volt. A CB1000R-en olyan, mint ha orrba verték volna
- gyújtáskapcsoló a tankon, innen kezdve egy jó tanktáskát se lehet rárakni, vagy szarul áll rajta (mert létezik már)
- SC60-nál hidraulikus volt a kuplung, így szerintem már presztízskérdés lett volna ,hogy az SC80 is azt kapjon. Ez nekem kicsit olyan, mint amikor Hornet korszak végén megjelent a sima telós CB650Ft, amit azzal magyaráztak, hogy áttervezték és sokkal jobb az USD-nél... (Btw. neo megjelenéssel megint USD van rajta). Biztos jó sima kuplunk, olcsóbb, stb... csak na...
- árban sok extráért azért kemény felárat kérnek (440e Ft), ami az olcsóbb konkurenciánál széria.
- a rendszámtartó gané, de sokan valamiért ezt rakják fel, de szerencsére egyszerű módosítani
Ezen nem kéne fennakadni,ha van ingered 60 font amazonról vagy ebayről és meg van oldva.

https://picclick.co.uk/Honda-C...
Nekem meg mindkettő.
De a rendszámtartó tényleg randa.
Hi!
Nem vagyunk egyformák.Nekem az újabb nagyon bejövős,a 2018 előtti viszont nagyon nem!
Nekem bejon.
Sziasztok. Egy mindenkihez szóló kérdést tennék fel, mert érdekel ki mit gondol arról, hogy a 2018-tól gyártott CB1000-esen hogyan tudták ilyen rondán megoldani a rendszámtáblatartót??? Hogy a Hondánál nem csaptak rá a kezére annak aki először megrajzolta ezt a motort? Akinek kipattant a fejéből ez a tervezet, azt miért nem verték agyon az íróasztalánál?? Eleve hogy csaphatják le ennyire az új motorok farokrészét, értem hogy a tömegközéppontosítás az elsődleges de mocskos ronda motorok születnek! Vagy csak az én ízlésem ennyire földhözragadt? Nem bírom feldolgozni. Van köztetek pszichológus?
Tévedés! Nagyon is lázbahozNÁ...
Május 17 én az esti 21:00 Corsica Victoriaval megyek, vissza meg 24 -én este ugyanezzel.
Szallas szombattól szerdáig Cala Gononeban, szerdától péntekig pedig Nebida mellett. Szóval van rá esély, hogy talakozunk