Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 2 éve használom, nem rossz cucc.
Van már "jobb" is, de az .ind fizetős.
Pl. a Relive ilyen, ott videót is csinálhatsz az útvonalból. Képeket, meg klipeket is tudsz beszúrni némi pénzért.
Mai "könnyű túra".
Megjártam Tolnát, Baranyát. 277 km 30-32 fokban. Muszáj volt tempózni, hogy hűtsön a menetszél :) Új gumik veszettül jól tapadnak és sokkal könnyebb dönteni is, pedig a régi sem volt kockásra kopva. Hiába, új gumi az mindig élmény :)
CB1000R-t nem láttam, de volt nagyon sok túraendúró és pár chopper.
Árpád-tető környékén meg a szokásos sok speed-es.
Valaki használ RBiker-t? Én tavaly tavasz óta használom, néha érdekes visszanézni a "túrákat".

Kezdtem aggódni.
Nekem nem kell bajmolódni a motorválasztással.
Amúgy egy tiger 900-ra felültem.................leért a lábam.................szo-szo..................de picit elgondolkodtam.
Aztán most hogy kb egy twnk van kimotorozva idén a hülye vírus,a munka,és a monszun miatt hagytam a fenébe.
nomeg most 3 év után láttam a hogy a fordulatszámmérő tiltás előtt még pirosra vált feketéből,így meg huha...............még vonalkódos lesz a gatyó,nem cserélek.
-komolyra fordítva. nincs semmi gond az angollal, de valamivel basztatni kell a Zoli EGOját
Azzal az ízléssel ami neked van (lásd Triumpf ), nem sok embert tudnál komolyan megsérteni
Nem akarlak megsértemi,de spec nekem a régi nem tetszik,ha szögugyanúgy ingyen adnák akkor is az újat nyúlnám le,de spec a kawa z1000 nem tetszik az MT10 meg igen,bár ott is ha az új CB-vel tennék össze azt venném.
Hála az égnek nem kell japot választani mert dúl a szerelem a kis szürke angollal.
Pontosan. Ha ránézek és folyik össze a nyál a számba, akkor megette a fene. Többször megnéztem kereskedésben, ültem is rajta, de nem fogott meg. Az kifejezetten zavar, hogy a gyújtáskapcsoló a tankra került, így normális tanktáskát se lehet rárakni.
Ez korral jár :D (vicc vót').
Tény, hogy nem fiatalos, nem vagány. Teljesen más korosztályt céloztak meg azzal a motorral. Követem a külföldi fórumokat, nagyon kevesen cserélték le az SC60-at SC80-ra. Váltás esetén a többség nem is a Hondát választotta, mert ha a műszaki adatokat nézzük, akkor közel azonos áron mástól jobbat is lehet venni.
Az angol egy mestermű. Minden porcikaja eposzi magassagu gyönyörűség.
Ízlés dolga, kinek a pap, kinek a papné, kinek meg a lánya!
Neked az angol is tetszik, ez mindent elmond...

Egyébként nekem sem jön be az új, lehet akármilyen jó... ha nincs meg a szerelem, hiába minden műszaki adat.
Nekem kifejezetten igen.
Kevés embert fog meg ez a neo cafe stílus... Nekem kifejezetten nem tetszik.
Valahogy sejtettem... :)
Van itt vki, aki az előző cb1000r-ről ült át a mostani generációra? Kíváncsi lennék egy összehasonlításra.
Nem nagyon láttam még mostani cb-t az utakon (Baranya, Tolna). Mondjuk a régiből sem sok van...
Ezt a Topicot kihagytad, itt talán jobban találsz érdeklődőt :)
https://www.sportmotor.hu/foru...
a külső átmérőt nem felejtetted el, csak a rossz topicba írtad
Amit még elfelejtettem, hogy a cucc új, és a dob felőli végének a külső átmérője 52mm.
Van egy pár összekötő csövem CB900 Hornet-hez. Eredetileg Viper sportkipufogókhoz volt, de szerintem más kipufogópárokkal is össze lehet hozni. Ha netán van már két csöved, csak pont az a 20cm-es darab kell, amivel összehoznád a bekötőcsővel, ideális megoldás lehet. A bekötőcső oldali cső belső átmérője 34mm kb. , ebbe megy bele a bekötőcső, a kipufogó felőli külső átmérője 52mm. A második képet a netről szedtem le, és zöld kerettel bejelöltem melyik részéről van szó, ha valakinek nem lenne tiszta.

Áruk egy 5-ös
jedis@freemail.hu
Üdv. Megmaradt motyók a volt motorról. Az első jt márkájú lánckerék pár száz kilométert futott. A bukógombából csak egy darab van. A teleszkóprugók pedig gyáriak.
Öööö... izé.. .piros :D Sorry.
Előbújt az enyém is, mentünk egy rövid karikát. Mind egy falat kenyér...
Új gumit én is rendeltem, holnap elméletileg megjön, délután felpattintom, aztán lesz még egy kisebb szerviz.
Piros , de azért kösz