Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézze meg hozzáértő, mi lehet a gond!
Kormánycsapágy cseréje volt már valakinek itt a motorján? Az enyémen már kotyog egy kicsit...
Kinek mikor jött elő és mennyibe fájt a javítás?
Köszi, na javíthatónak ítélték. Hátsó gumi, szinte új és nagyjából középen volt a lik. Holnap éles teszt :)
Sok szerencsét , és balesetmenteset!!
Pár perc alatt eresztett le, nem hirtelen. Elvileg javítható. Holnap kiderül.
véletlenül küldtem el az előbb :)
szóval a nagy GS jut még eszembe. Tetszik a Guzzi V85 TT is, de az motorilag elég gyengus. De sosem mentem még egyikkel sem. Ha minden jól megy, a GS-t ill. az új XR-t ki fogom tudni hamarosan próbálni. Kíváncsi vagyok mindkettőre.
A túraenduró nekem is megfordult már nem egyszer a fejemben. Nálam is kényelem, pakolhatóság és első sorban a rossz utakkal is elbánó futómű miatt. De eddig mégis mindig a naked vonalnál maradtam. De ha egyszer túraendurót vennék, akkor már valszeg valami kardánosat, hogy a lánccal se kelljen bajlódni. Így már szűkül a mezőny jelentősen :) Ami hirtelen eszembe jut: Super Teneré, Tiger 1200, BMW R 125
A szelepsapka a helyén volt?? Mert ilyen szerintem egyszerűen nem fordulhat elő !! Mert mi van, ha 120-nál kanyarban történik ugyanez , és alácsúszik a szembejövő kamionnak ??!
Szia,

Mennyiért vesztegeted a pufit?

Üdv
Csaba
Hát, így jártam. Pár km-re az otthontól. Pár hetes gumi...
Így teljesen érthető az indok
Ha nagyobb túrákra lenne időm, valószínűleg én is inkább a túraendurot választanék.
Nem beszélve, hogy amilyen szar útjaink vannak
Africa Twin Sports....olyanom lesz nekem is.
Az mt 10 is kényelmetlen? mert a 09-en 50 km után fészkelődtem...
Egyetértek hogy az egyik legjobb naked
A motor maga tökéletes imádom. Viszont ugye próba nélkül vettem meg és közbe rájöttem hogy inkább a túraenduro fele mennék el amivel bejárhatom külföldet vacak utakon is. Amire az Mt nem éppen a legjobb választás. Superteneret szeretnék majd kipróbálni vagy valami ehhez hasonlót, mellé meg vennék egy pályamotort amivel kiélvezkedhetem magam a pályanapokon. A hétköznapokba meg inkább kényelembe motoroznék Szerintem amúgy öregszem mert mindig sportmotoros voltam de hát ilyen utakra minek
én azt gondoltam az mt 10 kalsszissal jobb mint az mt09, de ha nem akkor értem a döntést. A 09 egy vacak volt.
Bocsi, hogy ezt mondom!
Ezt hamar meguntad!
Azért ez mégis csak az egyik legjobb 1000es naked!
Nem turkálok az életedben, hogy miért adod el, nyilván oka van.....!

De akkor is furcsállom!
Nem jött be a motor, vagy maga a naked kategória?
Sziasztok!

tudom hogy nem honda de hátha valaki keres egy igazán jó naked motort
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/mt-10/yamaha_mt-10-16047650
ÉN GSXR 1000-REN HASZNÁLOK ÉS JÓ. MEZEI GIVI 2X 22 LITER AKCIÓBA 29 EZER VOLT , 3 NAPRA TÖKÉLETES.
Sziasztok! Valaki használ nyereg táskát a Cb-n? Gondolkodok rajta, de gőzöm nincs milyen lenne a jó. A tank táska sokszor kicsi sajnos.
Van 1 új kipuff ha valakit érdekel ,neo vonalra jó 2018 ,meg bimotara ha racsonkitod vagy bármire
E betűs és típus igazolás is van hozza
400LE
Nem tudom, gondolkodtatok-e azon, hogy kedves motorunk milyen autónak feleltethető meg teljesítményileg. Ugyebár 3-4 alatt van százon és kb. 12 s alatt van 200-on.
Szoval szihopata vagy.
Én sose megszokásból vezetek, van hogy tötymörgök a motorral is
Inkább csak szeretek minél messzebbre ellátni, de nem mindenáron!

Én már láttam őrült kamionost, motorost, autóst

De ezen már megse lepődök, valószínűleg olykor engem is donor jelöltnek néznek