Honda CB 1000 R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Ebben segítsen valaki aki ért hozzá. Vettem ezt a Givi 247N plexit a motorhoz, azt mondta a figura jó lesz hozzá, de úgy nézem nem igazán ott vannak a furatok ahol lenniük kéne... na szóval. Hogy a picsába megy ez fel? Fejidomot a kormány felől 2 csavar tartja, azt látom, de nem piszkáltam még, tudja valaki a megoldást?
Korábban beszélgettem erről okmányirodai ismerőssel. Ő azt mondta, ne tegyem azt hogy műszaki nélkül használom, annak ellenére, hogy jelenleg erre van lehetőség, mert a biztosító ha kárt okozok nem fogja megtéríteni az összeget mert nem volt érvényes műszaki. Nem fogja vizsgálni azt, hogy meghibásodás vagy személyi hiba okozta a balesetet, egyszerűen nem fizet.
Az autóm, amiről írtam a városi szaladgálós, amibe évi pár ezer km kerül bele. Tisztában vagyok a műszaki állapotával.
A motorral is évi pár ezret gurulok, természetesen nem is kérdés, hogy a fék, gumi egyebek rendben vannak. Nem vagyok a magam ellensége.
A műszaki nem járt le, meghosszabbodott az érvényessége.
"Az a pár ezer forint,"
Az én esetemben kb. 40 ezer forintról van szó.
Természetesen mindenki eldöntheti, hogy ilyen esetszámoknál milyen ügyeket intéz személyesen.
Hát, ... azért én inkább ezzel nem játszom, főleg, hogy külföldön nem fogadják el a lejárt papírt.
Hozzáteszem, ha történik egy baleset, kíváncsi vagyok, mit szól a biztosító a lejárt műszakihoz?
Arról nem beszélve, hogy ha egy vizsgálat "kideríti", hogy valami kis "hiba" is volt a kocsin/motoron, ami a műszaki vizsgán kiderülhetett és javításra kerülhetett volna...
Fene tudja, ezekkel a dolgokkal én nem szeretek variálni. Főleg, hogy igazából gond nélkül lehet most is vizsgáztatni a járműveket.
Ez egy olyan engedmény, amit én pl. nem akarok igénybe venni. Az a pár ezer forint, amibe a vizsgáztatás kerül, nem ér annyit, hogy akár csak egy álmatlan éjszakám is legyen miatta, ha bármi történik.
Ez persze mindenkinek a saját felelőssége/ döntése.
Sziasztok! Ahogy telik az idő, egyre többünket érint a műszaki vizsga.
https://alapjarat.hu/hasznos-i...

Az autóm műszakija decemberben lejárt, most nyáron terveztem levizsgáztatni, de ha tényleg őszig meghosszabbítják a veszélyhelyzetet, akkor már 1 évet fogok nyerni. A motort is kellene vinnem májusban, de nem fogom. Majd jövőre.
Pontosan. Hanem akkor vízpapír előtte.
Nekem volt már olyan csúnya, de ilyen cukros ragadós sz@rral biztos nem locsolgatnám. 2e Ft az autosol metal polish, szivaccsal fényesre varázsoltam kb. 10 perc alatt.
Nem, ők ennyit tudnak... :D
Mondjuk amikor a legcsúnyább volt a kipufogó könyököm akkor se nézett így ki mint ezen a viszonylag új gépen.
Lehetett várni tőlük jobb videót ?
Ez így gané munka...
Hát igen. Bár jó lett volna látni a dörzsölések előtt hogy mindig a kólát önti-e a szivacsra.
Minek ide Autosol? :)
http://youtu.be/NsphJhLhgQ4
Remélhetőleg szombaton...
Én igen. Pénteken voltam egy laza körre. Kicsit csúszkált.
Sziasztok tudja valaki hogy 2009évj. cb-nek menyi a tps szenzor(fojtószelep állás érzékelő) értéke gyujtáson nem járó motornál?.4-7 volt között van valahol,de a pontos érték kellene.
Kösz a tippet.
Tavasszal viszem fék és kuplungfolyadék cserére, akkor majd megnézetem.
Sziasztok Motobolondok!
Van köztetek olyan őrült állat aki ezekben a hideg napokban is kitolta a vasat?
Igen, az ellenanya.
Nem feltétlenül. Sokáig közlekedtem így, én is azt hittem hogy csapágy. Átvizsgáltam, újra beállítottam a csapágyat, maradt a jelenség. A CB-n nem tudom alu-e ez az anya, az előző motoromon alu volt, így nem igazán húztam meg. Mikor lapozgattam a manuált, és feltűnt a nagy meghúzási nyomaték, meghúztam utána elmúlt a kottyanás.
Minden esetre ha van időd, kedved szedd szét, ellenőrizd le bár nem tartom valószínűnek, hogy tönkrement volna a csapágyad.
Az az ellenanya, nem? Ha az lenne laza, akkor feltételezem, hogy gyorsan tudna tovább lazulni, így a kotyogás mértéke viszonylag rövid időn belül észrevehetően nőne. Nálam nincs ilyen jelenség.
Hasonló csapágyhibára utaló jelenséget, kottyanást tud okozni, ha a felső villahíd anyája nincs megfelelően meghúzva. Ez általában 100+NM szokott lenni ami nem kevés. CB- hez nincs manuálom a pontos értéket nem tudom. A videon 2:18-nál lazítja.
Az van benne.
Japán motorról van szó úgyhogy szerintem golyós, de nem merek kijelenteni semmit. A golyós kalap szart sem ér, ha véletlen cserélni kell, csak kúpgörgőset rakj bele.
Nem tudom, mert nekem még soha sem volt annyira szar a csapágy. Sokkal sokkal hamarabb jelentkezett valami igazán csapágyra jellemző tünet mint pl a kormányszitálás.
Nem tuti ha féket behúzva nézi mert a tárcsa lógása félrevezető tud lenni.