Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A libafosszínűt még nyáron szépen össze is törték az ügyes újságírók...
Ezek szerint megcsinálták.
Hy!Azt nehezen hiszem hogy a CB 1000 megenné az X-et,de elképzelhető! Igaz az enyém nem teljesen gyári Végre biztos gyorsabb az X11! Filóztam a cserén mert dizájnban frankó, de teljesítményben alulmarad!Az XX blokk nem hazudtolja meg önmagát!Jövőre ha lesz rá lehetőségem mindenképpen kipróbálom!Volt két eladó CB 1000R 2008-as tesztmotor,egy libafos színű 1,79M-ért meg egy ezüst ABS-el 1,89 ért kb két héttel ezelőtt hirdették a tesztmotoron,de amikor legutóbb nézem már elvitték őket!
hali

Megértem aggódásodat, x-11-en csak azt láthatod

Üdv: Gábor
De akkor olyant keress amiben már kicserélték a hátsó lámpát!
Hali

Tudom elég reménytelen, de keresek használt, sérülésmentes CB 1000r-t fehér színben.

Üdv: Gábor
30/2052666
Majd póstáztatom neked Csak mond meg milyen tetszik és olyat fektetek meg!
Nekem törött motor nem kell....
tavasztol ugy is jönnek a nyiltnapok és hajrááá! lehet probálgatnia gépket, de csak okosan, mert ha töröd neked adják, ,,,
Az sem rossz ötlet csak úgy motorozni tesztmotorral! Nekem is az lesz. Van 4-5 lehetséges kiszemelt és majd azokból nézek vmit.
nah ez jo! én azt ájánlom,hogy jövőre probálj ki annyi motort amenynit csak birsz! és akkor emgtalálod az igazit!
én is ezt fogom tenni igaz én nem cserélem le, de megakarok ismerkedni minél több motorral,,,,
Persze! De majd csak jövő ősszel. Addig meg kell keresnem az árát. Meg persze ki kell gondolnommi lesz belőle. Időben el kell kezdeni ha meg lesz a pénz csak be kell menni és rábökni, hogy " Azt kérném szépen!"
szia
tán leakarod cserélnia mocit
Köszönöm szépen, hogy ennyi mindent leirtál! Nagyon jó kis iromány volt!
Mind a kettő nagyon jó motor, így a "jó" és "rossz" jelzőket inkább - felhasználástól függő - "előny" és "hátrány" -nak nevezném. (mind a kettővel kb - 4000 Km -ert mentem, így kb egyformán ismerem a két típust.) Amiket most írok, azok saját - szubjektív - vélemények - nem tudományos teszt -, így ha valaki nem így látja, attól bocs...
Előnyök:
Tuono:
Fiatalos, (én öreg ember vagyok ), sportos, "egyedi" megjelenés, igényes alkotóelemekből összeépített, erős, nyomatékos motor, csúszókuplung, nagyon jó futómű, (a nem "Factory" kivitelen is - nekem is ez az olcsóbb volt), nagyon jó első fék, kategóriához képest kis súly, sokat tudó jó műszerfal, gyári Akra dobok hozzá, nagyon jó hang, és még biztosan tudnék mondani néhány dolgot... Egy mondatban: nagyon jó "fílling"!
CB1000R:
Korunknak megfelelőn modern "ragadozó" megjelenés - és szintén modern technikai alkotóelemek, nagyon kezelhető – nagyon jóindulatú, erős - nyomatékos motor "lenn" is - de pörgetni is érdemes - rengeteg "erőtartalékkal" (tuning...)!, viszonylag kis súly - de a tökéletesen eltalált súlyelosztásnak köszönhetően sokkal könnyebbnek tűnik mint amennyi, elég keskeny és "rövid" - valamint nagy kormányfordulási szög, így városi közlekedésre is nagggyooon bejön, szerintem jó futómű, jó ülés és lábtartó pozíció, nagyon jó fékek - elöl és hátul is (az enyém nem ABS-es), és nyilván itt is folytathatnám... Egy mondatban: ez is nagyon jó "fílling"!
Nézzük a "hátrányokat":
Tuono:
Nekem kicsit "érdekes" üléspozíció - ami valószínűleg a magas kormány és a "felhúzott" sportos lábtartó összevegyítéséből adódott - (néha nem tudtam eldönteni, hogy kicsit előre dőlve jó-e vagy egyenesen ülve... de az is lehet, hogy ez volt benne jó... ), bár jó és erős - de teljesítmény szempontjából teljesen "kihasznált" régebbi konstrukciójú motor - ebből - és jobb csuklóból - adódó "abnormálisnak" tűnő magas fogyasztás (8-10 liter...), iszonyúan sz@r hátsó fék! (nem egyedi hiba volt, hanem típusbetegség - száraz aszfalton képtelenség csak fékkel megcsúsztatni a hátsót, de lassításra is alig alkalmas... tudom… az elsőt kell használni… na meg azt is tudom, hogy a hátsót is kell használni…), számomra a leg gyengébb pontja a feltűnően kicsi kormányszög elfordulás volt - ehhez hozzáadjuk a "túl hosszú" egyes fokozatot plusz a kicsit kemény kuplungot valamint a kicsit ideges gázreakciókat - főleg alacsony fordulaton - , s már is kiderült, hogy városban bizony megdolgoztat, de ami még nagyobb baj az pont a kicsi kormányelfordulás - szóval nincs laza ide-oda bujkálás...
Honda:
Gyárilag túlzottan lefojtott motor - így nagyon halk is ... nyilván a normák miatt - tudom és el is fogadom... , bár modern de kissé áttekinthetetlen műszerfal - főleg esőben - és túlzottan "alul esik" a látótérből is, a tükrök zavaróan berezonálnak 130 km/h környékén - állítólag cserével javul, én kipróbáltam kettőt - nem lett jobb... gyorsabban megyek és kész (érdekes, hogy a tükör rezonál, de a kormányon nem igazán érzel semmilyen zavaró rezonanciát... még jó), a gyári hátsó ülést helyettesítő "púp" jól néz ki - de ergonómiailag nem szerencsés a "fakrkcsonttal" találkozó kelleténél keményebb műanyag elem, szériahibás hátsólámpa - bár nyilván ez a visszahívással egyidejűleg megszűnik, pályázásnál figyelni kell a gyári dobra és a leömlőkre - "könnyen" leérnek.., Nagyjából ennyi…

Szerintem… Lehet, hogy kihagytam néhány dolgot…

Mivel nekem a városi mozgás fontos, így messzemenőkig meg vagyok elégedve a cserével.

Azért a Tuonót is sajnáltam…
Engem érdekelne, hogy mi a különbség a Tuono és a CB között. Melyik miben jó és rossz?!
Köszi az infót! Ez legalább azt jelenti, hogy ide is elért a dolog. Engem még nem hívtak, de majd érdeklődöm...
15 fok alatt ezt ajánlom (kép)! (crf450x, saját gyártású szögesgumikkal, jégen... az élmény leírhatatlan...)
Apró info: a hátsólámpával kapcsolatatos visszahívási kampány már tart, engem kb. 3 hete hívtak, de mondtam, hogy majd 15 fok felett foglalkozom az üggyel.
Nálatok még nem jelentkezett a díler?
Szívesen megosztom a tapasztalatokat, kérdezz bátran...
Én "második" motornak vettem, munkába járni, ide-oda rohangálni - s közben élvezkedni . (ZZR1400 van még - hosszú túrákra járunk vele - feleségestül...) Az év elején egy Tuonót vettem erre a célra, s azt cseréltem le a Hondára augusztuban. A Tuonót is csíptem, de nem városba való... Ha valakit érdekel elmondom azt is miért...
Egy biztos, a Hondában nem fogsz csalódni. Sem mint márka, sem mint típus. ( A ZZR előtt XX-em volt jó pár évig, közel 70e. Km-t gyötörtünk bele, nagyrészét kétszeméllyel felpakolva - olajcserén kívül tulajdonképpen semmi teendő nem volt... Persze a Kawára sem panaszkodhatok, most 36e. és szintén semmi gond...
Rövid telet!
Nagyon szép lett a vasad gratulálok hozzá!
Én januárban szeretnék venni egyet és kicsit átépítgetni, ha nem gond keresni foglak ezügyben.
Az előző évben Hayabusám volt de még a nyár végén eladtam, egy srác már régen kérte tőlem így megváltunk egymástól. A Busa is nagyon jó motor talán az eddigiek közül a legjobb motorom volt, de nem tudtam kihasználni. A környékünkön az utak szörnyűek, a városi cirkálásra nem való az Euroringen pedig féltettem.
A Hondát egy nyíltnapon sikerült kipróbálni és nagyon megtetszett, midha mindíg is az enyém lett volna.
Mégegyszer gratulálok a motorodhoz
Sziasztok!
Kíváncsian várom, hogy a magyar importőr mikor hozakodik elő a hátsólámpa visszahívási kampánnyal, ami természetesen európában már \"régen\" folyamatban van... Nem csodálkoznék, ha soha... (Volt a Kawa-nál is hasonló esetem, ((ZZR1400 - vázprobléma...)) \"kultúrált\" országokban névre szóló levelet kaptak a tulajok, hogy saját biztonságuk érdekében... Itt nálunk semmi... Amikor megkérdeztem az importőrt, hogy vajon mit tudnak erről itthon, csak hebegett, hogy igen tudnak róla, de ŐK akkor vizsgálják meg a motorokat, ha valaki éppen beesik kötelező szervizre... NO COMMENT!...)
Visszatérve a CB1000R-re. Nekem a tél beköszöntéig 4000 Km-t sikerült beletennem. Iszonyúan jó - szerintem...
Mint egy könnyű hatszázas - nagyon jól manőverezhető - városban is első osztályú. Bár szélterelés nulla - csak rá kell nézni - de nyilván aki szélvédett motorra vágyik az nem vesz naked-et, tehát ezt nem lehet negatívumként felróni. A futómű: nincs vele baj. Nem vagyok nagy pályázós (egy kezemen megszámolom hányszor voltam kinn) de Euroringre kijutottam még az utolsó meleg napokon, és néhány kör után - gyári beállítással és gumikkal - fizikai határig döntögettem a CB-t (leért a gyári kipufogó dob, másik oldalon a leömlő könyök). Ha szar lenne a futómű, gondolom nem lenne ez ilyen egyszerű. De ezzel egyben felhívom a figyelmet, hogy ha pályázni mentek erre figyeljetek (nemzetközi fórumon is többen jelezték, hogy kicsit hamarabb ér le a kipuf mint az kellene - illetve nem kellene)!
És nagyon jól megy! Az enyém átesett néhány átalakításon: kormány - tükrök, rendszámtartó - indexek, 15 fogú első fogaskerék, Powercommander PCIII USB, SC Project kipufogó (olasz, \"olcsó\", 8 kg mínusz a súlyból!), és még néhány apróság... Kell kapaszkodni, ha "ottfelejted" a gázt... Szóval így már olyan amilyet vártam! De gyári állapotban is nagyon jó! (csak kicsit halk )
Köszi! Az enyémet is meg kellett hekkelni, mert alul nem nagyon ment, de most már jó. A fék fog kapni fém fékcsövet.
Szia,

Előzetesen: én imádtam a Z-met, és a csere elsődlegesen azért volt mert már úgy is cserélni akartam.
De a tesztek (2x) alapján érezhetően jobbnak láttam a Kawánál.
Picivel jobban elindul alulról, az említett rezgésmentesség (persze az újabb Z-nél lehet ez már nincs), a fék egyszerűen fenomenális, egy újjal is simogatni kell, könnyebb kanyarodni vele. Persze még bejáratós, és az útak sem száguldásra valók, de már első érezhető. Aztán ez vizuálisan jobban tetszik.
Elsőre érezhető hátrány: minimálisan jobban nyom a szél a mellemen (a Kawa mintha jobban terelte a szelet), no meg a hangja, főleg Giannellivel.

Összeségében érezhető, szerintem a pár év fejlesztés, ennyi. A Kawa egy csodálatás gép volt, és örülök, hogy az volt. Akkor azt láttam a legszebbnek, legjobbnak, és nagyon nem bánom. Most ezt. Majd 4-5 év után kiderül, hogy ezt érzem-e.
Azért a MotoGP-ben továbbra is a zöldeknek szürkolok (3 Kawám volt eddig), és ez nem fog változni.
Szia,

Gratulálok. A hóért ne aggódj, én a múlt vasárnap kipróbáltam havazásban is, és pöpec
Igaz elment a kedves az autók előzgetésétől, de a gumi egész jól bírta.

De mindjárt itt a tavasz.....
Komolyan kíváncsi lennék, hogy a rezgésen kívül miben jobb (fék, motorerő, irányíthatóság)? Nekem olyan 130-nál zavaró a rezgés a Z-n, vagy lassabban, vagy gyorsabban megyek.