Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kocsival mentem a megyeri hidon, ket üvöltő sportdobos jott, lehuzott ablak, direkt figyeltem hatra, csak akkor vettem eszre oket mikor oldalt ertek, de akkor vonalkodos lett a gatya.
szoval ha ez az utolso vedvonal kurvanagy a gaz.
Kocsik miatt hulyeseg, ez igaz. Nekem volt mar gazolasos balesetem, egy bringas nem hallott engem gyari kipufogoval, ezert hatranezes nelkul fordult be elem, eselyem se volt fekezni (50-nel mentem belteruleten).
Azota csak sportdobbal jarok, ami nem uvolt vaddiszno modjara.
Haver...ez hogy a kocsik észre vesznek mert hangos a dobod,egy hatalmas nagy kamu!
A hangos dobot a motoros saját szórakoztatására rakja fel ,hogy szebb legyen a hangja a motornak.
Egy kocsi ha megy 80-100 körül,az ablak fel van húzva...+ megy a rádió általában+ szélzaj..stb. Mire meghalja a kipufogód,te már mellette vagy és előzöd. Ez még nem tűnt fel?
Sportdobot tegyél rá! Csak ne ilyen 10 ezres foscht.
Lebeszéltetek a sportdobról és a plexiről is Nem fogok változtatni semmit a motoron. Amúgy full gyári, semmit nem csinált rajta az előző tulajdonos, és nekem így tetszik. De a halk dob veszélyes, az autók nem észlelnek kellő időben, a Horneté szólt mint a qurva élet, 2km.ről lehetett hallani. A plexi lehet hogy annyira nem is lényeg, nyáron rövid távon munkába járok motorral, tavasszal meg ősszel pedig hobbimotorozás, kisebb túrák
Mi a tapasztalatotok a CB1000 fogyasztásával kapcsolatban? Még csak 180km-t mentem vele köszönhetően a sok fos időnek, de már villog az utolsó kocka. Mennyi a tartalék?
Újabb kérdés: Kezelési könyvet honnan tudnék szerezni hozzá? Esetleg van olyan aki eladná? Megvenném
Szia. Egy éves a dob es 70 re gondoltam.
https://www.kepesmotor.hu/kawa...

Mondjuk egy ilyesmit, hangja is meg van már és a tartós 200 feletti tempó is jól tolerálható
Szia! Mi az ára a dobnak?
Ez a motor nem arra való, akkor valami idomos vaddisznót kellett volna választani. Tudja és bírja is a tempót, de kizárt, hogy valaki valahol tartósan 200 felett közlekedjen, röviden kipörgetve meg nem kell plexi.
Kipufogóból egyik se lesz igazán hangos, ha marad a gyári katalizátor. Ha kiiktatod, akkor kell power commander is kell bele. Nem azt mondom ,hogy nem kell hang a motornak, de egy bizonyos szintet ne lépjünk át...Inkább örüljünk, hogy a rendőrök még nem szopóznak velünk annyira. Külföldön is ez ment, ennek köszönhetően szigorítottak a közúti ellenőrzéseken, és tavasztól őszig bizonyos szakaszokról kitiltották a motorosokat.
Ahogy egy kedves ismerősöm is mondta:
Csupasz motoron, hogy legyen szélvédelem olyan plexi kell ami k... ronda!
Ami még jól is néz ki, legtöbbször nagyobb szél zajt generál a bukonál!!!
Vagy a tankot nyaldosod folyamatosan....
Ha már ennyire a 200feletti tempóra gerjedtél rá, szerintem inkább túra sport kategóriát kellett volna választanod!
Ezt mindenféle bántás nélkül mondom!!!
Nekem van egy eladó leo vince gp dobom ha erdekel.
A plexi nem fog sokat segiteni 200 felett. Ott már nem árt az idom. a végdobot meg nem biztos, hogy a leghangosabbra kell cserélni, az senkinek se jó, hanem a legszebb hangúra, illetve amelyik a legjobban illeszkedik a motorod karakterisztikájához.
Pont azért akartam 1000es motort, mert szeretem ha az óra 200 felett van. Ez a vas könnyedén teljesíti, de a szélvédelemmel nem birkózik meg 170 felett, ezért akarom felplexizni. Egy haverom VFR800asán volt egy bazi nagy szép gyári plexi és tökéletesen fogta a szelet, de a Cb-re nem terveztek ilyet szóval ezért kellene találni valami alternatívát. A másik gondom a kipu. A lehető leghangosabb végdobra lenne szükség. Valami ötlet?
nemigazan,a belehuzas az hogy sietek.Es a fogyasztasba,130-140 nel 5,5 kornyeke,150-160 meg inkabb 7,vagy afelett.
De 140 nel nem.
Azonkivul 130 as nezelodesnel birom egesz nap csak kibaszott unalmas160 nal kb hatar kornyeken mar faj jopar izuletem es nagyobb koncentracio a kocsik miatt.
Ez van.Ez a tapasztalat,ha tapsolsz ha nem.
140 babazsúr, de a 160-hoz bele kell húzni?
ha belehuzok 160.De akkor az INA kuton mrg kelk allnom a hatar elott.
Miért?
Te mennyivel mész tartósan a pályán?
Én csak 1x pályáztam a Hornet-el, igaz nem nagy táv (Balatonkeresztúr-tól m1/7 közös szakaszig 150-170 tartósan "nem csak 2-3km")
A 130-140 babazsúr.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a gyári olajleeresztő csavarnak nem mágnesesnek kellene lennie véletlen, illetve a kis réz alátét is gyári lehet ami ott van? Az eddigi motorjaimnál mindig mágneses volt a leeresztő rézalátét nélkül csak azért kérdezem, hogy ez így jó e?
Jó váltás, én is kolbászzsíros Hornetről váltottam :D

A plexi dolgot engedd el, szép nincs, csak ronda. A Horneten nekem is volt egy kicsi, szerettem is, de a CB1000R-en tökéletesen elvagyok nélküle. Idén nyáron Bécsig autópályáztam, nagyon jól bírtam a tartós 130-140-es tempót.
Sziasztok. Eladtam Hornet 600asomat és CB1000R-re váltottam. Brutális a különbség :D Na de a lényeg, plexit akarok rá, olyat ami jól véd a széltől, nem kell hozzá belefúrni a fejidomba és jól is néz ki. Mit ajánlatok?
Köszönöm
Belül a perem. Enyémen is fordítva volt, úgy vettem. Itt találsz pár képet:
https://www.sportmotor.hu/foru...
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés...
Próbáltam vissza keresni, abból az jött le, hogy a hátsó lánckerék pereme belül kell hogy legyen!
Szóval a kérdés, hogy a perem belül vagy kívülre kell esnie???
Köszönöm a válaszokat