Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól mutat a szürke motoron a narancssárga matrica.
Szép a gép!!
Mosás után.
Én legutóbb a szerelőnél hagytam a ledobottat.. Nem tudom, mit csinált vele.
Most az első szerintem még több ezret elmenne, de én inkább párban cserélem. A hátsóért már nem fogok pénzt kérni, mert kb. 1 mm van a kopásjelzőig.
Nem kell gondolkodni, hova tegye , az elhasznált szr, mert csak láb alatt lenne! És ha valaki elviszi, akkor nem kell az útmenti árokba dobni a falu határában, mikor senki nem látja. De hiányolom a "fillérbszó " kifejezést amit máskor sűrűn használtok a fórumon! Most miért nem??
"Én nem kértem egy Ft-se a régi gumikért"

Krőzus likes this.
Én soha nem értettem, hogy a motorosok egy része miért parázik az új gumi formaleválasztó részétől

Pár km és annyi, na meg fokozatosan kell dönteni.

Használd egészséggel az új gumikat

Én nem kértem egy Ft-se a régi gumikért, aki utánam használta az még 2-3ekm elment vele!
Hát, találtam páros akciót, a hátsó RS+, vagyis a frissített verzió. 2020-as gyártás, szállítással 75 volt. Szerintem jó vétel volt...
Hamarosan le lesz dobva a használt páros, talán lehet még értük pénzt kérni, az elsőért biztosan. Majd kiderül.

Kapcsolódó videó:
http://youtu.be/WKKcs3TRuKc
Nincs,annyibol mar vehettem volna lampat.
Allitolag gyenge a bura anyaga.
Ha van cascod, akkor csak kapsz némi kedvezményt
Olaj,szurok,atvizsgalas,szinkron,ha kell fekfolyadek.Meg rakerdezek van e gari a lampara.
Igazabol idegesit a szervizikon minden inditaskor.
Sok mindent kell cserélni?
Vagy csak az olajokat, szűrőket?
Ha nem esik akkor megyek motorral.
De a hetvegek nem motorozasrol szoltak.
Jovo heten bejelentem szervizre.
"Igazoltattak"
Áhhh holnaptól már legálisan is szabad menni
Igaz tegnap ott boklásztam Gödöllőn....
1x igazoltatják is, de még se kérdezték hova, hova...
Maradj otthon van.
Meg fulltime szereloidő,szoval meg egy honap saccra.
Elkéne kezdened használni is az angolodat!
Ha szeretnéd besegitek

Tegnap már a közepes OMW benyát tankoltam, ha már ott virít az e10
Pirelli angel gt2
Számomra full semleges, nem érzem hű de jónak, de nem is mondanám szar guminak....
Még barátkozunk, ismerkedünk
Bassz,a tavalyi benzint meg nem hasznaltam el.
Szia Cefi! Enyhe volt az október, de én már szeptemberben letettem a gépet, így kb. 7 hónap után ültem rá. Nem buggyant meg a benzin, semmit nem vettem észre. Gondoltam óvatosan kezdem a szezont, de 5 perc után ugyanúgy nyeleztem, mint tavaly nyáron :)
A guminyomást 15 km motorozás után állítottam be elöl 2,4, hátul 2,5-re.
A gyári szerintem is túl sok. Két személyhez van az belőve talán.
Annak ellenére, hogy nem volt 19-20 foknál több és az aszfalt sem volt meleg, gyakorlatilag ugyanúgy döntögettem, mint nyáron. Annyi, hogy lassabban melegedett be.

Neked milyen gumik vannak fent?
Én meg vagyok elégedve a Power RS-ekkel, de nem találok páros akciót...
Gondolom pihentetted jó pár hónapot....
Ilyenkor ajánlott a gumikra ránézni, mert pár tizedet simán enged!
Bár én nem használom gyári értéken a nyomást, kB 3 tizeddel kevesebb "hidegen"
Igaz nem volt az a nagy meleg tegnap, de simán csúszkált 3.-4.ben a kanyarokban.
Na, megvolt az első idei gurulás. Kellett, mint egy falat kenyér :)
Majdnem 200 km, kb. 20 fokos borús, de száraz idő.
Lassan melegedett be a gumi, még 3-asban is radíroztam párszor :)
Amúgy is el van kopva, rendelhetek új garnitúrát, ennyit a múltkor írt spórolásról :)
Komolyan mondom, felért egy wellness hétvégével, annyira ellazultam .
A guminyomást ajánlom, ellenőrizzétek, nekem 1,5-1,6 körülire engedett mindkettő, örülök, h lecsekkoltam.
Ja, és tényleg "erősebb" a tavaszi motor. a 140 lovas autóm után ez egy Ferrari :)
Most tényleg nem küldöd el a magyar nyelvű kezelési könyvet?