{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4830505] 2014. 04. 28. 8:39
Marshallair
Sürgős ! Valaki keg tudnnà mondani a dob előtti kipufogò cső külső àtmérőjét? Viszonylag pontosan, csak nem vagyok a motor közelében köszönöm
[#4830467] 2014. 04. 28. 5:40
strzoli
Nem kell senkinek semmi?jó ez a cb-1 :)
[#4824466] 2014. 04. 21. 14:56
Marshallair
Minap barangoltam épp az apróhiredetések közt, pont találtam is egy hirdetést egy helyen, két ilyet is bontanak, kíváncsiságból rákérdeztem mennyi? hát annyi, de tudjam kicsit folyik belőle az olaj. na tessék mondom kezdődik...
[#4823623] 2014. 04. 20. 16:24
strzoli
ezek vannak a képek nem a legfjobbak
[#4822902] 2014. 04. 19. 20:34
Kunkus
ja és még annyi hogy azok a fordított telók Marzocchi-k.Az annyira nem szar mert rengeteg japán fordított telós gépben az van gyárilag.Ott inkább a hosszal lehet majd a probléma
[#4822890] 2014. 04. 19. 20:29
Kunkus
Az biztos hogy a japánok jól összerakták a cb-1-et.De azért az olasz szemetekkel vitatkoznék.Rengeteg honda készül olaszoknál.Például a ducati monster 600 elektronikája elég szar de azt már kevesen tudják hogy ugyan az az elektronika van a 600-as hornetben is és ott tökéletesen végzi a dolgát.Meg pl a hornet egy nagyon jól sikerült motor és elég kevés az amit nem az olaszoknál raktak össze
[#4822875] 2014. 04. 19. 20:18
Marshallair
Azért annyit hozzátennék, hogy nekem volt szerencsém közelről látni a nyűglődést egy aprilia pegaso első telójával. De azt kalkuláld bele hogy a japánok kiszámoltak mindent a kis cb-1 en és ha beleraksz egy ilyen "olasz szemetet" annak futásteljesítménybe nem hinném hogy jó vége lesz, design ide vagy oda...
[#4821266] 2014. 04. 17. 18:16
strzoli
üzemanyag tank stb
[#4821171] 2014. 04. 17. 16:14
strzoli
lesz időm megcsinálom
[#4820812] 2014. 04. 17. 7:02
Kunkus
Véletlen kétszer írtam ki.nem làttam előző ìrásom
[#4820807] 2014. 04. 17. 6:59
Kunkus
Bal oldali dekli meg a karter érdekelne.Tegyél fel róla képeket hogy mik vannak.be is árazhatnád
[#4820791] 2014. 04. 17. 6:02
strzoli
gyújtás cuccok ,karbisor ,légszűrőház ,minden ami a blokkal kapcsolódik.
Bal oldali deknin csúszásnyom van ha jól emlékszem,hétvégén megnézem.
[#4820519] 2014. 04. 16. 20:41
Kunkus
És még mi van?Tehetnél fel róla képeket
[#4820497] 2014. 04. 16. 20:32
Kunkus
Bal oldali dekli meg a karter érdekelne.Mennyi?
[#4820352] 2014. 04. 16. 19:16
strzoli
Vannak eladó alkatrészeim,főleg blokk és tartozékai.
[#4817758] 2014. 04. 13. 20:31
Kunkus
Jövőhét hétvégére tervezünk túrát Somoskőre.Ha valakit érdekel jelezze
[#4815968] 2014. 04. 11. 17:59
strzoli
[#4815740] 2014. 04. 11. 12:08
Kunkus
Hali urak.ma megtörtént a műszakivizsga.most már totálisan készen állok a szezonra
[#4815559] 2014. 04. 11. 5:55
strzoli
Én is idáig jutottam:)
[#4815517] 2014. 04. 10. 23:14
Marshallair
http://www.wemoto.com/bikes/ho...
csak egy nyomot találtam, de sajnos itt sincs
[#4814224] 2014. 04. 09. 15:28
strzoli
ha találsz ilyet nekem is kell:)
[#4814125] 2014. 04. 09. 13:03
Marshallair
szükségem lenne arra a tank két oldalán, alá való gumi bakra ami megtámasztja a tankot. nem tud valaki eladót?
[#4813914] 2014. 04. 09. 7:18
Kunkus
A gyáru nyomások a 2,5 és 2,8.sokkal keményebbnek kell lenni mint az autóban.ez nem meglepő.a motor giminak a profilja miatt.az autó gumi ha vetemedik kanyaraban akkor az segít kicsit a tapadáson a motor meg pont fordítva.ha puhávaljársz 2 bar körül akkor nagyon hamar elkezd kockásodni a gumi
[#4813799] 2014. 04. 08. 22:09
harley74
jobban gurul, de a tapadása nem jobb.
[#4813788] 2014. 04. 08. 22:00
strzoli
én ennyit nyomok,nekem a 2 nem jó ,kemény gumival jobban gurul a vas