Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyik Tata környéki idősebb barátomnak továbbítottam a linkedet, nincs kizárva hogy elmegy megnézni hamarosan (250-es Keeway csopperről váltana, és olcsó, de kitűnő motorikus állapotú CB500-akat nézeget)
Hali!

Eladó sorba került a "kis" CB 500-asom. Ha valakit érdekel, bővebben ezen a linken megtekintheti: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500_pc32-10198357
Ha magyar nyelvű, akkor igazán beszkennelhetnéd és feltölthetnéd valami tárhelyre!
Erdekel valaki t egy Honda CB 500 felhasznaloi kezikönyv? Erdeklödni a gsoldier@freemail.hu e-mail cimen.
Az én motoromon LSL kormány van. Már ezzel vettem. 3-3 cm-el szélesebb mint a gyári. Vezettem gyári kormányos CB500-ast is. Érezhető a különbség. A Cb amúgy is könnyen irányítható, de így még könnyebb lesz. Még kisebb erővel terelgethető, még a bóják között a vezetéstechnikai tréningeken is.
Köszi a tippet, akkor szerintem én is teszek egy próbát, ha már ennyien pozitívan véleményezitek ezt a kormányt.
Köszönöm a képeket és a mérést. Gondoltam, hogy ott valami nagyon nincs rendben. Igen, elég vastag a betét. Figyeltem összeszerelésnél, de esetleg van valami alátét vagy bármi ehhez hasonló féknél vagy első keréknél amit kihagyhattam? Amúgy a fékdugattyúk mennyire nehezen kell visszamenjenek? (Féktisztítóval megtisztítottam az egész féket, gondoltam hátha az segít, de nem jött be).
Bár tényleg csak 2-2 cm a különbség, sokkal kényelmesebb az ülés-pozíció (180 cm magas vagyok). Kedvenc útvonalamon van egy kanyar, amit eddig 100km/h -val "mertem" csak bevenni. Most gond nélkül 110-120 -al. Nehéz elmagyarázni, de valahogy nagyobb a biztonság-érzetem a csere óta. A szitálási hajlam sem erősödött, sőt!
E betűs legyen annyi a lényeg, akkor nem kötekedhetnek érte.
Én motorosboltban vettem, mert pár ezer Ft egy pár utángyártott, és olyat teszel rá amilyen neked tetszik.
Elég vastag a betét, és biztos jól lett visszarakva?
Szia!

2 képet csináltam a féknyeregről. A féktárcsa és a féknyereg közötti távolság balról ill. jobbról is 2-2 mm. Tolómérővel mértem.
Amikor visszaraktad a féknyerget, bezsíroztad a csapokat, ugyanis ez csúszó féknyereg,és ha szárazak a csapok akkor akkor nem tud megfelelően csúszni. Én nemrég szedtem szét a féknyerget, mert tárcsát és betéteket cseréltem, visszaszereléskor pedig jól bezsíroztam a csapokat, de nekem nagyobb hézag volt a tárcsa és a féknyereg között. De amint ígértem, csinálok képeket.
Szia ifklikk!

Ma csinálok képeket az első féktárcsáról.
Sziasztok!
Eddig csak passzívan voltam jelen itt a fórumon, de most lenne egy kérdésem, kérésem, amit nem találtam meg az eddigi hozzászólásokban.
Első gumit kellett cserélnem, a kereket leszereltem és úgy vittem el kicseréltetni. A kerék visszaszerelése után azt vettem észre, hogy a fék nagyon súrol. Aztán arra is rájöttem, hogy itt fém súrol fémet. A képen látszik, hogy melyik része súrolt. Többszöri szétszedés után most úgy tűnik hogy van egy mm távolság a fém és a féktércsa között. Szóval ez a része elméletileg megoldódott, de szerintem ez nem normális távolság. Sajnos nem emlékszem a leszerelés előtti távolságra, szóval valaki ellenőrizné kérlek, hogy az ő CB500-án kb. mekkora ott a távolság? A kézikönyvben nem találtam erre vonatkozó részt. Nagyon köszönöm! :)
Szia!Bárhonan!Nekem sem gyári van rajta.Már kétszer volt műszakin nem szoltak érte.
Sziasztok.
Honnan érdemes indexeket szerezni a CB 500 -ra?
Elég viharvertek, és a bal hátsót tárolásból adódóan többször letörtem már. Érdemes gyárit szerezni rá, vagy van valami bevált utángyártott ?
Olyat keresek amivel nem lehet gond vizsgáztatásnál .
Sziasztok! Köszönöm az eddigi segítséget. Megvan a gép. Csak kis kanyart tettem vele mert még nincs meg az "A"-m. Annyi van viszont hogy sebességváltás után amikor meghúzom a gázt (alacsony fordulaton persze) illetve leállításnál van benne egy elég hangos kattanás. Ez normális?
Mondjuk durogni azt nem szokott...Azt nem hinném hogy a kuplung csinálja..
Szia.Nekem is van hangja a kuplungnak.Főleg hideg blokkal.Ha behuzom a kuplungot vagy bemelegszik kusban van.Állitolag ez ilyen.Valami olyasmi hogy a kuplungkosár kicsit be van verődve.Nem kell vele foglalkozni.
Nagoyn köszönöm! Szelephézag és karbiszinkron jövő héten, a Haynes-manual igéjét követve, legrosszabb esetben majd a műhelyik tolom! :D (Nem lenne jó móka!)

Amúgy a kuplung csattogása, durrogása másnál is előfordult? Behúzott kuplungnál nem, üresben viszont jelentkezik. Üresnél gázadásban csattanik egyet kettőt, majd alapjáraton szabálytalanul csattog, durrog. Lehet, hogy egy Ducattit vettem?! :D
Szelepállítással, és karbiszinkronnal inkább keres fel egy szakit. Bár a karbiszinkront elég sok helyen rosszul csinálják, de jobb, ha először látsz egy ilyet, aztán csinálod magadnak!
Simán durran a kipuffogó, ha hidegen benzinszegényen indítózol. Tudom, vagy 6 évig állítgattam a karbim, hogy kivegyem belőle azt a melegen jelentkező becsuklást. Szóval nekem az is beleillik a képbe.
Köszönöm, Csaszi! Megnézem midnenképpen, bár az erős durrogás miatt inkább a gyújtásra gyanakodnék! Ahogy megtudok valamit, írok! ;)

Janó
Sziasztok! Ezen a héten veszem át a frissen vásárolt CB-met és érdeklődnék hogy a gyertya, olaj, szűrők cseréjén túl a porlasztó tisztítást, szelepállítást és karbi szinkront is el tudnám végezni itthon vagy ezzel már forduljak szakemberhez? Keleti autóim illetve Simsonom volt/van. Ezeken szinte mindent én csinálok. A válasz(oka)t előre is köszönöm!
Az egyik karbid főfúvókája eltömődött. Nekem alapjárattól kb 3000es fordulatig működött csak a masina, felette semmi erő! 2x leeresztettem a karburátor kelyheit, a másodiknál igazándiból átfolyattam a tankból 1-2 milliliternyi benzint is miközben egy csavarhúzó nyelével megkocogtattam a karbi alját. Szerencsére ez megoldotta. Ellenkező esetben lehetett volna szétszedni, és kitakarítani a sort.